406832 - Vybavenie nahrávacieho štúdia
Detaily
ID zákazky
406832
Názov
Vybavenie nahrávacieho štúdia
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
18969
Hlavný kód CPV
32300000-6
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
132 107,03
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
18. 4. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:23
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Gstudio s.r.o.
IČO
50657739
Mesto
Raslavice
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Miroslav Goliaš
Kontaktný email
 gstudio.skgmail.com
Kontaktný telefón
 +421 904665163
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je kompletné vybavenie nahrávacieho štúdia. Zákazka sa delí na 3 časti, logické celky. 1. Hudobné nástroje 2. Technika do nahrávacieho štúdia 3. Hardvér, softvér a súvisiace zariadenia Špecifikácie jednotlivých položiek sú súčasťou súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie častí ponúk Ostatné je neverejné. Otváranie častí ponúk Kritériá sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ súťažné podklady uchádzačom nezasiela. Všetky súťažné podklady sú verejne dostupné v profile verejného obstarávateľa a na stránke: http://www.voarchiv.eu/files/79-b64b308a1f/ 2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED""), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní o predloženie dokladov nahradených JED-om. 3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO na: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Vo verejných obstarávaniach, pri ktorých nebola do 31. januára 2017 uzavretá zmluva, rámcová dohoda alebo koncesná zmluva, sa postupuje podľa predpisov účinných od 1. februára 2017. To znamená, že pokiaľ nebolo verejné obstarávanie ukončené podpisom zmluvy najneskôr 31. januára 2017, tak každá zmluva, rámcová dohoda alebo koncesná zmluva, ktorá sa bude uzatvárať od 1. februára 2017, sa bude posudzovať podľa zákona o registri partnerov verejného sektora. Teda aj keď samotný proces verejného obstarávania začal pred 1. februárom 2017, avšak nebol ukončený podpisom zmluvy, počnúc 1. februárom 2017 sa už musí úspešný uchádzač, resp. jeho subdodávatelia posudzovať podľa zákona o registri partnerov verejného sektora, teda ich povinnosť registrácie v registri partnerov verejného sektora. Zároveň platí, že ak bol, alebo je subjekt zaregistrovaný v registri konečných užívateľov výhod vedenom úradom (do 31. januára 2017), bude sa priamo považovať za partnera verejného sektora a bude sa tiež považovať za zapísanú osobu v novom registri partnerov verejného sektora. Tieto subjekty však budú povinné vykonať dodatočne do 31. júla 2017 proces overenia identifikácie konečného užívateľa výhod podľa novej právnej úpravy, teda podľa zákona o registri partnerov verejného sektora. Nesplnenie tejto povinnosti je sankcionované výmazom dotknutého subjektu z tohto registra. 5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Hudobné nástroje 36 841,54 EUR Hudobné nástroje a ich časti
2 Technika do nahrávacieho štúdia 67 671,84 EUR Televízne a rozhlasové prijímače a prístroje na záznam alebo reprodukciu zvuku alebo obrazu
3 Hardvér, softvér a súvisiace zariadenia 27 593,65 EUR Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
Položky detailne
[1] Hudobné nástroje
  36 841,54 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Obec Raslavice
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
36 841,54
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
406832
Názov položky
Hudobné nástroje
Kód CPV
37300000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
2
Názov kritéria
--
CPV kód
Hudobné nástroje a ich časti
[2] Technika do nahrávacieho štúdia
  67 671,84 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Obec Raslavice
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
67 671,84
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
406832
Názov položky
Technika do nahrávacieho štúdia
Kód CPV
32300000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
2
Názov kritéria
--
CPV kód
Televízne a rozhlasové prijímače a prístroje na záznam alebo reprodukciu zvuku alebo obrazu
[3] Hardvér, softvér a súvisiace zariadenia
  27 593,65 EUR
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
Obec Raslavice
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
27 593,65
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
406832
Názov položky
Hardvér, softvér a súvisiace zariadenia
Kód CPV
30000000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
2
Názov kritéria
--
CPV kód
Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 62 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 24032017
Oznámenia detailne
[24032017] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
24032017
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 3. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
406832
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
62