411347 - Laboratórny nábytok vrátane súvisiacich služieb
Detaily
ID zákazky
411347
Názov
Laboratórny nábytok vrátane súvisiacich služieb
Referenčné číslo
REK002513/2017-NVD
ID obstarávateľa
1036
Hlavný kód CPV
39180000-7
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
398 780,15
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
7. 12. 2017 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:20
Zrýchlený postup
Nie
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO
00397768
Mesto
Košice - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Miroslava Mušutová
Kontaktný email
 miroslava.musutovaupjs.sk
Kontaktný telefón
 +421 552341583
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie laboratórneho nábytku pre vybavenie laboratórií vrátane súvisiacich služieb (dovoz, vynesenie, vyloženie do jednotlivých miestností, montáž a inštalácia jednotlivých druhov nábytku, vybalenie a likvidácia obalov). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B opis predmetu zákazky.
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vzoriek.Uchádzač v ponuke predloží vzorkovník ponúkaného tovaru. Zoznam požadovaných vzoriek je uvedený v časti B - špecifikácia predmetu zákazky bod 2.14 v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ komunikáciu a výmenu informácií uskutočňuje podľa prechodného ustanovenia § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní . Verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia bude komunikovať výhradne elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036, zároveň ponúka prístup k súťažným podkladom ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli www.ezakazky.sk/upjs a to po doručení žiadosti o účasť v predmetnom verejnom obstarávaní.Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/, klikne na názov zákazky, potom klikne na "Žiadosť o účasť" a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: - ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo -ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na "Registrácia" a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke "Dokumenty", vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou a doručí elektronicky na e-mail adresu: miroslava.musutova@upjs.sk . Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady, bude mať povolený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej podobe. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov uverejňovať na profile ako aj na uvedenom portáli prostredníctvom elektronického prístupu. Verejný obstarávateľ bude poskytovať vysvetlenie smerom k záujemcom či uchádzačom cez elektronický portál www.ezakazky.sk do elektronického konta záujemcu či uchádzača s tým, že notifikácia bude záujemcovi alebo uchádzačovi doručovaná z portálu www.ezakazky.sk na e-mail uvedený v žiadosti o súťažné podklady.Záujemca zadá text otázky pomocou príslušného formulára portálu. Následne otázku (kliknutím na tlačidlo Odoslať) odošle. Týmto úkonom sa otázka považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ svoju odpoveď taktiež odošle na portáli www.ezakazky.sk, pričom bude zverejnená všetkým záujemcom a prístupná na portáli. Portál zároveň všetkým záujemcom odošle e-mailovú notifikáciu o tom, že odpoveď bola sprístupnená. Verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom odpoveď na dotazy o vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v inej sprievodnej dokumentácii alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom bezodkladne v elektronickej forme na profile http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a pre záujemcov, ktorí sa zaregistrovali na portáli www.ezakazky.sk,najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že záujemca o vysvetlenie požiada dostatočne vopred. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si súťažné podklady stiahli z profilu verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/profily/- /profil/pdetail/1036, alebo súťažné podklady získali od inej fyzickej alebo právnickej osoby resp. záujemcu, aby sa zaregistrovali ako záujemcovia na portáli verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 15000,- eur. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky: Rozdelenie zákazky by spôsobilo riziko, že vykonanie zákazky sa stane nadmerne technicky obtiažným a potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky by predstavovalo ohrozenie kvality plnenia zákazky.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 398 780,15 EUR Laboratórne stoly
Položky detailne
[1]
  398 780,15 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach ,- jej fakulty a pracoviská
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
398 780,15
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
411347
Názov položky
--
Kód CPV
39181000-4
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Laboratórne stoly
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 17 výsledky zmlúv na základe rámcovej dohody výsledok zmluvy na základe rámcovej dohody (tovary) REK000167/2019
2017 218 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží REK002513/2017-NVD
2019 69 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží REK000167/2019
Oznámenia detailne
[REK000167/2019] výsledok zmluvy na základe rámcovej dohody (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
výsledky zmlúv na základe rámcovej dohody
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledok zmluvy na základe rámcovej dohody (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
REK000167/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
24. 1. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VZ
Kód podtypu oznámenia
VZT
ID zákazky
411347
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
17
[REK002513/2017-NVD] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
REK002513/2017-NVD
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 11. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
411347
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
218
[REK000167/2019] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
REK000167/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 4. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
411347
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
69