411202 - Obnova budovy Úradu PSVR Nové Mesto nad Váhom v Starej Turej
Detaily
ID zákazky
411202
Názov
Obnova budovy Úradu PSVR Nové Mesto nad Váhom v Starej Turej
Referenčné číslo
VOB/96/2017-M_ODCVO
ID obstarávateľa
1630
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
565 256,55
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
24. 11. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:19
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
IČO
00681156
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Zuzana Dudášová
Kontaktný email
 zuzana.dudasovaemployment.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 220462348
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia budovy Úradu PSVR Nové Mesto nad Váhom pracovisko Družstevná ul. č.2, Stará Turá.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk časť Ostatné je neverejné. Otváranie ponúk časť Kritériá sa uskutoční podľa § 52 ZVO, je verejné, podľa § 20 ods. 11 ZVO vykoná IS, sprístupnením ponúk komisii. IS uplynutím LPP automaticky zverejní v zmysle § 52 ods. 6 ZVO obch. mená, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytov všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií, vyjadrené číslicou.
Doplňujúce informácie
1. Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR ako centrálna obstarávacia organizácia obstaráva predmet zákazky pre Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR v systéme elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s verejným obstarávateľom, preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS. Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREHĽAD ZÁKAZIEK po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Elektronické ponuky sa budú podpisovať epodpisom/UEZ. Bližšie informácie o používaní e-podpisu/UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálov dokladov 3. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 10.000,00 EUR, bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Verejný obstarávateľ realizuje verejné obstarávanie zákazky podľa Prílohy č.1 ZVO ako COO pre rezort MPSVR SR obstaráva uvedenú zákazku pre Ústredie práce sociálnych vecí a rodiny. 5. Vzhľadom na skutočnosť, že predmet zákazky bude financovaný z fondov Európskej únie, objednávateľ uzavrie zmluvu o dielo s úspešným uchádzačom výhradne po schválení procesu verejného obstarávania, schválení financovania predmetu zákazky a podpísaní zmluvy o NFP Riadiacim orgánom OP KŽP. 6. Úspešný uchádzač pred uzavretím zmluvy predloží verejnému obstarávateľovi potvrdenie o poistení za škody podnikateľa, ktoré vzniknú v dôsledku výkonu stavebných prác. Minimálna výška poistenia bude 500 000,00 Eur na jednu poistnú udalosť. Na požiadanie verejného obstarávateľa je úspešný uchádzač povinný predložiť platnú poistnú zmluvu a doklad o zaplatení poistného v termíne pred podpisom zmluvy. 7. Na zodpovedajúce plnenie predmetu zákazky úspešný uchádzač sa zaväzuje zložiť pred podpisom zmluvy výkonovú záruku na plnenie zmluvy vo výške 5 % zo zmluvnej ceny za dielo na účet objednávateľa. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 2 súťažných podkladov "Zmluva o dielo". 8. Stavebné práce budú realizované v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 18:00 hod. V ostatných dňoch budú stavebné práce realizované výhradne na základe dohody zmluvných strán. 9. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 565 256,55 EUR Montážne práce
Položky detailne
[1]
  565 256,55 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Budova Úradu PSVR Nové Mesto nad Váhom pracovisko Družstevná ul. č.2, Stará Turá, zapísaná na LV č. 3453, parc. č. 445, súp. č. 429, obec Stará Turá, katastrálne územie Nové Mesto nad Váhom.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
565 256,55
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
411202
Názov položky
--
Kód CPV
45255400-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
10
Názov kritéria
--
CPV kód
Montážne práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 211 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VOB/96/2017-M_ODCVO
2019 62 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk VOB/96/2017-M_ODCVO
2020 79 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE VOB/96/2017-M_ODCVO
Oznámenia detailne
[VOB/96/2017-M_ODCVO] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VOB/96/2017-M_ODCVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 10. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
411202
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
211
[VOB/96/2017-M_ODCVO] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VOB/96/2017-M_ODCVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 3. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
411202
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
62
[VOB/96/2017-M_ODCVO] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VOB/96/2017-M_ODCVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 4. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
411202
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
79