409976 - Rekonštrukcia interiérov, Poliklinika Karlova Ves
Detaily
ID zákazky
409976
Názov
Rekonštrukcia interiérov, Poliklinika Karlova Ves
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
2192
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
2 230 547,73
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
19. 9. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:50
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Poliklinika Karlova Ves Bratislava
IČO
17336236
Mesto
Bratislava-Karlova Ves
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Michaela Dobrovodská, Visions Consulting, s. r. o., Štefánikova 23, 917 01 Trnava
Kontaktný email
 dobrovodskavisions.cc
Kontaktný telefón
 +421 907745169
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky sú stavebné práce, ktoré predstavujú rekonštrukciu interiérov budovy Polikliniky Karlova Ves za plnej prevádzky. Stavebné práce zahŕňajú najmä nasledujúce priestory: -vstupné priestory -komunikácie a čakárne -hygienické zariadenia -výťahy a schodiská -bufet, jedáleň a iné
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a spôsobom podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Doplňujúce informácie
A/ Ponuka bude obsahovať originál/osv. kópiu: 1. ČV, že v prípade úspešnosti, k podpisu ZOD predloží originál/úradne osv. kópiu poistnej zmluvy na poistenie všeob. zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone predmetu zákazky, vo výške krytia min. vo výške zmluvného plnenia, platné počas zmluvy. Dokument bude podpísaný uchádzačom, v prípade skupiny bude podpísaným každým členom skupiny. 2. certifikát OHSAS 18001, resp. iný ekv. doklad prezentujúci systém ochrany zdravia a bezpečnosti pri práci na stavbe. V takom prípade sa požaduje predložiť popis ekv. systému alebo rovnocenné osvedčenie. 3. ČV, že v prípade úspešnosti, na vyzvanie v určenej lehote a najneskôr v deň zahájenia stavebných prác predloží originál alebo overenú fotokópiu zmluvy o poskytovaní strážnej služby v rozsahu podľa bodu VIII.5 Zmluvy o dielo ZOD(ďalej len Zmluva s SBS). B/ 1. Úspešný uchádzač pred podpisom ZOD na vyzvanie v určenej lehote predloží originál/úradne osv. kópiu poistnej zmluvy na poistenie všeob. zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone predmetu zákazky podľa bodu A/1., ktoré bude účinné počas trvania ZOD. 2. Zhotoviteľ je povinný vykonať vecne vymedzenú časť diela: Objekt Búracie práce a nový stav sám, t. j. vlastnými kapacitami v rozsahu minimálne 60%. 3. Úspešný uchádzač na vyzvanie v určenej lehote predloží originál/úradne osv. kópiu Zmluvy s SBS, najneskôr v deň zahájenia stavebných prác. C/ 1. Projektová dokumentácia je v súlade s § 64 ods. 4 zákona č. 343 /2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov zverejnená na na úložisku. Adresa úložiska je uvedená v súťažných podkladoch Zväzok 3, Opis predmetu zákazky na str. 24. 2. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u verejného obstarávateľa a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenú v časti I.1) , ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a e-mailový kontakt záujemcu. 3. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil oznámenie vysvetlení najneskôr tri pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 8.9.2017 do 12:00, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie. 4. Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 5. Ponuky sa budú predkladať na kontaktné miesto verejného obstarávateľa: Visions Consulting, s. r. o., Štefánikova 23, 917 01 Trnava VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE K PODMIENKAM ÚČASTI: Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže na preukázanie ekonomického a finančného postavenia podľa bodu III.1.2) využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti podľa bodu III.1.3) využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia alebo technickej a odbornej spôsobilosti spoločne.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 169 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 2192
Oznámenia detailne
[2192] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2192
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 8. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
409976
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
169