405296 - Rekonštrukcia ZŠ s MŠ Plavnica - Havarijný stav TELOCVIČŇA
Detaily
ID zákazky
405296
Názov
Rekonštrukcia ZŠ s MŠ Plavnica - Havarijný stav TELOCVIČŇA
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6187
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
179 224,87
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
14. 2. 2017 14:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:12
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Plavnica
IČO
00330124
Mesto
Plavnica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Rastislav Grich
Kontaktný email
 starostaobecplavnica.sk
Kontaktný telefón
 +421 524283883
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom projektu je realizácia objektu SO-02 Zastrešenie telocvične v obci Plavnica. Telocvičňa je riešená ako samostatný objekt, ktorý je na hlavnú stavbu školy napojený spojovacím kŕčkom. Okrem telocvičnej sály a príslušenstva (šatne, umyvárne, kabinet a sklady športového náradia) sa na II.NP (nad šatňami) nachádzajú učebne praktického vyučovania. Objekt telocvične je zrealizovaný tradičnou technológiou a zastrešenie je riešené plochou strechou s vonkajším spádom na pozdĺžne strany (telocvičňa), resp. pultovými plochými strechami (učebne prakt. vyučovania a sklady šport. náradia).
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné je neverejné v zmysle § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 52 ods. 1 ZoVO. Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Uchádzači budú informovaní v zmysle ZoVO.
Doplňujúce informácie
1.V zmysle § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 20 ods. 2 uvádzame podrobnosti ohľadom komunikácie: verejný obstarávateľ bude postupovať v zmysle § 187 ods. 8 ZoVO. Doručovanie sa riadi podľa zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších predpisov. 2.V zmysle § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 25 uvádzame informácie o prípravných trhových konzultáciách a predbežnom zapojení záujemcov alebo uchádzačov: nerelevantné. V predmetnom verejnom obstarávaní uvedený postup nebol použitý. 3.V zmysle § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 46 ods. 2 ZoVO uvádzame, že výška zábezpeky je stanovená 5 000,00 Eur. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 4.V zmysle § 114 ods. 6 ZoVO uvádzame priamy odkaz na zverejnené dokumenty a informácie: viď bod I.3 tejto výzvy na predkladanie ponúk. 5.Verejný obstarávateľ poskytne kompletné súťažné podklady v zmysle § 114 ods. 7 písm. b) ZoVO (vrátane chránených údajov ako číslo účtu a pod.) každému záujemcovi, ktorý o ne v určenej lehote požiada. Verejný obstarávateľ prostredníctvom povereného zástupcu na základe obdržanej žiadosti o ich poskytnutie bezodkladne kompletné súťažné podklady zašle elektronicky na emailovú adresu uvedenú záujemcom v žiadosti o súťažné podklady. Poverený zástupca verejného obstarávateľa bude požadovať, aby záujemca potvrdil spätnou mailovou správou obdržanie súťažných podkladov. Žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov doručí záujemca v písomnej forme (poštou) alebo elektronickou poštou (mailom), na adresu splnomocneného zástupcu verejného obstarávateľa: INPRO POPRAD, s.r.o., kontaktná osoba: Ing. Vladimír Margetaj (+421 903 785 720), email: inpropoprad4@gmail.com v určenej lehote. Upozorňujeme záujemcov, aby posielali žiadosti o súťažné podklady v dostatočnom časovom predstihu pred uvedenou lehotou na poskytovanie súťažných podkladov - aby sa neoberali napr. o lehotu na prípadné vysvetľovanie. Žiadosť musí byť napísaná v slovenskom, prípadne českom jazyku, musí z nej byť zrejmé čo sa žiada, odporúčame, aby obsahovala kompletné identifikačné údaje záujemcu (obchodné meno, IČO, poštová adresa), meno a priezvisko osoby zodpovednej za žiadosť, jeho tel. číslo a presný názov zákazky. 6.V bode II.2.7. Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody: 4 mesiacov odo dňa zadania zákazky, nakoľko formulár iné neumožňuje. Týmto upresňujeme: Termín realizácie a dodania predmetu zákazky, ukončené úspešným odovzdávacím a preberacím konaním, prihliadajúc pritom na rozsah, zložitosť a náročnosť stavebného diela; možnosti financovania a pod.: - 4 mesiacov (v zmysle ZoD) odo dňa uzatvorenia zmluvy a následného odovzdania staveniska pre úspešného uchádzača zhotoviteľa. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a prílohách. 7.Splnenie podmienok účasti (doklady podľa bodu 16.3.2.1 až 16.3.2.3 súťažných podkladov a bodu III.1.1 až III.1.3 Výzvy na predkladanie ponúk) možno preukázať aj spôsobom podľa § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 39 ods. 1 ZoVO Jednotným európskym dokumentom, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač, resp. uchádzači podľa § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 55 ods. 1 ZoVO. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 8.V rámci zadávania zákazky sa neuplatňuje: § 114 ods. 3 písm. f) a l) ZoVO. Neuplatňuje sa vyžadovanie konkrétnej značky v zmysle § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 42 ods. 7 ZoVO 9.V rámci zadávania zákazky sa uplatňuje aj: § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 40 ods. 6 písm. g) ZoVO. 10.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a Súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení pre daný postup zadávania zákazky, záväznými výkladovými stanoviskami Úradu pre verejné obstarávanie, všeobecnými metodickými usmerneniami vydanými Úradom a pod.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Stavebné práce na telocvičniach
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Obec Plavnica, OcÚ Plavnica č.121, 065 45 Plavnica, okr. Stará Ľubovňa.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
405296
Názov položky
--
Kód CPV
45212222-8
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na telocvičniach
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 120 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o výsledku verejného obstarávania IoVVO 06/2017 Telocvičňa
2017 15 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Plavnica - telocvičňa 01/2017
Oznámenia detailne
[IoVVO 06/2017 Telocvičňa] Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
IoVVO 06/2017 Telocvičňa
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 6. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
ID zákazky
405296
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
120
[Plavnica - telocvičňa 01/2017] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Plavnica - telocvičňa 01/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
20. 1. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
405296
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
15