407526 - "ARS SIDERA PULSAT - UMENIE KLOPE NA HVIEZDY"
Detaily
ID zákazky
407526
Názov
"ARS SIDERA PULSAT - UMENIE KLOPE NA HVIEZDY"
Referenčné číslo
1/2017/EU
ID obstarávateľa
19039
Hlavný kód CPV
79342000-3
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
208 200,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
31. 5. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:26
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ing. Ľuboš Babarík WELL
IČO
33612145
Mesto
Bojnice
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Ľuboš Babarík
Kontaktný email
 babarikvelvet.sk
Kontaktný telefón
 +421 903803306
Rozširujúce info
Popis zákazky
Ide o obstaranie nasledovného: nákup techniky, komplexné marketingové a organizačné služby, nákup licencie na riadenie výstav, programovanie 2 webov s e-shopmi a dodávky SW licencií všetko pre organizáciu 2 medzinárodných výstav vín, 4 verejných degustácií medailových vín z týchto výstav a 8 multimediálnych výtvarných výstav spojených s prezentáciami medailových vín. V rámci tejto zákazky ide o dodávku v 3 logických celkoch: LC1/ SW platformy, LC2/ HW pre zabezpečenie chodu a funkcionalít SW systémov, technicko - materiálové zabezpečenie projektu pre výstavy aj ostatné aktivity vrátanie služieb prevádzky, prepravy a skladovania, LC3/ Organizačné práce - komplexné organizačné, servisné, personálne a produkčné náklady. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Uvedená lehota IV.2.7 sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné". Otváranie ponúk, časť "Ostatné" i časť "Kritériá" sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, bez prítomnosti uchádzačov v nadväznosti na dvojkolovosť postupu a použitú elektronickú aukciu. Otváranie ponúk v zmysle § 52 a § 54 zákona o verejnom obstarávaní je neverejné.
Doplňujúce informácie
1. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať písomne na e-mailovej adrese: otazky.vo@gmail.com. Súťažné podklady sa poskytujú výlučne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. 2. Každého záujemcu informujeme, že súťažné podklady sú k dispozícii v profile verejného obstarávateľa a sú prístupné bez obmedzenia. Všetky prípadné opravy a/alebo odpovede na žiadosti o vysvetlenie budú zverejnené tamtiež. 3. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom, t.j. osobou v zmysle § 8 zákona o verejnom obstarávaní a záujemcami/uchádzačmi sa na základe § 187 ods. 8 zákona uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo kombináciou uvedených spôsobov, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu. 4. Zmluva (pre každú časť) nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. Obe tieto podmienky musia byť splnené kumulatívne. V prípade neuzavretia zmluvy o NFP, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 5. V prípade, ak verejnému obstarávateľovi nebude schválená príslušná žiadosť o poskytnutie nenávratného finančného príspevku na predmet zákazky, tento môže byť financovaný z iných dodatočných mechanizmov (Environmentálny fond, iné operačné programy v rámci štrukturálnych fondov EÚ, štátne dotácie, vlastné zdroje). 6. Pre účely zadávania tejto zákazky sa pod pojmom verejný obstarávateľ myslí osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 LC1/SW platformy 46 266,00 EUR Služby súvisiace so softvérom
2 LC2/ HW pre zabezpečenie chodu a funkcionalít SW systémov, technicko - materiálové zabezpečenie projektu pre výstavy aj ostatné aktivity vrátanie služieb prevádzky, prepravy a skladovania 33 331,00 EUR Servery
3 LC3/ Organizačné práce - komplexné organizačné, servisné, personálne a produkčné náklady. 128 603,00 EUR Marketingové služby
Položky detailne
[1] LC1/SW platformy
  46 266,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
mesto Bojnice
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
46 266,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
407526
Názov položky
LC1/SW platformy
Kód CPV
72260000-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby súvisiace so softvérom
[2] LC2/ HW pre zabezpečenie chodu a funkcionalít SW systémov, technicko - materiálové zabezpečenie projektu pre výstavy aj ostatné aktivity vrátanie služieb prevádzky, prepravy a skladovania
  33 331,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
mesto Bojnice
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
33 331,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
407526
Názov položky
LC2/ HW pre zabezpečenie chodu a funkcionalít SW systémov, technicko - materiálové zabezpečenie projektu pre výstavy aj ostatné aktivity vrátanie služieb prevádzky, prepravy a skladovania
Kód CPV
48820000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Servery
[3] LC3/ Organizačné práce - komplexné organizačné, servisné, personálne a produkčné náklady.
  128 603,00 EUR
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
Košice, Prešov, Ružomberok, Banská Bystrica, Trnava, Nitra, Žilina, Trenčín, Bojnice, Kežmarok
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
128 603,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
407526
Názov položky
LC3/ Organizačné práce - komplexné organizačné, servisné, personálne a produkčné náklady.
Kód CPV
79342000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Marketingové služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 75 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 1/2017/EU
2017 229 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 1/2017/EU
Oznámenia detailne
[1/2017/EU] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/2017/EU
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 4. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
407526
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
75
[1/2017/EU] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/2017/EU
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 11. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
407526
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
229