406726 - Obstaranie hmotného a nehmotného majetku do spoločnosti CBS spol, s.r.o.
Detaily
ID zákazky
406726
Názov
Obstaranie hmotného a nehmotného majetku do spoločnosti CBS spol, s.r.o.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
18424
Hlavný kód CPV
30000000-9
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
71 214,14
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
12. 4. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:23
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
CBS spol. s r.o.
IČO
36754749
Mesto
Kynceľová
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Milan Paprčka
Kontaktný email
 milancbs.sk
Kontaktný telefón
 +421 903660422
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je obstaranie hmotného a nehmotného majetku súvisiace s vydávaním kníh, máp a pod. Zákazka sa delí na 5 častí, logických celkov: 1. Súbor zariadení zložených z nasledujúcich položiek: stolová digitálna gravírka, stolová tlačiareň do kovov s diamantovým hrotom pre trvalé značenie, sublimačná stolová tlačiareň, rezačka plastových dosiek a hliníkových kompozitov, rezací ploter a ploter na tlač fotografií. 2. Tlačiareň formátu SRA3 3. Objektív 4. Server + zálohovací systém 5. Kartografický softvér
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie častí ponúk Ostatné je neverejné. Otváranie častí ponúk Kritériá sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ súťažné podklady uchádzačom nezasiela. Všetky súťažné podklady sú verejne dostupné v profile verejného obstarávateľa a na stránke: http://www.voarchiv.eu/files/76-09f9e61efe/ 2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED""), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní o predloženie dokladov nahradených JED-om. 3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO na: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Vo verejných obstarávaniach, pri ktorých nebola do 31. januára 2017 uzavretá zmluva, rámcová dohoda alebo koncesná zmluva, sa postupuje podľa predpisov účinných od 1. februára 2017. To znamená, že pokiaľ nebolo verejné obstarávanie ukončené podpisom zmluvy najneskôr 31. januára 2017, tak každá zmluva, rámcová dohoda alebo koncesná zmluva, ktorá sa bude uzatvárať od 1. februára 2017, sa bude posudzovať podľa zákona o registri partnerov verejného sektora. Teda aj keď samotný proces verejného obstarávania začal pred 1. februárom 2017, avšak nebol ukončený podpisom zmluvy, počnúc 1. februárom 2017 sa už musí úspešný uchádzač, resp. jeho subdodávatelia posudzovať podľa zákona o registri partnerov verejného sektora, teda ich povinnosť registrácie v registri partnerov verejného sektora. Zároveň platí, že ak bol, alebo je subjekt zaregistrovaný v registri konečných užívateľov výhod vedenom úradom (do 31. januára 2017), bude sa priamo považovať za partnera verejného sektora a bude sa tiež považovať za zapísanú osobu v novom registri partnerov verejného sektora. Tieto subjekty však budú povinné vykonať dodatočne do 31. júla 2017 proces overenia identifikácie konečného užívateľa výhod podľa novej právnej úpravy, teda podľa zákona o registri partnerov verejného sektora. Nesplnenie tejto povinnosti je sankcionované výmazom dotknutého subjektu z tohto registra. 5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Súbor zariadení 25 229,66 EUR Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
2 Tlačiareň formátu SRA3 19 700,00 EUR Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
3 Objektív 2 023,22 EUR Objektívy do fotografických prístrojov
4 Server a zálohovací systém 9 261,26 EUR Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
5 Kartografický softvér 15 000,00 EUR Softvérový balík pre konkrétne odvetvie
Položky detailne
[1] Súbor zariadení
  25 229,66 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Obec Kynceľová
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
25 229,66
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
406726
Názov položky
Súbor zariadení
Kód CPV
30000000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
2
Názov kritéria
--
CPV kód
Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
[2] Tlačiareň formátu SRA3
  19 700,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Obec Kynceľová
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
19 700,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
406726
Názov položky
Tlačiareň formátu SRA3
Kód CPV
30000000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
2
Názov kritéria
--
CPV kód
Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
[3] Objektív
  2 023,22 EUR
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
Obec Kynceľová
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
2 023,22
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
406726
Názov položky
Objektív
Kód CPV
38651100-4
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
2
Názov kritéria
--
CPV kód
Objektívy do fotografických prístrojov
[4] Server a zálohovací systém
  9 261,26 EUR
P.č.
4
Hlavné miesto dodania/plnenia
Obec Kynceľová
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
9 261,26
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
406726
Názov položky
Server a zálohovací systém
Kód CPV
30000000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
2
Názov kritéria
--
CPV kód
Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
[5] Kartografický softvér
  15 000,00 EUR
P.č.
5
Hlavné miesto dodania/plnenia
Obec Kynceľová
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
15 000,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
406726
Názov položky
Kartografický softvér
Kód CPV
48100000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
2
Názov kritéria
--
CPV kód
Softvérový balík pre konkrétne odvetvie
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 60 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 22032017
2020 168 Informácie o výsledku verejného obstarávania informácia o výsledku verejného obstarávania (tovary) 06082020
Oznámenia detailne
[22032017] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
22032017
Dátum zverejnenia vo vestníku
24. 3. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
406726
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
60
[06082020] informácia o výsledku verejného obstarávania (tovary)
Názov typu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
informácia o výsledku verejného obstarávania (tovary)
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
06082020
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 8. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
Kód podtypu oznámenia
IPT
ID zákazky
406726
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
168