406160 - Rekonštrukcia prízemia budovy ÚPSVaR BB
Detaily
ID zákazky
406160
Názov
Rekonštrukcia prízemia budovy ÚPSVaR BB
Referenčné číslo
VOB/80/2017-M_OVO
ID obstarávateľa
1630
Hlavný kód CPV
45213150-9
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
80 838,28
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
4. 4. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:19
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
IČO
00681156
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Bc. Peter Jombík
Kontaktný email
 peter.jombikemployment.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 220462331
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom stavebných prác je rekonštrukcia prízemia budovy ÚPSVaR Banská Bystrica. Stavebné úpravy budú v prízemí budovy ÚPSVaR v Banskej Bystrici na Skuteckého ulici č. 39. Parcela na ktorej stojí objekt a budova je vo vlastníctve investora na LV č. 108. Stavba je v KN vedená a je v prevádzke ako administratívna budova a slúži pre vybavovanie klientov ÚPSVaR v okrese Banská Bystrica. V prízemí boli vykonané stavebné úpravy v roku 2009, kedy bola vybudovaná vrátnica, podateľňa a počítačová miestnosť pre klientov.
Informácie o otváraní ponúk
Verejnému obstarávateľovi a súčasne aj uchádzačom, ktorých ponuku časť Kritéria sa otvárajú, sa sprístupnia elektronicky podané ponuky (zverejnia sa obchodné mená alebo názvy, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytov všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií) až po vložení elektronického podpisu/UEZ všetkých členov komisie.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ v rámci vyhodnotenia ponúk požaduje predloženie nasledovných certifikátov vydaných nezávislou inštitúciou: Certifikát BS OHSAS 18001 Systémy manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienok na starostlivosť o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci. Podrobnosti sú uvedené v SP v časti A1. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY. 2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky a neuzavrieť zmluvu v prípade, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 3. Verejný obstarávateľ bude zmluvne požadovať od víťazného uchádzača zabezpečenie náležitostí potrebných k výkonu predmetných stavebných prác a to: ohlásenie drobnej stavby v súčinnosti s objednávateľom, predpísané doklady staveniska a harmonogram prác. 4. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 5. Ponuka a tiež dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia SR, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne doložené úradným prekladom do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku. 6. Verejný obstarávateľ umožňuje záujemcom uskutočniť obhliadku miesta uskutočnenia stavebných prác v lehote na predkladanie ponúk uvedenej v bode IV.2.2 po prechádzajúcej dohode. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. Úspešný uchádzač pred uzavretím zmluvy predloží verejnému obstarávateľovi úradne osvedčenú kópiu Zmluvy o poistení za škody, ktoré vzniknú v dôsledku výkonu stavebných prác. Minimálna výška poistenia bude 750 000,00 Eur na jednu poistnú udalosť. 8. Lehota uvedená v bode II.2. je max. lehota dodania a zmluvná lehota bude určená na základe 2. kritéria na vyhodnotenie ponúk. 9. Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s verejným obstarávateľom, preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS. Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREHĽAD ZÁKAZIEK po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Elektronické ponuky sa budú podpisovať e-podpisom. Bližšie informácie o používaní e-podpisu/UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A. súťažných podkladov. 10. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov, alebo úradne osvedčených kópií. . Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne osvedčené kópie originálov dokladov. 11. Úspešný uchádzač zloží najneskôr v deň podpisu zmluvy na účet objednávateľa výkonovú záruku na plnenie zmluvy vo výške 2 000 € na účely zabezpečenia zmluvnej pokuty v prípade vadného plnenia. Záruka bude zložená počas celej doby trvania zmluvy o dielo.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Ústredné kúrenie
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Budova Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny (UPSVR) Banská Bystrica na Skuteckého ulici č. 39
Kritéria kvality
Áno
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
406160
Názov položky
--
Kód CPV
39715210-2
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Ústredné kúrenie
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 47 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VOB/80/2017-M_OVO
2017 79 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 2942 - WYP Vestník č. 47/2017 - 07.03.2017
Oznámenia detailne
[VOB/80/2017-M_OVO] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VOB/80/2017-M_OVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 3. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
406160
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
47
[2942 - WYP Vestník č. 47/2017 - 07.03.2017] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2942 - WYP Vestník č. 47/2017 - 07.03.2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 4. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
406160
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
79