Električkové vozidlá č. 7303 a 7304 boli vyrobené a modernizované jednotlivo v rôznych spoločnostiach s odstupom niekoľkých rokov a boli určené na prevádzku samostatne, bez možnosti ovládania z jedného stanovišťa pri prevádzkovaní spolu v súprave. Kapacitné potreby prevádzky električiek vyžadujú dnes len vysokokapacitné vozidlá, pre jednotlivé nie je využitie.
Spojenie električiek do súpravy je podmienené predovšetkým vhodným softvérom riadiacich počítačov, aby vozidlá spolu komunikovali pri ovládaní z jedného riadiaceho stanovišťa a nevyhnutnými hardvérovými úpravami (zmena zapojenia elektronického riadenia).
POKRAČOVANIE V BODE VI.3) - pre nedostatok miesta
Doplňujúce informácie
POKRAČOVANIE Z BODU IV.1.1)
Predmetom zákazky je vývoj softvéru pre riadiace počítače prvého a druhého vozidla, úprava zapojenia riadiacich počítačov a kontajnerov trakčného pohonu prvého a druhého vozidla, vývoj softvéru pre displej vodiča (rovnaký pre obe vozidlá) zabezpečenie statického testovania na vozidlách v DPB, zabezpečenie testovania počas skúšobných jázd na trati, sprievodná dokumentácia v rozsahu potrebnom pre schválenie zmeny vozidiel na prevádzku s cestujúcimi (schvaľovací orgán - ministerstvo dopravy SR).