410413 - Údržba technických a programových prostriedkov systému SlovRIS
Detaily
ID zákazky
410413
Názov
Údržba technických a programových prostriedkov systému SlovRIS
Referenčné číslo
17719/2017/OESM
ID obstarávateľa
15013
Hlavný kód CPV
72250000-2
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
465 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 10. 2017 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:51
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Dopravný úrad
IČO
42355826
Mesto
Bratislava-Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Marta Gajdošíková, Ing. Štefan Chalupka - vecná stránka
Kontaktný email
 marta.gajdosikovansat.sk
Kontaktný telefón
 +421 248777507 / 248777618
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zabezpečenie údržby technických a programových prostriedkov systému riečnych informačných služieb pre Dopravný úrad tak, aby bol systém nepretržite v prevádzke. V rámci plnenia predmetu tejto zákazky sa požaduje zabezpečenie prác a služieb podľa technickej špecifikácie uvedenej v časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie častí ponúk, označených ako Ostatné bude neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené; medzi odoslaním oznámenia a otváraním ponúk, označených ako "Kritériá", musí byť aspoň päť (5) pracovných dní.
Doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby marta.gajdosikova@nsat.sk) v lehote uvedenej v bode IV.2.2.) tohto oznámenia. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. V žiadosti žiadame uviesť telefonický kontakt, e-mail záujemcu. 2. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže priebežne sledovať webovú stránku Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa, adresa: https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/15013/zakazky. 3. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní určené podľa oddelenia č. III. tohto oznámenia môžu uchádzači predbežne nahradiť podľa § 39 zákona aj Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"), spĺňajúcim náležitosti podľa § 39 ods. 2 zákona, t.j. obsahujúcim aktualizované vyhlásenie hospodárskeho subjektu, že: a) neexistuje dôvod na jeho vylúčenie, b) poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré nahradil JED. 4. V prípade predloženia naskenovaných dokladov bude verejný obstarávateľ požadovať predloženie originálov dokladov, resp. ich úradne overených kópií od úspešného uchádzača v rámci súčinnosti podľa § 56 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. 5. Náklady spojené s účasťou v tejto verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 6. Žiadosť záujemcu o vysvetlenie v zmysle súťažných podkladov musí byť doručená v súlade s § 48 zákona dostatočne vopred. 7. Verejný obstarávateľ umožní obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky záujemcom za podmienok uvedených v súťažných podkladoch, v bode 13 v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov. 8. Pri komunikácii verejný obstarávateľ postupuje v súlade s § 187 ods. 8 zákona, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu. 9. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 10. Uchádzač predkladá ponuku v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v papierovej forme a na CD nosiči, ktorého obsah musí byť totožný s papierovou formou ponuky v súlade so súťažnými podkladmi. 11. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky:Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti vzhľadom na povahu predmetu zákazky, ktorým je údržba technických a programových prostriedkov systému SlovRIS postavená ako jeden informačný systém a nie je možné, aby tieto služby poskytovali rôzni poskytovatelia služieb. Nakoľko akákoľvek zmena systému má dopad na jej fungovanie a po zásahu tretej osoby do systému by nebolo možné zo strany dodávateľa poskytnúť záruku na dodané zmeny. Údržba technických a programových prostriedkov systému SlovRIS musí byť prevádzkovaná a udržiavaná ako jeden celok z dôvodu jej charakteru a skutočnosti dopadu zmeny funkcionality na jednotlivé jej časti systému.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 465 000,00 EUR Údržba systémov
Položky detailne
[1]
  465 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Dopravný úrad, Letisko M. R. Štefánika, 823 05 Bratislava a na pracovisku Prístavná 10, 821 09 Bratislava 2, ako aj na jeho pracoviskách ŠOD (napr. Bratislava, Komárno, Gabčíkovo, Štúrovo).
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
465 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
410413
Názov položky
--
Kód CPV
50324100-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
36
Názov kritéria
--
CPV kód
Údržba systémov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 174 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) 17719/2017/OESM
2017 224 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží 17719/2017/OESM
2020 249 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 17719/2017/OESM
Oznámenia detailne
[17719/2017/OESM] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
17719/2017/OESM
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 9. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
410413
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
174
[17719/2017/OESM] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
17719/2017/OESM
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 11. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
410413
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
224
[17719/2017/OESM] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
MODIFICATION
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
17719/2017/OESM
Dátum zverejnenia vo vestníku
25. 11. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
410413
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ÚPRAVE
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
249