405016 - Cyklistické prepojenie centrum – sídlisko Juh II. etapa
Detaily
ID zákazky
405016
Názov
Cyklistické prepojenie centrum – sídlisko Juh II. etapa
Referenčné číslo
UP-VO/2016/39566
ID obstarávateľa
4695
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
216 666,66
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
7. 2. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:10
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Trenčín
IČO
00312037
Mesto
Trenčín
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ján Korienek, tel.: +421 904 631 953 , e-mail: jan.korienek@trencin.sk - za opis predmetu zákazky, Ing. Jana Molnárová, tel.: +421 911 041 829, e-mail: jana.molnarova@trencin.sk – za verejné obstarávanie
Kontaktný email
 jana.molnarovatrencin.sk
Kontaktný telefón
 +421 326504265
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je rozšírenie a stavebná úprava Soblahovskej ulice v Trenčíne za účelom vybudovania cyklistickej infraštruktúry. Súčasťou stavebných prác je rozšírenie asfalto-betónovej vozovky o 0,5 m, vybudovanie cemento-betónových ník zastávok MHD, stavebná úprava jednej z jestvujúcich križovatiek, výmena dažďových vpustov, nasvietenie priechodov pre chodcov, úprava dopravného značenia a mnoho ďalších drobných stavebných prác. Stavba bude prebiehať za plnej prevádzky komunikácie. Stavebné práce budú uskutočnené v rozsahu výkazu-výmer a za podmienok podľa projektovej dokumentácie: Cyklistické prepojenie centrum - sídlisko Juh, spracoval: Ing. Róbert Hartmann, z 04/2016 (ďalej v texte označovaná aj len ako: projektová dokumentácia alebo projekt) pričom táto projektová dokumentácia tvorí prílohu k súťažným podkladom. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii. Technická správa k projektovej dokumentácii zahŕňa 1. a 2. etapu, pričom toto verejné obstarávanie sa týka len 2. etapy.
Informácie o otváraní ponúk
Pri otváraní tejto časti ponúk (konkrétne Časti Ostatné) nebude umožnená účasť uchádzačov. Pri otváraní obálok označených ako Kritériá podľa ustanovenia § 114 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní nebude umožnená účasť uchádzačov, nakoľko je otváranie ponúk neverejné.
Doplňujúce informácie
1.Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 6.000,- € (slovom: šesťtisíc Eur). 2. Všetky doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť predložené verejnému obstarávateľovi v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia dokumentu (pokiaľ výslovne nie je určené inak). 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 4.Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navŕšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného uchádzača za platiteľa DPH. 5. Ďalšie skutočnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 6. V bode II.2.7) (Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody) je uvedená lehota dodania v dňoch od uzavretia zmluvy. Tento údaj je však potrebné objasniť na tomto mieste, keďže sa to nedá, vzhľadom k prednastaveniu tohto formulára urobiť v bode II.2.7 nasledovne: Odovzdanie staveniska:Najneskôr do 2 dní po dni, v ktorom nadobudne účinnosť zmluva s úspešným uchádzačom. Začatie prác: V deň odovzdania staveniska. Kompletné ukončenie prác: v lehote do 90dní po dni odovzdania staveniska. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť v deň nasledujúci po dni, v ktorom bude táto zmluva zverejnená v súlade s § 47a ods. 1 Občianskeho zákonníka. 7. E-aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom elektronických zariadení - na internetovej adrese: https://trencin.proebiz.com Kontakt na admin. e-aukcie: Ing. Jana Molnárová, e-mail: jana.molnarova@trencin.sk, tel. č.: +421 911 041 829. Ďalšie podrobnosti o el. aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok alebo zálohu na plnenie zmluvy. Platba bude realizovaná bezhotovostným stykom na základe vystavených faktúr. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie zmluvy (vrátane napr. dopravy do miesta dodania, náklady na vybudovanie a prevádzkovanie staveniska, náklady na všetky dodávky materiálov a pod.) Zhotoviteľ (t. z. úspešný uchádzač) bude predmet zákazky fakturovať až po riadnom zhotovení celého diela (t. z. až po ukončení celého plnenia tejto zákazky, po dodaní všetkých dodávok a potrebných dokladov a uskutočnení všetkých prác a po odstránení všetkých prípadných vád a nedorobkov) a to na základe dvoch faktúr. Podkladom pre vystavenie faktúr bude súpis skutočne uskutočnených prác a príp. dodaných tovarov potvrdený oprávneným zástupcom objednávateľa (verejného obstarávateľa). Platby sa budú realizovať bezhotovostným stykom na základe faktúr vystavených a doručených uchádzačom verejnému obstarávateľovi, pričom fakturovať sa bude nasledovne: a) do 5 dní po riadnom a úplnom dodaní celého predmetu tejto zákazky objednávateľovi (dielo sa bude považovať za riadne a úplne dodané až po ukončení celého plnenia tejto zákazky, po dodaní všetkých dodávok a potrebných dokladov a uskutočnení všetkých prác a po odstránení všetkých prípadných vád a nedorobkov) vystaví zhotoviteľ faktúru, ktorej suma bude predstavovať 80% z ceny diela podľa zmluvy b) konečnú faktúru, ktorej suma bude predstavovať zvyšných 20% z ceny diela podľa zmluvy, vystaví zhotoviteľ do 5 dní odo dňa, kedy nadobudne právoplatnosť kolaudačné rozhodnutie, ktorým bude povolené užívanie celého predmetu tejto zákazky ( t.z. v prípade, ak by bolo kolaudačných rozhodnutí viac, tak zhotoviteľ vystaví faktúru až po nadobudnutí právoplatnosti posledného z nich). 9. Podmienkou pre poskytnutie súťažných podkladov je predloženie/doručenie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov (najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk) na adresu Mesto Trenčín, Mierové nám.č.2, 911 64 Trenčín alebo mailom na adresu jana.molnarova@trencin.sk. 10. Verejný obstarávateľ nedisponuje informačným systémom na realizáciu verejného obstarávania, preto sa komunikácia a výmena informácii v tomto verejnom obstarávaní nebude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO (čo však nevylučuje bežnú mailovú komunikáciu v rámci verejného obstarávania).
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Cyklistické prepojenie centrum - sídlisko Juh II. etapa -- -- Stavebné práce na stavbe cyklistických trás
Položky detailne
[1] Cyklistické prepojenie centrum - sídlisko Juh II. etapa
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Katastrálne územie Trenčín, Slovenská republika, Soblahovská ulica, Trenčín Podrobnosti sú uvedené v dokumentácii k tejto zákazke.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
405016
Názov položky
Cyklistické prepojenie centrum - sídlisko Juh II. etapa
Kód CPV
45233162-2
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na stavbe cyklistických trás
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 105 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania UP-VO/2016/39566
2017 9 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk UP-VO/2016/39566
Oznámenia detailne
[UP-VO/2016/39566] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
UP-VO/2016/39566
Dátum zverejnenia vo vestníku
29. 5. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
405016
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
105
[UP-VO/2016/39566] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
UP-VO/2016/39566
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 1. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
405016
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
9