409767 - Nákup ochranných pracovných pomôcok
Detaily
ID zákazky
409767
Názov
Nákup ochranných pracovných pomôcok
Referenčné číslo
7/N/2017
ID obstarávateľa
976
Hlavný kód CPV
18400000-3
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
5 100 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
26. 9. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:47
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Štátna ochrana prírody Slovenskej republiky
IČO
17058520
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Iveta Danišová
Kontaktný email
 sekretariatsopsr.sk
Kontaktný telefón
 +421 484722046
Rozširujúce info
Popis zákazky
Nákup ochranných pracovných pomôcok
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné je neverejné. Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Doplňujúce informácie
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu verejného obstarávateľa. Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla. 2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED). Z predmetného dokumentu predloženého uchádzačom musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om. V súlade s § 39 ods. 6 zákona môže verejný obstarávateľ na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu požiadať uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. 3. JED je vo formáte .rtf (Rich Text Format proprietárny formát na ukladanie dokumentov) dostupný pre účely vyplňovania a predkladania v zadávaní zákazky dostupný aj na stránke: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejneobstaravanie-553.html. Pod uvedeným linkom je dostupný aj manuál pre JED. 4. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 5. Verejný obstarávateľ bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá. 6. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Prepočet inej meny na euro uchádzač prepočíta priemerným ročným kurzom ECB za príslušný rok. Za rok 2016 uchádzač prepočíta inú menu kurzom ECB ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v EU vestníku. 7.Odkaz na pojem "zákon o verejnom obstarávaní" alebo "zákon" sa rozumie v celom texte oznámenia ako aj súťažných podkladov zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. 8. Uchádzač predloží ponuku osobne alebo poštou na adresu verejného obstarávateľa. 9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 10. Verejný obstarávateľ sa bude uchádzať o poskytnutie NFP, v prípade, ak mu nebude tento NFP poskytnutý, vyhradzuje si právo zákazku nezrealizovať. 11. Zadaním zákazky sa rozumie uzavretie príslušnej zmluvy. Uzavretím Zmluvy sa rozumie nadobudnutie jej účinnosti. 12. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 13. Osobitné podmienky plnenia zmluvy: 13.1. Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 5 100 000,00 EUR Obuv
Položky detailne
[1]
  5 100 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
--
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
5 100 000,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
409767
Názov položky
--
Kód CPV
18800000-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Obuv
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 151 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 7/N/2017
Oznámenia detailne
[7/N/2017] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
7/N/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 8. 2017
ID obstarávateľa
976
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
409767
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
151