407797 - Zvýšenie kapacity materskej školy nadstavbou
Detaily
ID zákazky
407797
Názov
Zvýšenie kapacity materskej školy nadstavbou
Referenčné číslo
2017/BOL/23
ID obstarávateľa
4710
Hlavný kód CPV
45214100-1
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
279 893,36
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
22. 5. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:28
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Boleráz
IČO
00312282
Mesto
Boleráz
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Martin Oravec, LL.M.
Kontaktný email
 obstaravanievosk.sk
Kontaktný telefón
 +421 948821118
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác vedúcich k rozšíreniu kapacity materskej školy v obci Boleráz vybudovaním novej učebne formou nadstavby na jestvujúcu budovu materskej školy v rozsahu podľa časti B. Opis predmetu zákazky a príloh súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Vyššie uvedený dátum, čas a miesto otvárania ponúk súvisí s otváraním častí ponúk označených ako "Ostatné", ktoré je neverejné. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" bude vzhľadom na použitie § 54 ZVO (elektronická aukcia) neverejné.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ súťažné podklady neodosiela. 2. Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa: http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4710 Bezodplatný neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom elektronických prostriedkov: http://www.vosk.sk/folder/97/ 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa, pokiaľ nie je vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch uvedené inak. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: JUDr. Martin Oravec, LL.M. Z dôvodu zabezpečenia bezproblémovej komunikácie záujemca/uchádzač vo svojich podaniach uvedie nasledovné údaje: - obchodné meno - sídlo/miesto podnikania - identifikačné číslo - korešpondenčnú adresu (v prípade, ak sa táto líši od sídla/miesta podnikania) - meno a priezvisko kontaktnej osoby - e-mailovú adresu kontaktnej osoby - telefónne číslo kontaktnej osoby Všetky vysvetlenia Súťažných podkladov, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať aj vo svojom profile. Verejný obstarávateľ bude doručovať písomnosti záujemcom/uchádzačom prostredníctvom pošty alebo inej doručovacej služby. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Zásielka sa považuje za doručenú aj vtedy, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, v takom prípade sa za okamih doručenia považuje deň nasledujúci po uložení zásielky na pošte. Zásielka sa považuje za doručenú aj v prípade, že ju adresát prevziať odmietol, a to okamihom odmietnutia. 4.Úspešný uchádzač je povinný pred podpisom zmluvy predložiť dôkaz o existencii poistenia (poistku) s poistnou sumou vo výške minimálne zmluvnej ceny diela s DPH, pričom jej súčasťou budú najmä nasledovné druhy poistenia: - poistenie proti poškodeniu predmetu zákazky, s výškou poistného krytia min. vo výške ceny predmetu zákazky s DPH - poistenie proti všetkým rizikám, ktoré je poistením proti strate alebo poškodeniu akéhokoľvek majetku dodaného na stavenisko úspešným uchádzačom alebo jeho subdodávateľom, s výškou poistného krytia min. vo výške ceny predmetu zákazky s DPH. - poistenie zodpovednosti tretej osoby poistenie objektívnej zodpovednosti voči tretej strane za ublíženie na zdraví (alebo usmrtenie) alebo za poškodenie majetku tretej osoby, ktoré môže byť spôsobené počas realizácie predmetu zákazky, s výškou poistného krytia min. 100 000,-EUR. - poistenie pracovníkov poistenie zodpovednosti voči zamestnancom verejného obstarávateľa alebo ktorejkoľvek osobe určenej verejným obstarávateľom alebo konajúcej v jeho mene v súvislosti s predmetom Zmluvy voči zamestnancom úspešného uchádzača, zamestnancom zástupcu verejného obstarávateľa a zamestnancom subdodávateľov za ublíženie na zdraví (alebo usmrtenie), s výškou poistného krytia min. 100 000,-EUR. Doklad preukazujúci uvedené skutočnosti bude prílohou zmluvy o dielo. 5.Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ods. (1) ZVO požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpekou. Pod zábezpekou sa v tomto prípade myslí poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa vo výške 8 000,- EUR. Podrobnosti ohľadom zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch 6. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 82 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 2017/BOL/23
Oznámenia detailne
[2017/BOL/23] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017/BOL/23
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 4. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
407797
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
82