408969 - Úrad ŽSK – komplexná rekonštrukcia “blok C“ – I. etapa
Detaily
ID zákazky
408969
Názov
Úrad ŽSK – komplexná rekonštrukcia “blok C“ – I. etapa
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
8276
Hlavný kód CPV
45210000-2
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
640 128,21
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
18. 7. 2017 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:39
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Žilinský samosprávny kraj
IČO
37808427
Mesto
Žilina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Beáta Hromadová
Kontaktný email
 obstaravaniezask.sk
Kontaktný telefón
 +421 415032116
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je komplexná rekonštrukcia bloku C úradu ŽSK v Žiline, ktorá pozostáva: zo zateplenia obvodového plášťa vrátane výmeny pôvodných okenných otvorov a stavebných úprav podmienených zmenou dispozičného riešenia jednotlivých podlaží. Stavebné úpravy 1 etapy rekonštrukcie sú: - stavebné úpravy kancelárií, bytov, schodiska a priľahlých priestorov II., III. a IV.NP. za účelom zvýšenie komfortu funkčo-dispozičných a prevádzkových vzťahov, - rekonštrukcia dotknutých inžinierskych sietí, - vytvorí sa prepojenie medzi blokom C a A na II.NP a blokom B a C na I.PP. Na I.PP dôjde k stavebným úpravám v priestoroch dotknutých prepojením blokov B a C (0.02 a 0.06) a na schodisku 0.01. Na I.NP sa dotknú stavebné úpravy schodiska 1.01. Na II., III. a IV.NP. prebehne kompletná rekonštrukcia jednotlivých priestorov podlažia západnej časti objektu (ľavý trak od schodiska-vrátane) a prepojenie medzi blokom C a A na II.NP v miestnostiach 2.02 a 2.04 a v miestnostiach 2.05 a 2.06. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk časti OSTATNÉ je neverejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na sprístupnení elektronických ponúk časti KRITÉRIÁ tým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ich ponuka nebola zo súťaže vylúčená. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
1.Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.evo.gov.sk a listinnou formou. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Postup záujemcu/uchádzača je upravený v Príručke používateľa systému EVO - Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.3, 22.12.2015) (PDF - 2,5 MB) a Príručke používateľa systému EVO Spoločné moduly (verzia 0.5, 19.5.2014) (PDF - 4,5 MB) ,ktoré sú zverejnené na portáli EVO (www.evo.gov.sk) v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO. 2. Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní nasledovne: 2.1 Elektronickou formou prostredníctvom systému EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu: - poskytnutie súťažných podkladov záujemcom, ktorým sa rozumie sprístupnenie súťažných podkladov verejným obstarávateľom na portáli EVO, neobmedzený prístup k SP získa každý záujemca v systéme EVO bezplatne na stránke: www.evo.gov.sk, resp. z profilu verejného obstarávateľa t.j. v elektronickom úložisku zriadeného ÚVO na: http://www.uvo.gov.sk/profily, verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe, - poskytnutie vysvetlení súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie prostredníctvom portálu EVO, pokiaľ záujemcovia o vysvetlenie požiadali, - doplnenie informácií, uvedených v súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii, ktoré zverejnil verejný obstarávateľ na portáli EVO, ak je to nevyhnutné, - predkladanie časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ uchádzačmi podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch, - odoslanie Zápisnice z otvárania ponúk označených ako KRITÉRIÁ, - odoslanie žiadosti o vysvetlenie časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ alebo mimoriadne nízkej ponuky v rámci vyhodnocovania ponúk, doručenie vysvetlenia časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ alebo mimoriadne nízkej ponuky v rámci vyhodnocovania ponúk; 2.2 Listinnou/písomnou formou prostredníctvom pošty, faxom, osobne, alebo ich kombináciou. Pracovný čas podateľne verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch v čase od 8:00 h do 12:00 h a od 12:30 h do 15:00 h, kedy je možné zo strany záujemcov/uchádzačov doručovať písomnosti osobne do podateľne verejného obstarávateľa, ak nie je uvedené inak: - predkladanie časti ponuky označenej ako OSTATNÉ uchádzačmi, vrátane určených dokladov podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch, - odoslanie odpovede v prípade uplatnenia revíznych postupov - odoslanie informácie o výsledku - v prípade preukázateľného výpadku/nedostupnosti systému EVO možno komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi uskutočňovať aj písomne, vrátane predkladania časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ uchádzačmi podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch. 2.3 Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie častí ponuky KRITÉRIÁ prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (www.evo.gov.sk). 2.4 Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 4. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 640 128,21 EUR Izolačné práce
Položky detailne
[1]
  640 128,21 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
blok C úradu ŽSK v Žiline, Komenského 48, 011 09 Žilina, par. č. 4466/2, 3, 6, 7 k. ú. Žilina
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
640 128,21
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
408969
Názov položky
--
Kód CPV
45320000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Izolačné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 120 Výzvy na predkladanie ponúk výzva na predkladanie ponúk (tovary) ZSK/SP/6
2018 28 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o výsledku verejného obstarávania 8449-WYP
2019 27 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania ŽSK/dod
Oznámenia detailne
[ZSK/SP/6] výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ZSK/SP/6
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 6. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
ID zákazky
408969
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
120
[8449-WYP] Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
8449-WYP
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 2. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
ID zákazky
408969
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
28
[ŽSK/dod] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ŽSK/dod
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 2. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
408969
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
27