409539 - Inovatívna technológia na archiváciu dát v spoločnosti boneheadz, a.s._II
Detaily
ID zákazky
409539
Názov
Inovatívna technológia na archiváciu dát v spoločnosti boneheadz, a.s._II
Referenčné číslo
BON2
ID obstarávateľa
18038
Hlavný kód CPV
30233000-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
350 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
20. 10. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:13
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
boneheadz a.s.
IČO
35744740
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Alena Járová
Kontaktný email
 tendreboneheadz.sk
Kontaktný telefón
 +421 232661454
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie inovatívnej technológie na archiváciu dát v spoločnosti boneheadz, a.s., ktorej bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk časť Ostatné, je neverejné. O termíne a podmienkach účasti na otváraní ponúk časť Kritériá, budú uchádzači, ktorých ponuky sa budú vyhodnocovať, informovaní v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
Doplňujúce informácie
Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v tejto verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomnou žiadosťou v slovenskom jazyku alebo českom jazyku doručenou elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby: takacova@octigon.sk alebo poštou resp. osobne na adrese kontaktného miesta Octigon, a.s., Prievozská 4D, 821 09 Bratislava (Office: Mlynské Nivy 49, Green Point Offices, blok H, 821 09 Bratislava). Súťažné podklady sú dostupné v Profile verejného obstarávateľa (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18038), na jeho webovom sídle http://www.boneheadzsystems.sk/index.php a na základe žiadosti uchádzača mu budú odoslané e-mailom; požaduje sa potvrdenie doručenia a prijatia súťažných podkladov uchádzačom. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenej v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a mailový kontakt záujemcu. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prijímanie žiadostí o súťažné podklady, ale odporúča uchádzačom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. Lehota uvedená v bode IV.2.7 tohto oznámenia sa vzťahuje na otváranie časti ponuky označenej ako "Ostatné". Všetky doklady a dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie. Pre účely zadávania tejto verejnej súťaže sa pod pojmom verejný obstarávateľ myslí osoba podľa § 8 ods. 1 zákona. Pri komunikácii verejný obstarávateľ postupuje v súlade s § 187 ods. 8 zákona, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Verejný obstarávateľ určuje v zmysle § 56 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní lehotu podľa odsekov 8,10 a 11 do 30 pracovných dní od vyzvania na súčinnosť pri podpise zmluvy. Verejný obstarávateľ neumožňuje vyplniť oddiel Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV. Jednotného európskeho dokumentu. Hospodársky subjekt je povinný predložiť Jednotný európsky dokument s uvedením informácií podľa jednotlivých oddielov časti IV. Trvanie zmluvy na dodanie predmetu zákazky a/alebo lehoty dodania predmetu zákazky (bod II.2.7 tohto oznámenia) je do 6 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ uvádza v návrhu Zmluvy na dodanie zariadenia odkladaciu podmienku nadobudnutia účinnosti zmluvy, ktorá bude podmienená splnením nasledovnej podmienky: - schválenie zákazky v rámci kontroly verejného obstarávania zo strany riadiaceho orgánu, t.j. doručenie správy z kontroly VO verejnému obstarávateľovi, a O splnení tejto podmienky bude verejný obstarávateľ informovať víťazného uchádzača. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky na časti v zmysle § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní tvorí Prílohu č. 7 Súťažných podkladov uverejnených v profile verejného obstarávateľa a bude aj súčasťou Správy o zákazke.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Archivačné a čítacie zariadenia
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Žilina - prevádzka verejného obstarávateľa
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
409539
Názov položky
--
Kód CPV
30233000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Archivačné a čítacie zariadenia
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 182 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží BON2
Oznámenia detailne
[BON2] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
BON2
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 9. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
409539
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
182