410429 - Rekonštrukcia obecného domu – Plaveč
Detaily
ID zákazky
410429
Názov
Rekonštrukcia obecného domu – Plaveč
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6186
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
900 190,37
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
26. 9. 2017 14:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 15:51
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Plaveč
IČO
00330116
Mesto
Plaveč
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Štefan Murcko
Kontaktný email
 starosta.plavecslnet.sk
Kontaktný telefón
 +421 524921783
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom projektu je Rekonštrukcia obecného domu Plaveč. Predmetom rekonštrukcie existujúcich priestorov a prístavby nových priestorov je vybudovanie dôstojnejšieho, komplexnejšieho kultúrneho a spoločenského stánku v obci pre rôzne podujatia, organizované miestnymi subjektami (folklórne súbory...), občanmi a obcou Plaveč.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné je neverejné v zmysle § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 52 ods. 1 ZoVO. Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Uchádzači budú informovaní v zmysle ZoVO.
Doplňujúce informácie
1.V zmysle § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 20 ods. 2 uvádzame podrobnosti ohľadom komunikácie: verejný obstarávateľ bude postupovať v zmysle § 187 ods. 8 ZoVO. Doručovanie sa riadi podľa zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších predpisov. 2.V zmysle § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 25 uvádzame informácie o prípravných trhových konzultáciách a predbežnom zapojení záujemcov alebo uchádzačov: nerelevantné. V predmetnom verejnom obstarávaní uvedený postup nebol použitý. 3.V zmysle § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 46 ods. 2 ZoVO uvádzame, že výška zábezpeky je stanovená 20 000,00 Eur. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 4.V zmysle § 114 ods. 6 ZoVO uvádzame priamy odkaz na zverejnené dokumenty a informácie: viď. bod I.3 tejto výzvy na predkladanie ponúk. 5.Verejný obstarávateľ poskytne kompletné súťažné podklady v zmysle § 114 ods. 7 písm. b) ZoVO (vrátane chránených údajov ako číslo účtu a pod.) každému záujemcovi, ktorý o ne v určenej lehote požiada. Verejný obstarávateľ prostredníctvom povereného zástupcu na základe obdržanej žiadosti o ich poskytnutie bezodkladne kompletné súťažné podklady zašle elektronicky (link k SP) na e-mailovú adresu uvedenú záujemcom v žiadosti o súťažné podklady. Poverený zástupca verejného obstarávateľa bude požadovať, aby záujemca potvrdil spätnou e-mailovou správou obdržanie správy. Žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov doručí záujemca v písomnej forme (poštou) alebo elektronickou poštou (e-mailom), na adresu splnomocneného zástupcu verejného obstarávateľa: INPRO POPRAD, s.r.o., kontaktná osoba: Ing. Vladimír Margetaj (+421 903 785 720), e-mail: inpropoprad4@gmail.com v určenej lehote. Upozorňujeme záujemcov, aby posielali žiadosti o súťažné podklady v dostatočnom časovom predstihu pred uvedenou lehotou na poskytovanie súťažných podkladov - aby sa neoberali napr. o lehotu na prípadné vysvetľovanie. Žiadosť musí byť napísaná v slovenskom, prípadne českom jazyku, musí z nej byť zrejmé čo sa žiada, odporúčame, aby obsahovala kompletné identifikačné údaje záujemcu (obchodné meno, IČO, poštová adresa), meno a priezvisko osoby zodpovednej za žiadosť, jeho tel. číslo a presný názov zákazky. 6.V bode II.2.7. Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody: 22 mesiacov odo dňa zadania zákazky, nakoľko formulár iné neumožňuje. Týmto upresňujeme: Termín realizácie a dodania predmetu zákazky, ukončené úspešným odovzdávacím a preberacím konaním, prihliadajúc pritom na rozsah, zložitosť a náročnosť stavebného diela; možnosti financovania a pod.: - 22 mesiacov (v zmysle ZoD) odo dňa uzatvorenia zmluvy a následného odovzdania staveniska pre úspešného uchádzača zhotoviteľa. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a prílohách. 7.Splnenie podmienok účasti (doklady podľa bodu 16.3.2.1 až 16.3.2.3 súťažných podkladov a bodu III.1.1 až III.1.3 Výzvy na predkladanie ponúk) možno preukázať aj spôsobom podľa § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 39 ods. 1 ZoVO Jednotným európskym dokumentom, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač, resp. uchádzači podľa § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 55 ods. 1 ZoVO. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 8.V rámci zadávania zákazky sa neuplatňuje: § 114 ods. 3 písm. f) a l) ZoVO. Neuplatňuje sa vyžadovanie konkrétnej značky v zmysle § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 42 ods. 7 ZoVO. 9.V rámci zadávania zákazky sa uplatňuje aj: § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 40 ods. 6 písm. g) ZoVO. 10.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a Súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení pre daný postup zadávania zákazky, záväznými výkladovými stanoviskami Úradu pre verejné obstarávanie, všeobecnými metodickými usmerneniami vydanými Úradom a pod..
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 900 190,37 EUR Stavebné práce na stavbe zariadení pre voľný čas
Položky detailne
[1]
  900 190,37 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Obec Plaveč, objekt Obecného domu, p.č. KN C 697, 698/3, 698/4, k.ú. Plaveč, okres Stará Ľubovňa, bližšie viď. projektová dokumentácia.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
900 190,37
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
410429
Názov položky
--
Kód CPV
45212100-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
22
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na stavbe zariadení pre voľný čas
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 174 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Plaveč VnPP Obecný dom 08/2017
2018 47 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Plaveč Obecný dom - IoUZ
Oznámenia detailne
[Plaveč VnPP Obecný dom 08/2017] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Plaveč VnPP Obecný dom 08/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 9. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
410429
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
174
[Plaveč Obecný dom - IoUZ] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Plaveč Obecný dom - IoUZ
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 3. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
410429
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
47