409250 - „Rekonštrukcia miestnych komunikácií v Dunajskej Strede“
Detaily
ID zákazky
409250
Názov
„Rekonštrukcia miestnych komunikácií v Dunajskej Strede“
Referenčné číslo
64/ME/2017
ID obstarávateľa
4179
Hlavný kód CPV
45233120-6
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
572 500,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
28. 7. 2017 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:41
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Dunajská Streda
IČO
00305383
Mesto
Dunajská Streda
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Dagmar Melotíková
Kontaktný email
 dagmar.melotikovagmail.com
Kontaktný telefón
 +421 903520052
Rozširujúce info
Popis zákazky
Technické riešenie sa skladá z opravy vozoviek a priľahlých chodníkov, vjazdov na pozemky podľa priloženého výkazu výmer. Oprava krytov vozoviek sa uskutoční na celom riešenom úseku miestnych komunikácií Októbrová ulica, Jantárová ulica a Čigérska ulica. Oprava sa bude realizovať odfrézovaním a spätným uložením asfaltového krytu. Oprava bodových porúch bude predstavovať vybúranie horných vrstiev a podkladu vozovky a chodníkov a uloženie novej vrstvy. Jedná sa o nasledovné práce: - odstránenie asfaltového podkladu alebo krytu frézovaním - vyrovnanie povrchu, oprava porúch komunikácie - výšková úprava uličných vpustov, kanalizačných poklopov, hydrantov, šupátok - úprava plôch okolo vpustov, kanalizačných poklopov, hydrantov, šupátok - náter infiltračnou katiónovou emulziou - vytvorenie nového krytu z asfaltobetónu - osadenie obrubníkov - osadenie dočasného dopravného značenia Vykonávanie prác Zhotoviteľ bude práce vykonávať nepretržite, bez prerušenia, pričom bude v maximálnej možnej miere využívať čas denného svetla. Zhotoviteľ je povinný bezodkladne a preukázateľne oznámiť verejnému obstarávateľovi každé prerušenie prác a výskyt každej prekážky, ktorá ohrozuje dodržanie harmonogramu. Práce budú rešpektovať schválený plán organizácie dopravy a podmienky uzávierok. Zabezpečenie obmedzenia dopravy, návrh a schválenie uzávierok, návrh a schválenie dočasného dopravného značenia si zabezpečí zhotoviteľ sám v spolupráci s verejným obstarávateľom pred začatím prác a budú súčasťou harmonogramu. Náklady na dočasné dopravné značenie znáša zhotoviteľ. Pred uvedením do prevádzky zhotoviteľ vyčistí stavenisko od stavebného materiálu. Pri všetkých činnostiach zhotoviteľa na stavbe musia byť rešpektované pravidlá cestnej premávky a bezpečnosti práce. V prípade potreby si uchádzač zabezpečí zariadenie staveniska, pričom znáša všetky náklady s tým spojené. Uchádzač znáša taktiež všetky náklady súvisiace s projektom dočasného dopravného značenia, ako aj umiestnením príslušných dopravných značiek a je povinný zabezpečiť vydanie príslušných povolení s tým súvisiacich. Odpad, ktorým je stavebná suť, je uchádzač povinný na vlastné náklady odviezť a uložiť na príslušnú skládku. O splnení povinnosti podľa tohto bodu uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi relevantné dokumenty. Požiadavka na kvalitu Povinnosti výrobcu asfaltových zmesí: Výrobca asfaltových zmesí je povinný vykonávať stálu vlastnú kontrolu výrobného procesu v súlade s STN EN 13108-21. Uchádzač sa zaväzuje dodržiavať Technicko-kvalitatívne podmienky MDVRR SR: http://www.ssc.sk/sk/Technicke-predpisy/Zoznam-TKP-a-KL.ssc. Požiadavky pri preberaní a odovzdaní diela Práce budú prebraté do predčasného užívania - uvedenia do premávky formou podrobného zápisu na základe vykonanej technickej prehliadky diela. V zápise o prevzatí bude uvedený stav tak, aby mohli byť čo najobjektívnejšie posúdené prípadné nedostatky diela. Zhotoviteľ predloží verejnému obstarávateľovi 2x záverečnú správu dokumentáciu kvality, ktorá bude obsahovať správu o vykonaných prácach, zabudované množstvá materiálov, počty a výsledky skúšok, atesty, zhodnotenie kvality vykonaných prác Požiadavky pred uplynutím záručnej doby Pred uplynutím záručnej doby prizve objednávateľ zhotoviteľa na hodnotenie stavu diela, ktoré bude vykonané v poslednom mesiaci záručnej doby spoločnou obhliadkou, pri ktorej budú hodnotené parametre: Kontrola povrchu vozovky Pred ukončením záručnej doby sa kontrolujú tieto premenné parametre: a) únosnosť, b) nerovnosť v priečnom smere, c) nerovnosť v pozdĺžnom smere, d) drsnosť. e) iné vlastnosti napr. trhliny na povrchu Kritéria na kontrolu premenných parametrov vozovky pred ukončením záručnej doby sú stanovené za predpokladu správneho návrhu vozovky a realizovaného dopravného zaťaženia na vozovke, ktoré je zhodné s predpokladaným dopravným zaťažením vo výpočte vozovky.
Informácie o otváraní ponúk
Komisia verejného obstarávateľa
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo preveriť pravdivosť dokumentov, údajov a informácií uvedených a predložených uchádzačom v ponuke. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Osobitným predpisom, na ktorý § 11 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje, je práve zákon o registri partnerov verejného sektora. Zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o registri partnerov verejného sektora), ktorým sa novelizuje zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), nadobudol účinnosť 1. februára 2017. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní v spojení s § 187 ods. 8 ZVO, t.j. verejný obstarávateľ využíva možnosť do 18.10.2018 uskutočňovať komunikáciu a výmenu informácií písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou, okrem posielania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a informácií podľa tohto zákona na uverejnenie publikačnému úradu a ÚVO a uverejňovanie informácií a dokumentov v profile. Verejný obstarávateľ určuje prostriedky komunikácie tak, aby boli všeobecne dostupné a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky prostredníctvom elektronického komunikačného systému na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v týchto súťažných podkladoch výslovne uvedené inak. Verejný obstarávateľ organizuje povinnú obhliadku miesta realizácie diela. Povinná obhliadka sa uskutoční dňa 11.07.2017 o 10:00 hod. zraz účastníkov bude na Mestskom úrade Dunajská Streda. Kontaktnou osobou pre obhliadku je Ing. Juraj Hervay Tel.:+421/31 590 39 53 Mobil: +421 908 788 365 Náklady spojené s obhliadkou miesta uskutočnenia stavebných prác znáša uchádzač/ záujemca. Výšku zábezpeky verejný obstarávateľ stanovil: na 12 000 eur Zábezpeka bude mať formu bankovej záruky vo výške 5 % z ceny diela bez DPH s platnosťou počas celej doby zhotovovania diela.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 572 500,00 EUR Natieračské práce povrchu vozoviek
Položky detailne
[1]
  572 500,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Mesto Dunajská Streda par. č. 512/1, 3495, 367/1, parc.č. 512/1, 367/1, 3464/1, 3464/614, 3464/638, 3464/792, 3464/794, 3464/807, parc.č. 4033
Kritéria kvality
Áno
Predpokladana hodnota bez DPH
572 500,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
409250
Názov položky
--
Kód CPV
45233221-4
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Natieračské práce povrchu vozoviek
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 127 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 64/ME/2017
2017 189 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 64/ME/2017
Oznámenia detailne
[64/ME/2017] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
64/ME/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
29. 6. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
409250
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
127
[64/ME/2017] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
64/ME/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 9. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
409250
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
189