407155 - Zníženie energetickej náročnosti administrátívnej budovy v obci Habovka - stavebné práce
Detaily
ID zákazky
407155
Názov
Zníženie energetickej náročnosti administrátívnej budovy v obci Habovka - stavebné práce
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4882
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
554 497,57
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
25. 4. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:24
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Habovka
IČO
00314471
Mesto
Habovka
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Eva Senáriková
Kontaktný email
 senarikovaaksenarikova.sk
Kontaktný telefón
 +421 904888427
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky sú stavebné práce spočívajúce v znížení energetickej náročnosti administratívnej budovy v obci Habovka
Doplňujúce informácie
1.Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta. Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla. 2.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED). Z predmetného dokumentu predloženého uchádzačom musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om, stanovené verejným obstarávateľom . V súlade s § 36 ods. 6 zákona môže verejný obstarávateľ na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu požiadať uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. 3.Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla ÚVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu JED je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. JED musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. 4.Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 5.Uchádzač predkladá ponuku v písomnej forme v uzavretom obale rozdelenú na dve časti: osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Kritéria a osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Ostatné. 6.Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť doklady a dokumenty podľa bodu III.1 tejto výzvy ako originály alebo úradne overené kópie. 7.Uchádzač predloží ponuku osobne alebo poštou na adresu kontaktného miesta. 8.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 9.Verejný obstarávateľ sa bude uchádzať o poskytnutie NFP, v prípade, ak mu nebude tento NFP poskytnutý, vyhradzuje si právo zákazku nezrealizovať. 10.Zadaním zákazky sa rozumie uzavretie príslušnej zmluvy. Uzavretím Zmluvy sa rozumie nadobudnutie jej účinnosti. 11.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 12.Osobitné podmienky plnenia zmluvy: 12.1. Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 554 497,57 EUR Stavebné práce na stavbe budov
Položky detailne
[1]
  554 497,57 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Habovka
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
554 497,57
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
407155
Názov položky
--
Kód CPV
45210000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na stavbe budov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 65 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Habovka 01/2017
2019 138 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Habovka 01/2017
Oznámenia detailne
[Habovka 01/2017] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Habovka 01/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
31. 3. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
407155
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
65
[Habovka 01/2017] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Habovka 01/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 7. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
407155
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
138