410508 - Osobné ochranné pracovné prostriedky
Detaily
ID zákazky
410508
Názov
Osobné ochranné pracovné prostriedky
Referenčné číslo
S/14058/OVO/2017
ID obstarávateľa
9391
Hlavný kód CPV
18100000-0
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
770 919,60
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
15. 1. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:24
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
IČO
36601284
Mesto
Košice
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Magdaléna Suchá
Kontaktný email
 msuchavusch.sk
Kontaktný telefón
 +421 557891626
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka tovaru - pracovných a ochranných odevov pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky.
Informácie o otváraní ponúk
Z dôvodu použitia elektronickej aukcie v súlade s § 54 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, otváranie sa uskutoční bez účasti uchádzačov.
Doplňujúce informácie
Vzáj.komunik. a dorozum. medzi VO a Z/U v zmysle ZVO bude uskutočňovaná výhradne v slovenskom jazyku spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah údajov uvedených v ponuke, v návrhu a v žiadosti o účasť a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov. Vzáj. komunik. a dorozum. bude uskutočnené nasledovnými spôsobmi: 1.Elektronicky prostredníctvom systému EVO - programovej aplikácie umožňujúcej elektronické zadávanie zákaziek cez centrálny internetový používateľský portál systému EVO http://www.evo.gov.sk v nasledovných krokoch procesu ver. obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou medzi VO a Z/U v systéme EVO: -predkladanie žiadosti o účasť záujem., čím sa rozumie predloženie žiadosti o registráciu v predmetnom ver. obstarávaní a jej schválenie VO prostredníctvom systému EVO,-poskytnutie SP záujem., ktorým sa rozumie sprístupnenie SP a všetkých dokumentov zákazky záujem., ktorí sa zaregistrovali v predmetnej zákazke na portáli VO,-poskytnutie vysvetlení k ozn. o vyhlásení ver. obstar. a k SP prostredníctvom portálu EVO, pokiaľ záujemca o vysvetlenie prostredníctvom portálu EVO požiadal, -ak je to nevyhnutné, pri doplnení informácií uvedených v SP alebo inej sprievodnej dokumentácii, ktoré zverejnil VO na portáli EVO,-vykonanie nápravy v SP alebo v iných dokumentoch poskytnutých VO, ak bola VO doručená žiadosť o nápravu a ak VO žiadosti o nápravu vyhovel. VO upozorňuje uchádzačov, ktorí sa pre účasť v predmetnom ver. obstarávaní nezaregistrujú v systéme EVO, že sa vystavujú riziku neprijatia všetkých ďalších informácií týkajúcich sa uvedenej zákazky, poskytnutých VO výhradne prostredníctvom systému EVO. VO odporúča, aby sa záujemca pri práci v portáli EVO riadil min. používateľskou príručkou zverejnenou na tomto portáli, resp. bol vyškolený na prácu v tomto portáli, nakoľko ak sa dopustí chýb pri práci v systéme EVO, nesie za ne plnú zodpovednosť. V prípade preukázateľného výpadku/nedostupnosti systému EVO je možné komunikáciu medzi VO a Z/U uskutočňovať aj písomne prostredníctvom pošty, faxom, osobne, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou. 2.Poštovou zásielkou - v listinnej forme (mimo portálu EVO) v nasledovných krokoch procesu ver. obstarávania pri komunikácií súvisiacej: 2.1 zo strany VO: -so žiadosťou o vysvetlenie alebo doplnenie predlož. dokladov v rámci preukázania splnenia podm. účasti, -so žiadosťou o vysvetlenie ponuky, -s ozn. o vylúčení uchádzača z postupu ver. obst., -s informáciou o výsledku vyhodnotenia ponúk zaslanou všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali, -s ozn. výsledku vybavenia žiadosti o nápravu, -s ozn. o zamietnutí žiadosti o nápravu, 2.2 zo strany záujemcu/uchádzača: -s predložením ponuky, -s vysvetlením alebo doplnením predložených dokladov v rámci preukázania splnenia podmienok účasti, -s vysvetlením ponuky, -s uplatnením revíznych postupov, -s predložením zmluvy a doplňujúcich dokladov k nej podľa požiadaviek VO uvedených v ozn. o výsledku vyhodnotenia ponúk. 3.Telef. komunik. s kontakt. osobou je možná v prípade overenia doručenia písomností, v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky v prac. dňoch v čase od 8:00 hod. do 14:30 hod.. 4. Vysvetlenie SP prebieha prostredníctvom systému EVO. Odporúčaná lehota na vysvetlenie je najneskôr do 3.1.2018 do 14.30 hod.. 5.VO požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie požiadaviek na predmet zákazky uvedené v SP. Nepredloženie týchto dokladov sa bude považovať za nesplnenie požiadaviek VO na predmet zákazky. 6.Pre fázu predkladania ponúk VO nepoužije systém EVO. Uchádzač predloží ponuku v písomnej podobe v zmysle pokynov uvedených v SP. 7. Podľa §66 ods.7 ZVO vyhodnotenie splnenia pod. účasti podľa § 40 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO. 8. Zákazka nie je rozdelená na samostatné časti, keďže sa jedná o ucelený, logicky funkčný celok. 9. Predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie b) obstar. inovácií, ani c) obst. zamerané na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 770 919,60 EUR Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
Položky detailne
[1]
  770 919,60 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. sklad všeobecného materiálu, Ondavská 8, 040 11 Košice.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
770 919,60
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
410508
Názov položky
--
Kód CPV
18100000-0
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 121 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VZ/09993/OVO/2018
2017 234 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) VZ/14058/OVO/2017
Oznámenia detailne
[VZ/09993/OVO/2018] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VZ/09993/OVO/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
20. 6. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
410508
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
121
[VZ/14058/OVO/2017] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VZ/14058/OVO/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 11. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
410508
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
234