410207 - Mestská autobusová doprava
Detaily
ID zákazky
410207
Názov
Mestská autobusová doprava
Referenčné číslo
3664/2017
ID obstarávateľa
5405
Hlavný kód CPV
60112000-6
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
1 454 378,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
6. 10. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:12
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Žiar nad Hronom
IČO
00321125
Mesto
Žiar nad Hronom
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Iveta Vájová
Kontaktný email
 iveta.vajovaziar.sk
Kontaktný telefón
 +421 456787136
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom verejného obstarávania je zámer verejného obstarávateľa zabezpečiť verejnosti bezpečné, efektívne a kvalitné dopravné služby za určené základné cestovné.
Informácie o otváraní ponúk
Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť len uchádzač , ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Osoba oprávnená zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a kópiou dokladu o oprávnení podnikať.
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ použije postup jednoobálkovej reverznej verejnej súťaže podľa §66 ods. 7 a §49 ods.6 písm.a) zákona o verejnom obstarávaní. Komunikácia s verejným obstarávateľom bude prebiehať výlučne prostredníctvom komunikačného rozhrania JOSEPHINE, s výnimkou §170 zákona o verejnom obstarávaní. Odporúčame všetkým záujemcom, aby sa čo najskôr zaregistrovali v systéme JOSEPHINE, podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. UPOZORNENIE: ponuky sa budú predkladať výhradne elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE. Kritérium na vyhodnotenie ponúk je ECPV - Ekonomická cena prepravného výkonu za rok 2018 (pri predpokladanom počte najazdených tarifných kilometrov ročne 162 779 km a tržbách a výnosoch vo výške 85 547,25 EUR) Rozhodovacie kritériá použije komisia iba v prípade, ak dôjde k zhode ponúk na predbežnom prvom až treťom mieste. Rozhodovacie kritériá pre prípad zhody ceny ECPV: V prípade zhodnej ceny za ECPV získa vyššie poradie tá ponuka, ktorá ponúkne rýchlejšie dodanie ekologických autobusov (s pohonom CNG/LPG/vodík alebo elektrina) od okamihu poskytovania služby. V takomto prípade komisia spočíta koľko mesiacov budú nasadené ekologické autobusy, pričom za každý autobus je možné získať maximálne 96 bodov (t.j. 1 bod za každý mesiac a každý mesiac). Získané body za všetky autobusy sa sčítajú a uchádzač s vyšším počtom bodov získa vyššie umiestnenie. Na účely zjednodušenia sa budú počítať len celé mesiace poskytovania služby ekologickými autobusmi. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. Ponuky budú vyhodnocované na základe stanovených kritérií v týchto súťažných podkladoch a v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi a.) v systému JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID) alebo b.) počkaním na autorizačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na zaslanie autentifikačného kódu v listovej podobe sú min. 4 pracovné dni a je potreba s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 1 454 378,00 EUR Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
Položky detailne
[1]
  1 454 378,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Mesto Žiar nad Hronom, Š. Moysesa 46, 965 19 Žiar nad Hronom
Kritéria kvality
--
Predpokladana hodnota bez DPH
1 454 378,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
410207
Názov položky
--
Kód CPV
60000000-8
Náklady/cena
--
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 177 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) 3664/2017
Oznámenia detailne
[3664/2017] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
3664/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 9. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
410207
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
177