407638 - Realizácia inovácie produkčného procesu tvarového vysekávania v spoločnosti EASY PACK s.r.o.
Detaily
ID zákazky
407638
Názov
Realizácia inovácie produkčného procesu tvarového vysekávania v spoločnosti EASY PACK s.r.o.
Referenčné číslo
2/2017
ID obstarávateľa
18637
Hlavný kód CPV
42990000-2
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
244 900,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
19. 5. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:26
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
EASY PACK s.r.o.
IČO
48164895
Mesto
Fiľakovo
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Peter Čulák
Kontaktný email
 obstaravamgmail.com
Kontaktný telefón
 +421 911973155
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poloautomatický výsekový stroj s vylupovacou jednotkou slúžiaci ako vysokovýkonný stroj na tvarové vysekávanie papierových obalov z vlnitej lepenky. Bližšia špecifikácia je presne uvedená a definovaná v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Uvedená lehota IV.2.7 sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné". Otváranie ponúk, časť "Ostatné" i časť "Kritériá" sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, bez prítomnosti uchádzačov v nadväznosti na dvojkolovosť postupu a použitú elektronickú aukciu. Otváranie ponúk v zmysle § 52 a § 54 zákona o verejnom obstarávaní je neverejné.
Doplňujúce informácie
1. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať písomne na e-mailovej adrese: obstaravam@gmail.com. Súťažné podklady sa poskytujú výlučne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. 2. Každého záujemcu informujeme, že súťažné podklady sú k dispozícii v profile verejného obstarávateľa a sú prístupné bez obmedzenia. Všetky prípadné opravy a/alebo odpovede na žiadosti o vysvetlenie budú zverejnené tamtiež. 3. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom, t.j. osobou v zmysle § 8 zákona o verejnom obstarávaní a záujemcami/uchádzačmi sa na základe § 187 ods. 8 zákona uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo kombináciou uvedených spôsobov, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu. 4.Výsledkom verejnej súťaže bude Kúpna zmluva s jedným hospodárskym subjektom. 5. Kúpna zmluva nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. Obe tieto podmienky musia byť splnené kumulatívne. V prípade neuzavretia zmluvy o NFP, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 6. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Predmet zákazky nie je rozdelený na časti, nakoľko predmet zákazky tohto verejného obstarávania so všetkým požadovaným príslušenstvom je považovaný za ucelenú jednotnú konštrukciu s nezameniteľnými vzájomnými väzbami, súslednosťou a vyžadovaným postupom, pričom jej dodávka je požadovaná na kľúč. V prípade rozdelenia na časti, separátne dodávanie jednotlivých komponentov od rôznych dodávateľov by prinieslo celkom zjavne neprimerané ťažkosti, ak nie nemožnosť získať celý inovatívny celok v plne funkčnej zostave, a zároveň by prakticky znemožnilo požadovať od mnohých dodávateľov súčinnosť a výkon popredajných, najmä záručných práv. Rozhodnutie nerozdeliť zákazku na časti má i oporu v metodickom usmernení ÚVO č. 8115-5000/2016 zo dňa 17.5.2016, v zmysle ktorého úrad odporúča verejnému obstarávateľovi požadovaný predmet zákazky zadávať v rámci jedného postupu zadávania zákazky, ak jednotlivé požadované predmety plnenia svojimi charakteristikami a povahou nevyhnutne spolu súvisia. Predmet zákazky je jeden kompaktný celok, na ktorý sa požaduje jedna záruka. 7. V prípade, ak verejnému obstarávateľovi nebude schválená príslušná žiadosť o poskytnutie nenávratného finančného príspevku na predmet zákazky, tento môže byť financovaný z iných dodatočných mechanizmov (Environmentálny fond, iné operačné programy v rámci štrukturálnych fondov EÚ, štátne dotácie, vlastné zdroje). 8. Pre účely zadávania tejto zákazky sa pod pojmom verejný obstarávateľ myslí osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 244 900,00 EUR Rôzne špeciálne strojové zariadenia
Položky detailne
[1]
  244 900,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Šávoľská 1961, 986 01 Fiľakovo
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
244 900,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
407638
Názov položky
--
Kód CPV
42990000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Rôzne špeciálne strojové zariadenia
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 76 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 2/2017
Oznámenia detailne
[2/2017] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 4. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
407638
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
76