409149 - Zníženie energetickej náročnosti budovy obecného úradu a kultúrneho strediska v obci Dolná Súča
Detaily
ID zákazky
409149
Názov
Zníženie energetickej náročnosti budovy obecného úradu a kultúrneho strediska v obci Dolná Súča
Referenčné číslo
IIDOLNASUCA062017
ID obstarávateľa
4648
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
439 068,69
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
24. 7. 2017 11:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:40
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Dolná Súča
IČO
00311502
Mesto
Dolná Súča
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mária Šuleková
Kontaktný email
 obec.dolnasucastonline.sk
Kontaktný telefón
 +421 238104790
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je kompletné zateplenie plášťa budovy a výmena transparentných konštrukcií (obvodový plášť, strešná konštrukcia ,strop nad suterénom), nútené vetranie so spätnym získavaním tepla, modernizácia vykurovacieho systému, výmena osvetlenia. CPV kódy: 45000000-7 Stavebné práce, 45300000-0 Stavebno-inštalačné práce, 45310000-3 Elektroinštalačné práce, 39715210-2 Ústredné kúrenie.
Informácie o otváraní ponúk
Verejny obstarávateľ umožňuje uchádzačom účasť na otváraní častí ponúk, označenych ako časť "Kritériá". Uchádzač sa preukáže občianskym preukazom, splnomocneny zástupca originál, alebo overenym splnomocnením a občianskym preukazom.
Doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na adrese:mariasulekova@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/4648/zakazky V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je doporučené uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadnych ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. Súčasne bude verejný obstarávateľ všetky ďalšie informácie, alebo vysvetlenia súťažnych podkladov zverejňovať výprofile. 3.Verejný obstarávateľ nemá k dispozícií finančné prostriedky na predmet zákazky, ale plánuje ich získať zýprostriedkov EÚ. Ak ich do 36 mesiacov nezíska, zmluva o dielo uzatvorená s úspešným uchádzačom nenadobudneýúčinnosť a zanikne. 4. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu tychto osôb a odtlačku pečiatky. 5. Verejny obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 6. Verejný obstarávateľ upozorňuje na dodržanie § 12a) zákona, Konečny užívateľ vyhod, resp. na zákon č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora. 7. Verejný obstarávateľ nepožaduje obhliadku predmetu zákazky. 8. V prípade ak úspešný uchádzač využíva kapacity tretích osôb, ktorými preukazoval technickú alebo odbornú spôsobilosť,ýzodpovedajú tretie osoby spolu s úspešným uchádzačom za plnenie zmluvy spoločne a nerozdielne. 9.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom uchádzačom z predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovenéýverejným obstarávateľom. 10. Lehota na požiadanie súťažnych podkladov je identická s lehotou na predkladanie ponúk.12. V súlade s § 56 ods. 15 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 10,13 a 14 na viac ako 10 pracovných dní. 12. Jedna z požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky je predloženie certifikátu OHSAS 18001. Podmienky a pravidlá neuvedené v oznámení a v súťažnych podkladoch sa riadia ZVO.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 125 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania IIDOLNASUCA062017
2017 225 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VYDOLNASUCA112017
Oznámenia detailne
[IIDOLNASUCA062017] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
IIDOLNASUCA062017
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 6. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
409149
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
125
[VYDOLNASUCA112017] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VYDOLNASUCA112017
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 11. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
409149
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
225