404814 - Dom smútku a úprava okolia v obci Gáň
Detaily
ID zákazky
404814
Názov
Dom smútku a úprava okolia v obci Gáň
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4229
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
134 931,15
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 1. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:59
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Gáň
IČO
00305944
Mesto
Gáň
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Denisa Ivančíková
Kontaktný email
 gangan.sk
Kontaktný telefón
 +421 317805115
Rozširujúce info
Popis zákazky
V rámci zákazky sa bude realizovať adaptácia existujúceho rozostavaného objektu garáže na objekt so sociálnymi priestormi a garážou. Navrhovaná stavba bude prízemná, nepodpivničená, umiestnená na parcele vo vlastníctve investora. K objektu je navrhnutá zemná elektrická prípojka NN, prípojka vody a kanalizácie. Okrem nadzemného objektu projekt rieši aj spevnené plochy a vjazd na pozemok z miestnej obslužnej cestnej komunikácie.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponúk označenej ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Doplňujúce informácie
1.Stránkové hodiny na kontaktnom mieste pre verejné obstarávanie sú v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 12:00 hod. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. Záujemca si môže súťažné podklady vyžiadať písomne e-mailom na adrese laci@buslaci.sk. Na žiadosti žiadame uviesť telefonický, kontakt, email a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady vyzdvihne počas stránkových hodín po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom verejného obstarávateľa ( +421 317805104). Odporúčame záujemcom ktorí, si stiahnu súťažné podklady z profilu, aby poslali na emailovú adresu laci@buslaci.sk žiadosť o registráciu záujemcu vo VO. 2.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om. 3.JED v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na : http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol JED ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt /záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 4.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak. 5.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. 6.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod (ďalej aj "RKUV") zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorého subdodávateľ podľa bodu 7, ktorý je verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemá v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod. 7. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v RKUV sa vzťahuje na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Táto povinnosť sa vzťahuje na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania. 7.Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou vo výške 4 000,00 Eur. Podmienky jej zloženia a podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia sú určené v súťažných podkladoch.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 44 Informácie o výsledku verejného obstarávania informácia o výsledku verejného obstarávania (tovary) 2/3/2017
2016 241 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 2/12/2016
Oznámenia detailne
[2/3/2017] informácia o výsledku verejného obstarávania (tovary)
Názov typu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
informácia o výsledku verejného obstarávania (tovary)
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2/3/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 3. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
Kód podtypu oznámenia
IPT
ID zákazky
404814
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
44
[2/12/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2/12/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 12. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
404814
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
241