408145 - Kancelárske potreby
Detaily
ID zákazky
408145
Názov
Kancelárske potreby
Referenčné číslo
4/2017
ID obstarávateľa
9262
Hlavný kód CPV
30192000-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
500 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
7. 8. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:41
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
IČO
35937874
Mesto
Bratislava - mestská časť Petržalka
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Matej Gál
Kontaktný email
 matej.galvszp.sk
Kontaktný telefón
 +421 220824715
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskych potrieb pre potreby verejného obstarávateľa prostredníctvom elektronického objednávkového systému. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk bude vykonané v súlade s § 52 ZVO.
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s §11 ZVO s účinnosťou od 01.02.2017. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky v súlade s § 28 ods. 2 ZVO: Predmet zákazky tvoria charakterovo a účelovo podobné tovary, pričom možno odôvodnene predpokladať, že nerozdelenie predmetu zákazky na časti negatívne neovplyvňuje hospodársku súťaž najmä vzhľadom na skutočnosť, že všetky položky predmetu zákazky sú bežné tovary na trhu voľne a bežne dostupné ktorémukoľvek uchádzačovi.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 500 000,00 EUR Drobné kancelárske vybavenie
Položky detailne
[1]
  500 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Pobočky a zariadenia verejného obstarávateľa na území SR. Presný zoznam adries jednotlivých miest dodania je uvedený v súťažných podkladoch.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
500 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
408145
Názov položky
--
Kód CPV
30197000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Drobné kancelárske vybavenie
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 129 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 4/2017
2017 249 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 15/2017
Oznámenia detailne
[4/2017] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
4/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 7. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
408145
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
129
[15/2017] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
15/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 12. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
408145
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
249