409438 - Zníženie energetickej náročnosti objektu obecného úradu a kultúrneho domu v obci Rybník
Detaily
ID zákazky
409438
Názov
Zníženie energetickej náročnosti objektu obecného úradu a kultúrneho domu v obci Rybník
Referenčné číslo
340/R/2017
ID obstarávateľa
4346
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
249 146,31
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
2. 10. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:12
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Rybník
IČO
00307424
Mesto
Rybník
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Stanislav Rízek
Kontaktný email
 rizekexterneobstaravanie.sk
Kontaktný telefón
 +421 911733111
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je rekonštrukcia objektu, Obecný úrad a kultúrny dom v obci Rybník. Budova bola postavená v 80-tych rokoch a v súčasnosti vykazuje poruchy zatepľovacích systémov a osvetlenia. Navrhované rekonštrukčné práce predstavujú celkovú rekonštrukciu obvodového plášťa budovy OcU a KD a súčasne čiastočnú rekonštrukciu interiérových rozvodov inžinierskych sietí. Rekonštrukcia sa uskutoční v nasledovnej štruktúre: SO.01 Objekt Obecného úradu a kultúrneho domu SO.01.A1 - REKONŠTRUKCIA OBVODOVÉHO PLÁŠŤA SO.01.A2 - REKONŠTRUKCIA INTERIÉRU (elektroinštalácia a kúrenie) SO.01.A3 - REKONŠTRUKCIA KOTOLNE
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné. Účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ plní všetky povinnosti týkajúce sa zverejňovania dokumentov a informácií o tomto verejnom obstarávaní v profile VO zriadenom na webovom sídle Úradu v elektronickom úložisku ako osobitnej časti vestníka verejného obstarávania. I napriek povinností, ktoré si bude verejný obstarávateľ plniť pri zverejňovaní informácii a dokumentov v profile VO, verejný obstarávateľ odporúča všetkým uchádzačom/ záujemcom, aby z dôvodu poskytnutia dokumentov ako je návrh zmluvy o dielo vo formáte .docx a výkazu výmer vo formáte .xlsx požiadali o zaslanie súťažných podkladov na e-mailovej adrese: rizek@externeobstaravanie.sk. 2.Zmluva s úspešným uchádzačombude uzatvorená až po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu s úspešným uchádzačom nepodpísať. 3) Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: i. Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou, ii. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, iii. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, iv. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, v. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 4. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme. 5. Komunikácia medzi Verejným obstarávateľom a záujemcami (uchádzačmi) bude v prevažnej miere písomnou formou. Vysvetľovanie bude prebiehať aj elektronicky a vysvetlenie bude zverejnené aj na profile verejného obstarávateľa ÚVO. Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v oddieli I. tohto Oznámenia. Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 15:00 hod. Žiadne iné informácie nebudú poskytované telefonicky!
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 177 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 340/R/2017
2018 67 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 29/R/2018
Oznámenia detailne
[340/R/2017] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
340/R/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 9. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
409438
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
177
[29/R/2018] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
29/R/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 4. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
409438
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
67