405918 - Objednávací systém rýchloobrátkového tovaru - softvérové riešenie
Detaily
ID zákazky
405918
Názov
Objednávací systém rýchloobrátkového tovaru - softvérové riešenie
Referenčné číslo
2017/03/01
ID obstarávateľa
18509
Hlavný kód CPV
48000000-8
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
407 093,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
21. 3. 2017 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:19
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
DFN, a.s.
IČO
36752746
Mesto
Bratislava - mestská časť Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Róbert Kováč
Kontaktný email
 dfnrkservice.sk
Kontaktný telefón
 +421 918512604
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom obstarávania je dodanie a inštalácia softvérového riešenia: 1. Server hardware riešenie 2. Server platforma pre beh objednávkového systému 3. Software -Rýchloobrátkový tovar s obrátkou do jedného týždňa 4. Software - Rýchloobrátkový tovar s obrátkou do 24 hodín 5. Software -Potraviny s dlhšou trvanlivosťou 6. Ostatné funkcionality 7. Licencie
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie častí ponúk "Ostatné" je neverejné. Otváranie Kritériá sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí splnili podmienky účasti po vyhodnotení časti Ostatné a ich ponuka nebola vylúčená, a to v čase im oznámenom. Medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk "Kritériá" musí byť aspoň 5 pracovných dní.
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ súťažné podklady uchádzačom nezasiela. Verejný obstarávateľ vo svojom profile zriadenom ÚVO zverejní súťažné podklady, ako aj všetky prípadné otázky a odpovede na žiadosti o vysvetlenia, ktoré budú doručené verejnému obstarávateľovi v súlade s § 113 zákona. Záujemcovia môžu podať žiadosť o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Prípadné odpovede na žiadosti o vysvetlenia verejný obstarávateľ oznámi zverejnením vo svojom profile a najneskôr do troch pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom a uchádzačom sledovať profil verejného obstarávateľa: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18509 2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED""), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní o predloženie dokladov nahradených JED-om. 3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO na: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Zároveň platí, že ak bol, alebo je subjekt zaregistrovaný v registri konečných užívateľov výhod vedenom úradom (do 31. januára 2017), bude sa priamo považovať za partnera verejného sektora a bude sa tiež považovať za zapísanú osobu v novom registri partnerov verejného sektora. Tieto subjekty však budú povinné vykonať dodatočne do 31. júla 2017 proces overenia identifikácie konečného užívateľa výhod podľa novej právnej úpravy, teda podľa zákona o registri partnerov verejného sektora. Nesplnenie tejto povinnosti je sankcionované výmazom dotknutého subjektu z tohto registra. 5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. 6.Osobitné podmienky plnenia zmluvy: a) Uchádzač/dodávateľ bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. b) Verejný obstarávateľ/objednávateľ si v rámci záväzkového vzťahu s dodávateľom vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom, a výsledky administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 46 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 2017/03/01
2018 68 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 2018/04/01
Oznámenia detailne
[2017/03/01] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017/03/01
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 3. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
405918
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
46
[2018/04/01] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018/04/01
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 4. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
405918
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
68