406617 - Modernizácia informačného systému Bomb Data Centrum
Detaily
ID zákazky
406617
Názov
Modernizácia informačného systému Bomb Data Centrum
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
239
Hlavný kód CPV
72212100-0
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
221 494,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
10. 1. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:23
Zrýchlený postup
Nie
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
IČO
00151866
Mesto
Bratislava - Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Miroslav Škvarka
Kontaktný email
 miroslav.skvarkaminv.sk
Kontaktný telefón
 +421 250944337
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je Modernizácia IS systému BDC, ktorá spočíva vo vývoji, implementácií a dodaní informačného systému, integrácii nových modulov a rozšírení funkcionality prevádzkového prostredia systému určeného na archiváciu technických informácií týkajúcich sa prípadov spojených s použitím výbušnín (výbuchy, nálezy munície alebo nálezy výbušných systémov a pod.) pod názvom BOMB DATA CENTRUM II (ďalej len BDC II), ktorý bude centrálnym úložiskom všetkých informácií s prístupom licencovaného počtu pracovných staníc formou tenkého klienta a prístupu externých klientov s právami na čítanie bez obmedzenia počtu. Ide o dvojjazyčný systém ukladania údajov s možnosťou zasielania emailových reportov v slovenskom a anglickom jazyku neobmedzenému okruhu užívateľov. Systém musí byť konštruovaný tak, aby dokázal spracovať a používať informácie uložené v databáze už existujúceho informačného systému EVIDENCE BDC v ktorom sú ukladané informácie od roku 2010 a prepojenie pracovných staníc s centrálnym systémom cez intranetovú sieť Ministerstva vnútra Slovenskej republiky. Súčasťou predmetu zákazky je aj dodávka hardvéru a softvéru pracovných staníc (operačný systém), záložných zdrojov UPC pre prevádzku hardvéru centrálneho systému BDC II a dodávka softvérových licencií k programom umožňujúcich úpravy materiálov ako aj uvedenie hardvéru do prevádzky a zaškolenie obslúh.
Doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady a ostatné súvisiace dokumenty budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke uvedenej v bode I.3) tohto oznámenia a rovnako si ich záujemca môže vyžiadať na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia, v lehote uvedenej v bode IV.2.2.) tohto oznámenia. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v elektronickej forme na emailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. 2. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže priebežne sledovať webovú stránku Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa, adresa: http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/239, kde budú zverejnené súťažné podklady a ostatné súvisiace dokumenty. 3. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 4. Náklady spojené s účasťou v tejto verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 5. Žiadosť záujemcu o vysvetlenie v zmysle bodu 21.4 a 21.7 súťažných podkladov musí byť doručená v súlade s § 48 zákona dostatočne vopred. 6. Pri komunikácii verejný obstarávateľ postupuje v súlade s § 187 ods. 8 zákona v spojení s § 20 zákona, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom faxu alebo e-mailu. Pravidlá komunikácie sú uvedené v bode 21 súťažných podkladov. 7. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov vytvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy o dielo a kúpnej zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy o dielo a kúpnej zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy o dielo a kúpnej zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 8. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy o dielo pre časť 1 a kúpnej zmluvy pre časť 2, ktoré budú výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť fotokópie všetkých dokladov a dokumenty uvedené v bode 36.8 súťažných podkladov. V prípade, že úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy o dielo a kúpnej zmluvy v lehote podľa bodu 36.5 súťažných podkladov nepredloží doklady a/alebo dokumenty uvedené v bode 36.8 súťažných podkladov podľa písm. a) až b), verejný obstarávateľ to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti a bude postupovať podľa bodu 36.6 súťažných podkladov a zákona. 9. Doba lehoty dodania predmetu zákazky pre časť 1 je 12 mesiacov a pre časť 2 je 3 mesiace ako je uvedené v súťažných podkladoch. 10. Uchádzač so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona je povinný predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky. Povinnosť predloženia výpisu z registra trestov právnickej osoby vyplýva zo zákona č. 91/2016 Z.z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 1. Júla 2016.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Softvér a príslušný hardvér centrálneho systému BDC II 125 290,00 EUR Vývoj zákazníckeho softvéru (softvéru na objednávku)
2 Hardvér a príslušný softvér pracovných staníc 96 204,00 EUR Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
Položky detailne
[1] Softvér a príslušný hardvér centrálneho systému BDC II
  125 290,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Kriminalistický a expertízny ústav Policajného zboru, Sklabinská 1, 831 01 Bratislava, Slovenská republika.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
125 290,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
406617
Názov položky
Softvér a príslušný hardvér centrálneho systému BDC II
Kód CPV
72230000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Vývoj zákazníckeho softvéru (softvéru na objednávku)
[2] Hardvér a príslušný softvér pracovných staníc
  96 204,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Kriminalistický a expertízny ústav Policajného zboru, Sklabinská 1, 831 01 Bratislava, Slovenská republika.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
96 204,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
406617
Názov položky
Hardvér a príslušný softvér pracovných staníc
Kód CPV
30200000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
3
Názov kritéria
--
CPV kód
Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 148 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží OVO2-2018/000110
2017 233 Koncesné obstarávania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania OVO2-2017/000483
Oznámenia detailne
[OVO2-2018/000110] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
OVO2-2018/000110
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 7. 2018
ID obstarávateľa
239
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
406617
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
148
[OVO2-2017/000483] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
OVO2-2017/000483
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 11. 2017
ID obstarávateľa
239
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
406617
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
233