408110 - Register železničnej infraštruktúry
Detaily
ID zákazky
408110
Názov
Register železničnej infraštruktúry
Referenčné číslo
10307/2017/OESM
ID obstarávateľa
15013
Hlavný kód CPV
72260000-5
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
148 350,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
2. 6. 2017 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:31
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Dopravný úrad
IČO
42355826
Mesto
Bratislava-Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Marta Gajdošíková, Ing. Ivan Škoda – za tech. stránku
Kontaktný email
 marta.gajdosikovansat.sk
Kontaktný telefón
 +421 248777507 / 248777497
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zadávanej zákazky je vytvorenie, prevádzka a údržba registra železničnej infraštruktúry (ďalej aj ako RINF) Dopravného úradu v zmysle vykonávacieho rozhodnutia Komisie 2014/880/EÚ z 26. novembra 2014 o spoločných špecifikáciách registra železničnej infraštruktúry a o zrušení vykonávacieho rozhodnutia 2011/633/EÚ v aktuálnom znení a podľa pokynov Železničnej agentúry Európskej únie (ďalej aj ako EUAR), a to na základe dodania príslušnej softvérovej aplikácie a zabezpečenia príslušných prác spočívajúcich v implementácii danej aplikácie v nadväznosti na legislatívne požiadavky a požiadavky verejného obstarávateľa, práce spočívajúce v napĺňaní danej aplikácie.
Informácie o otváraní ponúk
Vyššie uvedená lehota sa týka otvárania časti ponúk, označených ako "Ostatné", ktoré je zo zákona neverejné. Termín otvárania časti ponúk označených ako Kritéria verejný obstarávateľ oznámi podľa zákona. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby marta.gajdosikova@nsat.sk) v lehote uvedenej v bode IV.2.2.) tohto oznámenia. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. V žiadosti žiadame uviesť telefonický kontakt, e-mail záujemcu. 2. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže priebežne sledovať webovú stránku Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa, adresa: https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/15013/zakazky. 3. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní určené podľa oddielu č. III. tohto oznámenia môžu uchádzači predbežne nahradiť podľa § 39 zákona aj Jednotným európskym dokumentom (ďalej len ,,JED), spĺňajúcim náležitosti podľa § 39 ods. 2 zákona. 4. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 5. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov na časť súťažných podkladov A.1, body 3, 6 a 8 - v prípade nepridelených finančných prostriedkov zo štátneho rozpočtu, nebudú ďalšie etapy (vrátane konkrétnej etapy, na ktorú neboli pridelené finančné prostriedky) objednané a predmetná zmluva bude ukončená. 6. Pri komunikácii verejný obstarávateľ postupuje v súlade s § 187 ods. 8 zákona, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu. 7.Trvanie zmluvy je od nadobudnutia účinnosti zmluvy do 31.12.2020. Zmluva nebude nadobúdať účinnosť ako celok, ale po jednotlivých etapách plnenia predmetu zmluvy. Zmluva vo vzťahu k prvej etape plnenia predmetu zmluvy nadobudne účinnosť dňom nasledujúcim po jej zverejnení v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky. Zmluva vo vzťahu k ostatným etapám (2 až 5) nadobudne účinnosť až po pridelení finančných prostriedkov zo štátneho rozpočtu prostredníctvom rozpočtového opatrenia Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky na konkrétnu etapu. Spôsoby ukončenia zmluvy sú uvedené v návrhu Zmluvy o dodávke softvéru, zabezpečení a poskytnutí prác a služieb (časť súťažných podkladov B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky). Zákazka bude realizovaná formou 1. etapy, následné etapy 2 až 5 budú zrealizované len v prípade, ak budú verejnému obstarávateľovi pridelené finančné prostriedky zo štátneho rozpočtu prostredníctvom rozpočtového opatrenia Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky, a to na základe konkrétnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný čas plnenia. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že v prípade nepridelených finančných prostriedkov zo štátneho rozpočtu, nebudú ďalšie etapy (vrátane konkrétnej etapy, na ktorú neboli pridelené finančné prostriedky) objednané a predmetná zmluva bude ukončená. 8) Odôvodnenie nerozdelenia zákazky: Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti vzhľadom na povahu predmetu zákazky, ktorým je register železničnej infraštruktúry , ktorý musí byť postavený ako jeden informačný systém a nie je možné, aby tieto služby poskytovali rôzni poskytovatelia služieb. Nakoľko akákoľvek zmena systému má dopad na jeho fungovanie a po zásahu tretej osoby do systému by nebolo možné zo strany dodávateľa poskytnúť záruku na dodané zmeny. Register železničnej infraštruktúry musí byť prevádzkovaný a udržiavaný ako jeden celok z dôvodu charakteru jeho architektúry a skutočnosti dopadu zmeny funkcionality na jednotlivé časti systému.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 148 350,00 EUR Služby týkajúce sa podpory systému
Položky detailne
[1]
  148 350,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Dopravný úrad, Letisko M. R. Štefánika, 823 05 Bratislava
Kritéria kvality
Áno
Predpokladana hodnota bez DPH
148 350,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
408110
Názov položky
--
Kód CPV
72250000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
60
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby týkajúce sa podpory systému
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 88 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 10307/2017/OESM
2017 220 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží 10307/2017/OESM
Oznámenia detailne
[10307/2017/OESM] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
10307/2017/OESM
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 5. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
408110
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
88
[10307/2017/OESM] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
10307/2017/OESM
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 11. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
408110
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
220