410629 - Oprava časti administratívnej budovy
Detaily
ID zákazky
410629
Názov
Oprava časti administratívnej budovy
Referenčné číslo
04/2017
ID obstarávateľa
8174
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
684 916,47
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
16. 10. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:14
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
IČO
31753604
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Marta Gandžalová Jančeková
Kontaktný email
 marta.gandzalova-jancekovageology.sk
Kontaktný telefón
 +421 259375319
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je oprava časti administratívnej budovy ŠGÚDŠ Mlynská dolina 1, 817 04 Bratislava. Oprava budovy bude pozostávať z: -výmeny vzduchotechniky v časti budovy - IV.NP, -výmeny vnútorného osvetlenia a el. rozvodov v časti budovy - III. NP a IV. NP, -elektromontážnych prác, -obnovy podláh na chodbách - III. NP a IV. NP, -realizácie kazetového obkladu stropov na chodbách - III. NP a IV. NP, -montáže žalúzii, -murárskych prác, -opráv vnútorných omietok, vystierkovanie stien dotknutých priestorov, -maliarskych práce, maľovania interiéru dotknutých priestorov, -vybudovania prístupového a dochádzkového systému budov a celého areálu /prístup do dvora a na parkovisko na verejne dostupnom priestore pred hlavnou budovou/, -modernizácie výťahov dodávka a montáž osobného a nákladného výťahu /5 podlaží/, -vybudovania nových priestorov predajne a vstupu do budovy - I. NP, -opravy kancelárií - I.NP a II. NP.
Informácie o otváraní ponúk
Uvedený dátum sa vzťahuje k otváraniu časti ponúk označených ako "Ostatné". Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné je neverejné a pri otváraní časti ponúk označenej ako Ostatné komisia postupuje podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
Doplňujúce informácie
VYSVETLENIE A DOPLNENIE INFORMÁCIÍ UVEDENÝCH V DOKUMENTOCH POTREBNÝCH NA VYPRACOVANIE PONUKY V prípade potreby objasniť informácie uvedené v dokumentoch potrebných na vypracovanie ponuky, t.j. informácie uvedené vo výzve na predkladanie ponúk, podmienky účasti vo verejnom obstarávaní alebo informácie uvedené v súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii (ďalej len Vysvetlenie), môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie podľa § 114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní a podľa bodu 7 súťažných podkladov, u kontaktnej osoby na adrese uvedenej v Oddiely I.1. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o Vysvetlenie sa považuje požiadavka o Vysvetlenie doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe na adresu podľa bodu 8.1 súťažných podkladov v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr však tri (3) pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 06.10.2017, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ preukázateľne bezodkladne poskytne všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi, najneskôr však tri (3) pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred, najneskôr v lehote určenej verejným obstarávateľom v bode 8.2 súťažných podkladov. Následne verejný obstarávateľ zverejní predmetné vysvetlenie v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ môže doplniť informácie uvedené v súťažných podkladoch, ktoré preukázateľne poskytne súčasne všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi, najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk a následne verejný obstarávateľ zverejní predmetné doplnenie v profile verejného obstarávateľa. Súťažné podklady a vysvetlenia, doplnenia, verejný obstarávateľ zverejní v profile verejného obstarávateľa. Tieto informácie nesmú byť v rozpore s výzvou na predkladanie ponúk. OBHLIADKA MIESTA DODANIA PREDMETU ZÁKAZKY Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky zameraná na overenie a získanie informácií, ktoré budú potrebné na prípravu, spracovanie ponuky a dodanie predmetu zákazky (uskutočnenie stavebných prác) sa uskutoční dňa 04.10.2017 o 09:00 hod. Zraz uchádzačov bude vo vstupnej hale v sídle verejného obstarávateľa na adrese uvedenej v Oddiely I.1 15 min. pred termínom začatia obhliadky. Záujem o účasť na obhliadke uchádzač oznámi (písomne faxom alebo e-mailom) vopred, najneskôr dňa 03.10.2017 o 13:00 hod. kontaktnej osobe verejného obstarávateľa: Mgr. Dalme Belákovej, tel: 02/59375346, e-mail: dalma.belakova@geology.sk. Bližšie informácie týkajúce sa obhliadky miesta dodania predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch. ZÁBEZPEKA K PONUKE Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 20.000,- EUR.(slovom: dvadsaťtisíc eur) Podmienky zloženia zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch. SÚŤAŽNÉ PODKLADY Súťažné podklady zverejnené v profile verejného obstarávateľa budú v editovateľnej forme poskytnuté záujemcom na základe ich žiadosti doručenej kontaktnej osobe uvedenej v Oddiely I.1. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania verejného obstarávania priebežne sledovať webovú stránku Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa, adresa: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8174
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 684 916,47 EUR Stavebné práce na kancelárskych budovách
Položky detailne
[1]
  684 916,47 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra Mlynská dolina 1, 817 04 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
684 916,47
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
410629
Názov položky
--
Kód CPV
45213150-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na kancelárskych budovách
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 184 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 04/2017
2018 226 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 04/2017d
2018 116 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 04/2017b
Oznámenia detailne
[04/2017] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
04/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 9. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
410629
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
184
[04/2017d] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
04/2017d
Dátum zverejnenia vo vestníku
16. 11. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
410629
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
226
[04/2017b] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
04/2017b
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 6. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
410629
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
116