408917 - Filmová kamera s príslušenstvom
Detaily
ID zákazky
408917
Názov
Filmová kamera s príslušenstvom
Referenčné číslo
Pekna2
ID obstarávateľa
18575
Hlavný kód CPV
38650000-6
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
112 278,67
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
14. 7. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:38
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Pekná, s.r.o.
IČO
43834671
Mesto
Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Michal Menkyna
Kontaktný email
 menkynacherrycherry.sk
Kontaktný telefón
 +421 903727445
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka, montáž a sfunkčnenie filmovej kamery s príslušenstvom. Podrobné technické parametre a požiadavky k požadovaným zariadeniam sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk časť Ostatné, je neverejné. O termíne a podmienkach účasti na otváraní ponúk časť Kritériá, budú uchádzači, ktorých ponuky sa budú vyhodnocovať, informovaní v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
Doplňujúce informácie
Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v tejto podlimitnej zákazke znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomnou žiadosťou v slovenskom jazyku alebo českom jazyku doručenou elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby: takacova@octigon.sk alebo poštou resp. osobne na adrese kontaktného miesta Octigon, a.s., Prievozská 4D, 821 09 Bratislava (Office: Mlynské Nivy 49, Green Point Offices, blok H, 821 09 Bratislava). Súťažné podklady sú dostupné v Profile verejného obstarávateľa (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/ zakazky/18575) a na stránke kontaktnej osoby (http://octigon.sk/aktuality). Na základe žiadosti uchádzača mu budú odoslané e-mailom; požaduje sa potvrdenie doručenia a prijatia súťažných podkladov uchádzačom. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Nakoľko verejný obstarávateľ nedisponuje vlastnou web stránkou, Hlavná adresa(URL) a Adresa stránky profilu kupujúceho (URL) je rovnaká. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenej vo výzve na predkladanie ponúk, ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a mailový kontakt záujemcu. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prijímanie žiadostí o súťažné podklady, ale odporúča uchádzačom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. Lehota uvedená v bode IV.2.7 tejto výzvy sa vzťahuje na otváranie časti ponuky označenej ako "Ostatné". Všetky doklady a dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie. Pre účely zadávania tejto podlimitnej zákazky sa pod pojmom verejný obstarávateľ myslí osoba podľa § 8 ods. 1 zákona. Pri komunikácii verejný obstarávateľ postupuje v súlade s § 187 ods. 8 zákona, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Verejný obstarávateľ určuje v zmysle § 56 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní lehotu podľa odsekov 8,10 a 11 do 30 pracovných dní od vyzvania na súčinnosť pri podpise zmluvy. Verejný obstarávateľ neumožňuje vyplniť oddiel Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV. Jednotného európskeho dokumentu. Hospodársky subjekt je povinný predložiť Jednotný európsky dokument s uvedením informácií podľa jednotlivých oddielov časti IV. Trvanie zmluvy na dodanie predmetu zákazky a/alebo lehoty dodania predmetu zákazky (bod II.2.7 tejto výzvy) je do 9 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ uvádza v návrhu Zmluvy na dodanie zariadenia odkladaciu podmienku nadobudnutia účinnosti zmluvy, ktorá bude podmienená splnením nasledovných podmienok: - schválenie zákazky v rámci kontroly verejného obstarávania zo strany riadiaceho orgánu, t.j. doručenie správy z kontroly VO verejnému obstarávateľovi, a - schválenie Žiadosti o nenávratný finančný príspevok (NFP) a podpísaním zmluvy o poskytnutí NFP. O splnení týchto podmienok bude verejný obstarávateľ informovať víťazného uchádzača.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 112 278,67 EUR Kinematografické kamery
Položky detailne
[1]
  112 278,67 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Trnava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
112 278,67
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
408917
Názov položky
--
Kód CPV
38651500-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
9
Názov kritéria
--
CPV kód
Kinematografické kamery
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 118 výzva na predkladanie ponúk (tovary) -- Pekna2
Oznámenia detailne
[Pekna2]
Názov typu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 1. podtypu oznámenia
výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Pekna2
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 6. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
408917
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
118