404964 - Mestské múzeum Trstená
Detaily
ID zákazky
404964
Názov
Mestské múzeum Trstená
Referenčné číslo
VS/1-2016 TRSTENÁ-ES
ID obstarávateľa
4921
Hlavný kód CPV
45212314-0
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
802 340,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
17. 1. 2017 14:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:01
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Trstená
IČO
00314897
Mesto
Trstená
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Elena Sivová
Kontaktný email
 elena.sivovagmail.com
Kontaktný telefón
 +421 903464477
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je revitalizácia nehnuteľnej kultúrnej pamiatky podľa projektu stavby vypracovaný projektantom ASO architektonicko stavebná a obchodná kancelária E.Bohúna 21 034 01 Ružomberok. Bližšie v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
1. Podlimitná zákazka podľa ustanovenia § 113 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní sa realizuje podľa súťažných podkladov, ktoré sú dostupné na portáli Úradu pre verejné obstarávania v Profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4921. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 2. Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti prostredníctvom predloženej ponuky alebo môže predložiť vyplnený formulár Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len "JED"), ktorým môže nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (§ 39 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní). Bližší popis postupu je upravený v súťažných podkladoch. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 20 000,00 EUR. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Verejný obstarávateľ podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 6. Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávneným osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. Zhotoviteľ berie na vedomie, že dielo bude zrealizované v súlade s programovými dokumentmi a pravidlami Riadiaceho orgánu pre Programu Interreg V-A Poľsko Slovensko 2014 2020 7. Verejný obstarávateľ bude od úspešného uchádzača vyžadovať, aby ku dňu podpisu zmluvy predložil doklad o poistení zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone povolania v min. výške Zmluvnej ceny diela (ponukovej ceny úspešného uchádzača.) Túto skutočnosť preukáže úspešný uchádzač ako úradne overenú fotokópiu poistnej zmluvy (poistka). 8. UPOZORNENIA K PLNENIU PREDMETU RÁMCOVEJ DOHODY Vzhľadom na vysokú hladinu podzemnej vody, je nutné pri prácach na podchytávanie základov postupovať mimoriadne opatrne a rýchlo a uvažovať s čerpaním vody. (pričom podbetonávky budú pod hladinou vody resp. priamo na hladine podzemnej vody realizované v malom rozsahu.) Pri zvýšenom stave hladiny podzemnej vody bude nutné výkopové práce prerušiť. Čas min. 5 pracovných dní musí uchádzač zahrnúť do harmonogramu stavebných prác. Úspešný uchádzač (zhotoviteľ) bude povinný sledovať stav muriva a zabezpečiť technologický postup tak, aby neprišlo k porušeniu statiky budovy. Výkopový materiál aj z týchto dôvodov bude nutné skladovať na medzidepónii priamo na stavenisku. Odvoz prebytočného materiálu uloženého na depóniu sa uskutoční až po ukončení všetkých stavebných prác. Vzhľadom k náročnosti prác je nutné, aby si zhotoviteľ na dočasné podperné konštrukcie vypracoval dodávateľskú dokumentáciu.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 802 340,00 EUR Stavebné práce na stavbe budov určených pre umenie a kultúru
Položky detailne
[1]
  802 340,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom dodania prác je katastrálne územie mesta Trstená, podľa predmetu zákazky, parcely č.1071/1, 1071/2, 1072, 1073, ulica Malý rad 539/19.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
802 340,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
404964
Názov položky
--
Kód CPV
45212300-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
8
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na stavbe budov určených pre umenie a kultúru
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 248 Koncesné obstarávania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania VS/1-2016 TRSTENÁ-ES
Oznámenia detailne
[VS/1-2016 TRSTENÁ-ES] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VS/1-2016 TRSTENÁ-ES
Dátum zverejnenia vo vestníku
23. 12. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
404964
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
248