407509 - „Marketingové a propagačné služby“
Detaily
ID zákazky
407509
Názov
„Marketingové a propagačné služby“
Referenčné číslo
40/ME/2017
ID obstarávateľa
18971
Hlavný kód CPV
79340000-9
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
94 646,67
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
9. 6. 2017 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:25
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
ARMSTRONG CC, s.r.o.
IČO
35892391
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing.Dagmar Melotíková
Kontaktný email
 dagmar.melotikovagmail.com
Kontaktný telefón
 +421 903520052
Rozširujúce info
Popis zákazky
Základné vymedzenie produktu, pre ktorý bude dodané dielo vo všetkých štyroch Logických celkoch: Redakčný portál pre študentov má riešenie vo forme webovej stránky, zobrazení pre facebook, youtube a instagram a tiež je dostupný ako aplikácia. Poskytuje širokú paletu informácií, zábavy a služieb cieľovej skupine vysokoškolákov (s parciálnym presahom na končiace ročníky stredoškolákov a na pedagógov). Obchodnými partnermi a klientmi Redakčného portálu sú firmy, organizácie a školy, ktoré majú záujem ponúkať cieľovej skupine študentov svoje produkty a služby (prípadne efektívne šíriť informácie). Redakčný portál bude mať svoj Corporate Identity manuál, obsahujúci logo a grafické prvky, ktoré budú reprodukované na tlačovinách a reklamných materiáloch a predmetoch. Redakčný portál bude mať spracované obsahy a vizuálne prvky, ktoré budú požadované od reklamných kampaní. Základné vymedzenie produktu, ku ktorému sa vzťahuje dielo v každom jednom z nižšie uvedených logických celkov: Redakčný portál pre študentov má riešenie vo forme webovej stránky, zobrazení pre facebook, youtube a instagram a tiež je dostupný ako aplikácia. Poskytuje širokú paletu informácií, zábavy a služieb cieľovej skupine vysokoškolákov (s parciálnym presahom na končiace ročníky stredoškolákov a na pedagógov). Obchodnými partnermi a klientmi Redakčného portálu sú firmy, organizácie a školy, ktoré majú záujem ponúkať cieľovej skupine študentov svoje produkty a služby (prípadne efektívne šíriť informácie). Tvorcovia Redakčného portálu predpokladajú nasledovné typické kategórie potrieb študentov, ktoré by mohli informácie a služby portálu pokrývať: Štúdium škola/odbor a my Práca zárobok (brigáda, pracovné miesto), uplatnenie, kariéra Bežné životné potreby študenta ubytovanie, strava, vzťahy Zábava a voľný čas vrátane kultúry, športu, podujatí Veda a technika Spoločnosť apolitické ale angažované témy Výhodný študentský nákup Výraznou pridanou hodnotou Redakčného portálu sa má stať integrácia tém/zážitkov do jedného miesta, spolupráca s už existujúcimi úspešnými portálmi a akcent na vizuálnu (foto a najmä video) komunikáciu, s potenciálom doplnenia komunikácie cez internetové rádio respektíve radio-podcasting. Bezpodmienečnou súčasťou Redakčného portálu budú interaktívne formy komunikácie, časť obsahu teda bude vznikať priamo v súčinnosti s cieľovou skupinou. Predpokladané riešenie portálu zahrnie robustnú databázovú schému v pozadí a atraktívne vizuálne zobrazovanie s možnosťou vstupu cez webovú stránku a sociálne siete a cez aplikáciu. Redakčný portál spája vo svojom celkovom koncepte priblíženie cieľovej skupine cez: Vysoko atraktívne témy, obsahy, nositeľov obsahov (najmä v časti zábava, životný štýl a pod.) Inovatívne a pre cieľovú skupinu ľahko prijateľné formy oslovenia (najmä vizuálne a audio formy) Jednoduché a pre cieľovú skupinu prirodzené formy nákupného správania (a komunikácie- spätnej väzby, interakcie a pod) Súčasne Redakčný portál vytvorí priestor cielenej komunikácie obsahovo náročnejších/zásadnejších informácií v rámci celkového mixu (napríklad v časti štúdium, kariéra). V rámci tohto atraktívneho mixu má vzniknúť priestor so silným obchodným potenciálom pre priamu a nepriamu propagáciu ponuky produktov a služieb klientov Redakčného portálu. Na báze agregovaných dát vznikne možnosť cielene oslovovať vybrané segmenty cieľovej skupiny, čo ďalej zvýši hodnotu obchodného potenciálu Redakčného portálu. Príkladom klientov, od ktorých očakávame príjmy sú: Banky, poisťovne Poskytovatelia lokálnych služieb Organizátori eventov a predajcovia vstupeniek na podujatia Sprostredkovatelia práce a zamestnávatelia Spoločnosti s produktmi zdravého životného štýlu a ekologickými tovarmi a službami Vysoké školy
Informácie o otváraní ponúk
Komisia verejného obstarávateľa
Doplňujúce informácie
Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom záujemcami a uchádzačmi Verejný obstarávateľ určuje prostriedky komunikácie tak, aby boli všeobecne dostupné a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky prostredníctvom elektronického komunikačného systému na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v týchto súťažných podkladoch výslovne uvedené inak Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Osobitným predpisom, na ktorý § 11 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje, je práve zákon o registri partnerov verejného sektora. Zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o registri partnerov verejného sektora), ktorým sa novelizuje zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), nadobudol účinnosť 1. februára 2017. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Diela, vykonaním diela a poskytovaním služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť. Objednávateľ (t.j. prijímateľ NFP) si v rámci záväzkového vzťahu s dodávateľom vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom, a výsledky administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov. Schválenie zákazky v rámci administratívnej finančnej kontroly príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v prípade skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, uzavretej medzi Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania Plnení podľa Zmluvy, a to bez ohľadu na právny titul skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 LOGICKÝ CELOK č.1: Marketingová stratégia vychádzajúca z analýzy trhu a Corporate Identity manuál s propagačnými prvkami 24 010,00 EUR Reklamné a marketingové služby
2 LOGICKÝ CELOK č.2: Spracovanie reklamných videí 26 100,00 EUR Reklamné a marketingové služby
3 LOGICKÝ CELOK č.3: Realizácia interaktívnych eventov 24 250,00 EUR Reklamné a marketingové služby
4 LOGICKÝ CELOK č.4: Správa online kampaní pre web a sociálne siete 20 286,67 EUR Reklamné a marketingové služby
Položky detailne
[1] LOGICKÝ CELOK č.1: Marketingová stratégia vychádzajúca z analýzy trhu a Corporate Identity manuál s propagačnými prvkami
  24 010,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Armstrong CC, s. r. o., Vansovej 2, 81103 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
24 010,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
407509
Názov položky
LOGICKÝ CELOK č.1: Marketingová stratégia vychádzajúca z analýzy trhu a Corporate Identity manuál s propagačnými prvkami
Kód CPV
79340000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Reklamné a marketingové služby
[2] LOGICKÝ CELOK č.2: Spracovanie reklamných videí
  26 100,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Armstrong CC, s. r. o., Vansovej 2, 81103 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
26 100,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
407509
Názov položky
LOGICKÝ CELOK č.2: Spracovanie reklamných videí
Kód CPV
79340000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Reklamné a marketingové služby
[3] LOGICKÝ CELOK č.3: Realizácia interaktívnych eventov
  24 250,00 EUR
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
Armstrong CC, s. r. o., Vansovej 2, 81103 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
24 250,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
407509
Názov položky
LOGICKÝ CELOK č.3: Realizácia interaktívnych eventov
Kód CPV
79340000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Reklamné a marketingové služby
[4] LOGICKÝ CELOK č.4: Správa online kampaní pre web a sociálne siete
  20 286,67 EUR
P.č.
4
Hlavné miesto dodania/plnenia
Armstrong CC, s. r. o., Vansovej 2, 81103 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
20 286,67
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
407509
Názov položky
LOGICKÝ CELOK č.4: Správa online kampaní pre web a sociálne siete
Kód CPV
79340000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Reklamné a marketingové služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 72 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 40/ME/2017
Oznámenia detailne
[40/ME/2017] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
40/ME/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
11. 4. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
407509
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
72