408273 - Nákup technológie pre výrobu plastových dielov
Detaily
ID zákazky
408273
Názov
Nákup technológie pre výrobu plastových dielov
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
19173
Hlavný kód CPV
30200000-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
184 698,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
1. 6. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:32
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
TCX s.r.o.
IČO
36585203
Mesto
Košice - mestská časť Sever
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Miroslav Kučerák
Kontaktný email
 kuceraktcx.sk
Kontaktný telefón
 +421 557898701
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie IT komponentov a technológií na výrobu plastových dielov technológiou 3D tlače FDM. Zákazka sa delí na dve časti. Podrobná technická špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie častí ponúk Ostatné je neverejné. Otváranie častí ponúk Kritériá sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ súťažné podklady uchádzačom nezasiela. Všetky súťažné podklady sú verejne dostupné v profile verejného obstarávateľa a na stránke: http://www.voarchiv.eu/files/120-57e7c03584/ "2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED""), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní o predloženie dokladov nahradených JED-om. 3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO na: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Vo verejných obstarávaniach, pri ktorých nebola do 31. januára 2017 uzavretá zmluva, rámcová dohoda alebo koncesná zmluva, sa postupuje podľa predpisov účinných od 1. februára 2017. To znamená, že pokiaľ nebolo verejné obstarávanie ukončené podpisom zmluvy najneskôr 31. januára 2017, tak každá zmluva, rámcová dohoda alebo koncesná zmluva, ktorá sa bude uzatvárať od 1. februára 2017, sa bude posudzovať podľa zákona o registri partnerov verejného sektora. Teda aj keď samotný proces verejného obstarávania začal pred 1. februárom 2017, avšak nebol ukončený podpisom zmluvy, počnúc 1. februárom 2017 sa už musí úspešný uchádzač, resp. jeho subdodávatelia posudzovať podľa zákona o registri partnerov verejného sektora, teda ich povinnosť registrácie v registri partnerov verejného sektora. Zároveň platí, že ak bol, alebo je subjekt zaregistrovaný v registri konečných užívateľov výhod vedenom úradom (do 31. januára 2017), bude sa priamo považovať za partnera verejného sektora a bude sa tiež považovať za zapísanú osobu v novom registri partnerov verejného sektora. Tieto subjekty však budú povinné vykonať dodatočne do 31. júla 2017 proces overenia identifikácie konečného užívateľa výhod podľa novej právnej úpravy, teda podľa zákona o registri partnerov verejného sektora. Nesplnenie tejto povinnosti je sankcionované výmazom dotknutého subjektu z tohto registra. 5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi." 6.Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania je 3 mesiace. Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Dodávateľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Zariadenia na výrobu plastových dielov technológiou 3D tlače FDM 41 556,67 EUR Tlačiarske/kopírovacie a grafické zariadenia
2 IT komponenty 143 141,33 EUR Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
Položky detailne
[1] Zariadenia na výrobu plastových dielov technológiou 3D tlače FDM
  41 556,67 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Košice
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
41 556,67
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
408273
Názov položky
Zariadenia na výrobu plastových dielov technológiou 3D tlače FDM
Kód CPV
42962000-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
3
Názov kritéria
--
CPV kód
Tlačiarske/kopírovacie a grafické zariadenia
[2] IT komponenty
  143 141,33 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Košice
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
143 141,33
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
408273
Názov položky
IT komponenty
Kód CPV
30200000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
3
Názov kritéria
--
CPV kód
Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 92 Výzvy na predkladanie ponúk výzva na predkladanie ponúk (tovary) 09052017
2018 88 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 03052018
Oznámenia detailne
[09052017] výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
09052017
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 5. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
ID zákazky
408273
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
92
[03052018] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
03052018
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 5. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
408273
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
88