405989 - Telocvičňa ZŠ Budimír_Novostavba
Detaily
ID zákazky
405989
Názov
Telocvičňa ZŠ Budimír_Novostavba
Referenčné číslo
PZ 377/2017
ID obstarávateľa
5645
Hlavný kód CPV
45212222-8
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
312 361,45
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
18. 4. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:22
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Budimír
IČO
00324001
Mesto
Budimír
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Vojtech Staňo, starosta
Kontaktný email
 cizkova.spkinternetkosice.sk
Kontaktný telefón
 +421 556958189
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je výstavba nového objektu telocvične pre Základnú školu v obci Budimír., Budimír č. 11. Lokalita v areáli ZŠ a MŠ Budimír č. 11 určená na výstavbu objektu telocvične pre ZŠ sa nachádza na parcelách č. 135/1, 136, 137 katastrálneho územia Budimír , ktoré sú plne vo vlastníctve verejného obstarávateľa. Stavebné práce riešené v rámci vyhotovenej projektovej dokumentácie ( ďalej len PD) budú realizované v priestore jestvujúceho pozemku.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponúk "Ostatné" je neverejné. Otváranie časti ponúk "Kritériá" sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené.
Doplňujúce informácie
1.Komunikácia a výmena informácii pri zadávaní tejto zákazky sa bude uskutočňovať podľa § 187 ods. 8 ZVO. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky bude postupovať podľa § 20 ods. 1 ZVO. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať písomne v listinnej forme v slovenskom jazyku a elektronickými prostriedkami . 2. Verejný obstarávateľ poskytuje priamy a neobmedzený prístup k SP na adrese: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5645 Po stiahnutí súťažných podkladov z profilu podľa bodu I.3) tejto výzvy oznámi uchádzač verejnému obstarávateľovi e-mailom na adresu cizkova.spk@internetkosice.sk kontaktné údaje a termín stiahnutia súťažných podkladov, ktoré budú slúžiť pre odosielaní prípadných vysvetlení. 4. Za včas doručenú písomnú žiadosť o vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk , podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie sa bude považovať žiadosť o vysvetlenie doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej forme najneskôr do 05.04.2017 do 10 00 hod., pričom žiadosť musí byť najneskôr v tejto lehote doručená do podateľne verejného obstarávateľa podľa bodu I.1) tohto oznámenia . Verejný obstarávateľ zašle písomné vysvetlenie všetkým záujemcom, ktorí zaslali verejnému obstarávateľovi kontaktný e-mail. Verejný obstarávateľ zverejní vysvetlenie aj vo svojom profile. 5. Všetky doklady a dokumenty, ktoré uchádzač predkladá v ponuke musia byť predložené v slovenskom jazyku v origináli alebo úradne osvedčenej kópii originálu. Ak je ponuka predložená v českom jazyku, povinnosť prekladať ponuku do jazyka slovenského neplatí. 6. Verejný obstarávateľ má na predmet zákazky určený finančný limit. V prípade, ak úspešná ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov určených na tento predmet zákazky , verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť postup zadávania zákazky podľa § 57 ZVO. 7. Obhliadka miesta plnenia sa uskutoční dňa 28.03.2017, miesto obhliadky ZŠ a MŠ Budimír 11, obec Budimír . . Účasť záujemcov na obhliadke predmetu zákazky je dobrovoľná. Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta plnenia, si na telefónnom čísle alebo priamo u kontaktnej zodpovednej osoby na adrese verejného obstarávateľa, dohodnú čas obhliadky. Kontaktná osoba pre prípad obhliadky je Mgr. Vojtech Staňo, starosta, tel. +421 908 182 239. 8. Verejný obstarávateľ uzavrie s úspešným uchádzačom zmluvu o dielo v lehote viazanosti do 31.08.2017 . 9. K bodu II.3 Výzvy na predkladanie ponúk - verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov na lehotu dodania predmetu zákazky. V bode II.3 tejto výzvy verejný obstarávateľ uvádza lehotu dodania predmetu zákazky 6 mesiacov. Táto lehota začína plynúť odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy v závislosti na ukončení procesu verejného obstarávania. 10. Verejný obstarávateľ v prípade splnenia podmienok nevylučujúcich možnosť postupovať priamym rokovacím konaním bude pri zadávaní zákaziek postupovať podľa § 116 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. 11.Ďalšie podmienky, požiadavky a ďalšie informácie týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 57 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 18032017
2017 78 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o výsledku verejného obstarávania 1904/2017
Oznámenia detailne
[18032017] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
18032017
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 3. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
405989
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
57
[1904/2017] Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1904/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
20. 4. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
ID zákazky
405989
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
78