407138 - Zníženie energetickej náročnosti budovy Obecného úradu v Heľpe
Detaily
ID zákazky
407138
Názov
Zníženie energetickej náročnosti budovy Obecného úradu v Heľpe
Referenčné číslo
1/2017/EU
ID obstarávateľa
4791
Hlavný kód CPV
45210000-2
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
106 232,15
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
28. 4. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:24
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Heľpa
IČO
00313424
Mesto
Heľpa
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Peter Hyriak
Kontaktný email
 obstaravamgmail.com
Kontaktný telefón
 +421 486186150
Rozširujúce info
Popis zákazky
Účelom rekonštrukcie Obecného úradu v Heľpe je zníženie energetickej náročnosti existujúcej budovy vo vzťahu k energii potrebnej na vykurovanie, vetranie a osvetlenie objektu. Projekt rieši zateplenie obvodových konštrukcií objektu, výmenu otvorových konštrukcí, návrh nového systému vykurovania, rekuperácie vzduchu a osvetlenia. Predmetom projektu je aj dobudovanie bezbariérového vstupu do objektu, výmena bleskozvodu a odkvapového strešného systému. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je presne uvedená a definovaná v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Vyššie uvedená lehota v bode IV.2.7) sa týka otvárania časti ponúk označených ako "Ostatné", ktoré je neverejné. Otváranie časti ponúk označených ako "Kritéria" bude verejné a jeho termín verejný obstarávateľ oznámi podľa zákona. Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť oprávnený (splnomocnený) zástupca uchádzača, ktorý predložil ponuku v tejto podlimitnej zákazke.
Doplňujúce informácie
1. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať písomne na e-mailovej adrese: obstaravam@gmail.com. Súťažné podklady sa poskytujú výlučne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. 2. Každého záujemcu informujeme, že súťažné podklady sú k dispozícii v profile verejného obstarávateľa a sú prístupné bez obmedzenia. Všetky prípadné opravy a/alebo odpovede na žiadosti o vysvetlenie budú zverejnené tamtiež. 3. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom, t.j. osobou v zmysle § 8 zákona o verejnom obstarávaní a záujemcami/uchádzačmi sa na základe § 187 ods. 8 zákona uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo kombináciou uvedených spôsobov, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu. 4.Výsledkom verejného obstarávania bude Zmluva o dielo. 5. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. Obe tieto podmienky musia byť splnené kumulatívne. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 6. Cena bude splatná do 60 dní odo dňa vystavenia faktúry. 7.Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované ako podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D Jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia, technickej a odbornej spôsobilosti. 8. V prípade, ak verejnému obstarávateľovi nebude schválená príslušná žiadosť o poskytnutie nenávratného finančného príspevku na predmet zákazky, tento môže byť financovaný z iných dodatočných mechanizmov (Environmentálny fond, iné operačné programy v rámci štrukturálnych fondov EÚ, štátne dotácie, vlastné zdroje). 9. Požiadavky na predmet zákazky, ktoré uchádzač zohľadní vo svojej ponuke sa nachádzajú špecifikované v súťažných podkladoch v kap. B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY v bode 3. 10. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 3 000,- Eur. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 106 232,15 EUR Okná, dvere a súvisiace prvky
Položky detailne
[1]
  106 232,15 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
k.ú. Heľpa
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
106 232,15
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
407138
Názov položky
--
Kód CPV
44221000-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Okná, dvere a súvisiace prvky
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 64 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 1/2017/EU
Oznámenia detailne
[1/2017/EU] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/2017/EU
Dátum zverejnenia vo vestníku
30. 3. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
407138
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
64