Predmetom zákazky sú stavebné práce na realizácií stavby Nadstavba materskej školy a spoločenská miestnosť
Objekt 1 nadstavba materskej školy
Objekt 2 spoločenská miestnosť
Objekt 3 stavebné úpravy časti materskej školy na jedáleň
podrobné vymedzenie predmetu zákazky v SP.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie častí ponúk označených ako ,,Ostatné" je neverejné.
Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Medzi odoslaním oznámenia a otvorením časti ponúk, označených ako Kritériá, bude aspoň päť pracovných dní.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ súťažné podklady neodosiela.
2. Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa:
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4543
3.Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť Jednotným európskym
dokumentom (ďalej len JED), v súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED uviesť tzv. globálny údaj pre všetky podmienky účasti.
4.Úspešný uchádzač najneskôr k momentu podpisu Zmluvy o dielo predloží verejnému obstarávateľovi doklad : poistnú zmluvu s poisťovňou, v ktorej úspešný uchádzač uzatvoril stavebno-montážne poistenie tzv. CAR/EAR poistenie, pričom toto poistenie bude kryť škody nielen na diele do hodnoty zmluvy o dielo, ale aj hodnotu okolitého majetku verejného obstarávateľa, do poistnej výšky min. 467 000,- EUR. Po uzatvorení tejto poistnej zmluvy sa vyžaduje bezodkladné predloženie overenej fotokópie poistnej zmluvy. Účinnosť poistnej zmluvy musí byť platná minimálne na lehotu realizácie zákazky.Doklad preukazujúci uvedené skutočnosti bude prílohou zmluvy o dielo.
5. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom, a záujemcami/uchádzačmi sa uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo kombináciou uvedených spôsobov, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.
6.Zmluva nadobúda platnosť dňom podpísania oboma zmluvnými stranami. Zmluva o Dielo nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky účinnosti zmluvy, ktorou bude schválenie zákazky v rámci kontroly príslušného verejného obstarávania Riadiacim orgánom, t.j. doručenie správy z kontroly príslušného verejného obstarávania objednávateľovi. Objednávateľ má právo bez sankcií odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly príslušného verejného obstarávania, ktorou Riadiaci orgán neschváli predmetné verejné obstarávanie, ak ešte nedošlo k plneniu Zmluvy.
7.Obhliadka stavby je stanovená na deň 5.09.2017 o 10.00 hod. Miesto stretnutia záujemcov je na adrese: Obecný úrad Rohožník, Školské námestie 406/1, 90638 Rohožník
V prípade záujmu o obhliadku mimo termínu postupujte v zmysle bodu 10.4. časti A. súťažných podkladov na predmet zákazky.
8. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.