404700 - Zariadenia laboratória
Detaily
ID zákazky
404700
Názov
Zariadenia laboratória
Referenčné číslo
3/ALFA/2016/T
ID obstarávateľa
18344
Hlavný kód CPV
38000000-5
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
246 827,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
30. 1. 2017 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:01
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
ALFA Slovakia, s.r.o.
IČO
36230341
Mesto
Piešťany
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Marek Havaš
Kontaktný email
 klienttendersolution.sk
Kontaktný telefón
 +421 221025897
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom verejného obstarávania sú laboratórne zariadenia, a to: 1. Elementárny analyzátor pre stanovenie obsahu N, S a halogenidov v petrochemickych produktoch 2. Destilačná jednotka na destilačnú skúšku 3. Prístroj na meranie bodu vzplanutia 4. Viskozimeter pre stanovenie kinematickej viskozity 5. Prístroj na stanovenie parafínov 6. Prístroj na stanovenie obsahu vody 7. Digitálney hustometer na meranie hustoty oleja 8. Zariadenie na stanovenie mechanickych nečistôt filtráciou 9. Prístroj na stanovenie bodu tuhnutia 10. Laboratórna váha 11. Modulárna váha Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažnych podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponuk sa uskutocni v sulade s § 52 zakona o verejnom obstaravani
Doplňujúce informácie
1. Ziadost o sutazne podklady moze zaujemca dorucit na (e-mailovu) adresu kontaktneho miesta verejneho obstaravatela/obstaravatela/osoby podla § 8 zakona o verejnom obstaravani v zmysle tejto vyzvy na predkladanie ponuk a sutaznych podkladov (klient@tendersolution.sk). Ziadost o sutazne podklady musi obsahovat kompletne identifikacne udaje ziadatela (nazov, adresa sidla, adresa dorucovania v pripade, ze je ina ako adresa sidla, kontaktny email), uvedeny predmet ziadosti (co sa ziada), meno osoby zodpovednej za ziadost jej telefonne cislo. Ziadost musi byt napisana v slovenskom alebo ceskom jazyku. Na ziadosti dorucene na inu adresu alebo v inom jazyku alebo nezrozumitelne ziadosti sa nebude reagovat. Po doruceni kompletnej ziadosti budu zaujemcovi zaslane sutazne podklady. 2. Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani odporuca zaujemcom, aby si o sutazne podklady poziadali aj vtedy, ak neziskali sutazne podklady od kontaktnej osoby. V pripade, ze zaujemca nepoziada o sutazne podklady, verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani nevie zabezpecit dorucenie vysvetleni, zmien a inych informacii, ktore by mohli mat vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto sutazi. V pripade, ze potencialny zaujemca nepoziada o sutazne podklady zakazky, kona tak na vlastnu zodpovednost a vlastne riziko. 3. Sutazne podklady su zaujemcom k dispozicii i na profile verejneho obstaravatela/obstaravatela/osoby podla § 8 zakona o verejnom obstaravani, ktory je zriadeny v sulade s § 148 ods. 3 zakona o verejnom obstaravani. Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani bude zverejnovat vsetky vysvetlenia, pripadne zmeny, doplnenia a odpovede na prijate ziadosti o napravu na svojom profile v ramci danej zakazky, pokial to informacny system UVO umozni. 4. Akakolvek komunikacia medzi verejnym obstaravatelom/obstaravatelom/osobou podla § 8zakona o verejnom obstaravani a zaujemcami/uchadzacmi bude vylucne v slovenskom jazyku. Zo strany zaujemcu/uchadzaca bude akceptovany aj cesky jazyk. 5. Vsetky naklady a vydavky spojene s pripravou a predlozenim ponuky, dokladov, ktorymi preukazuje splnenie podmienok ucasti a inych dokladov suvisiacich s touto vyzvou, znasa zaujemca/uchadzac bez financneho naroku voci verejnemu obstaravatelovi/obstaravatelovi/osobe podla § 8 zakona o verejnom obstaravani, a to bez ohladu na vysledok verejneho obstaravania. 6. Uchadzaci predlozia originaly alebo uradne osvedcene kopie pozadovanych dokladov, ak nie je uvedene inak. Vsetky doklady musia byt platne a odrazat skutocny stav v case, v ktorom sa uchadzac zucastnuje verejnej sutaze. Doklady preukazujuce splnenie podmienok ucasti uchadzacov so sidlom mimo uzemia Slovenskej republiky musia byt predlozene v povodnom jazyku a sucasne musia byt uradne predlozene do slovenskeho jazyka okrem dokladov predlozenych v ceskom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujuci je uradny preklad v statnom (slovenskom) jazyku. 7. Ak uchadzac nema v umysle zadat podiel zakazky tretim osobam, je tuto skutocnost povinny vyslovene uviest vo svojej ponuke. 8. Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani si vyhradzuje pravo neprijat ani jednu ponuku a neuzavriet zmluvu so ziadnym uchadzacom v pripade, ak ceny v predlozenych ponukach budu vyssie ako predpokladana hodnota zakazky. 9. Ponuky je mozne zasielat postovou prepravou alebo osobne predkladat na uvedenom kontaktnom mieste v bode 1.1 Sutaznych podkladov, v pracovnom case od 08:00 hod. do 16:00 hod.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 49 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 3/ALFA/2016/T
Oznámenia detailne
[3/ALFA/2016/T] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
3/ALFA/2016/T
Dátum zverejnenia vo vestníku
9. 3. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
404700
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
49