Predmetom zákazky je Doskové horizontálne obrábacie centrum s príslušenstvom vrátane dodávky, montáže, uvedenia stroja do prevádzky a dodanie dokumentácie k stroju v rozsahu podľa požiadaviek verejného obstarávateľa v rámci projektu s názvom: Inovácia procesu obrábania v spoločnosti SUPRATEK
Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená v súlade s informáciami uvedenými v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v tejto podlimitnej zákazke znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomnou žiadosťou v slovenskom jazyku doručenou elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby martin@supratek.sk alebo poštou resp. osobne na adrese sídla verejného obstarávateľa.
Súťažné podklady budú na základe žiadosti uchádzača odoslané uchádzačom e-mailom; požaduje sa potvrdenie
doručenia a prijatia súťažných podkladov uchádzačom. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenej vo Výzve na predkladanie ponúk, ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a mailový kontakt záujemcu.
Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prijímanie žiadostí o súťažné podklady, ale odporúča uchádzačom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov.
Lehota uvedená v bode IV.2.7 tejto výzvy sa vzťahuje na otváranie časti ponuky označenej ako "Ostatné".
Všetky doklady a dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie.
Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať v zmysle § 187 ods.8 ZVO písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk.
Verejný obstarávateľ určuje v zmysle § 56 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní lehotu podľa odsekov 8, 10 a 11 do 30 pracovných dní od vyzvania na súčinnosť pri podpise zmluvy.
Pre účely zadávania tejto podlimitnej zákazky sa pod pojmom verejný obstarávateľ myslí osoba podľa § 8 ods. 2 zákona.