411356 - "Strojové vybavenie zberného dvora v obci Trhovište"
Detaily
ID zákazky
411356
Názov
"Strojové vybavenie zberného dvora v obci Trhovište"
Referenčné číslo
1/2018/EU
ID obstarávateľa
5809
Hlavný kód CPV
34144000-8
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
299 853,33
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
7. 3. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:48
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Obec Trhovište
IČO
00325899
Mesto
Trhovište
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Róbert Koba
Kontaktný email
 obectrhovistestonline.sk
Kontaktný telefón
 +421 566495223
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie nového strojového vybavenia pre zberný dvor v obci Trhovište: -univerzálny traktor s čelným nakladačom - 1 kus, -príves za traktor malý- 1 kus, -bio sekací a rezací voz- 1 kus, -kontajnerový traktorový príves- 1 kus, -základná lopata - 1 kus, -kombinovaná lopata- 1 kus, -presuvný podkop- 1 kus. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je presne uvedená a definovaná v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Uvedená lehota IV.2.7 sa týka otvárania častí ponúk s označením Ostatné. Otváranie ponúk, časť Ostatné i časť Kritériá sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, bez prítomnosti uchádzačov v nadväznosti na dvojkolovosť postupu a použitú elektronickú aukciu. Otváranie ponúk v zmysle § 52 a § 54 zákona o verejnom obstarávaní je neverejné.
Doplňujúce informácie
1. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať písomne na e-mailovej adrese obstaravam@gmail.com. Súťažné podklady sa poskytujú výlučne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. 2. Každého záujemcu informujeme, že súťažné podklady sú k dispozícii v profile verejného obstarávateľa a sú prístupné bez obmedzenia. Všetky prípadné opravy a/alebo odpovede na žiadosti o vysvetlenie budú zverejnené tamtiež. 3. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa na základe § 187 ods. 8 zákona uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo kombináciou uvedených spôsobov, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu. 4. Kúpna cena bude splatná do 60 dní odo dňa vystavenia faktúry. 5.Výsledkom verejnej súťaže bude Kúpna zmluva. 6. Kúpna zmluva nadobudne účinnosť: a) dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v súlade s ust. § 47a Obchodného zákonníka a b) po kompletnom administratívnom schválení procesu verejného obstarávania, z ktorého Predmet plnenia vzišiel. Obe tieto podmienky musia byť splnené kumulatívne. 7.Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované ako podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D Jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia, technickej a odbornej spôsobilosti. 8. Zábezpeka ponuky je požadovaná vo výške: 14 000,- EUR. 9.Odôvodnenie povahy obstarávaného predmetu zákazky a nerozdelenia zákazky na časti: Predmet zákazky nie je rozdelený na časti, nakoľko predmet zákazky tohto verejného obstarávania so všetkým požadovaným príslušenstvom a mechanizmami je považovaný za ucelenú jednotnú konštrukciu s nezameniteľnými vzájomnými väzbami, súslednosťou a vyžadovaným postupom, pričom jej dodávka je požadovaná na kľúč. V prípade rozdelenia na časti, separátne dodávanie jednotlivých komponentov od rôznych dodávateľov by prinieslo celkom zjavne neprimerané ťažkosti, ak nie nemožnosť získať celý inovatívny celok v plne funkčnej zostave, a zároveň by prakticky znemožnilo požadovať od mnohých dodávateľov súčinnosť a výkon popredajných, najmä záručných práv. Rozhodnutie nerozdeliť zákazku na časti má i oporu v metodickom usmernení ÚVO č. 8115-5000/2016 zo dňa 17.5.2016, v zmysle ktorého úrad odporúča verejnému obstarávateľovi požadovaný predmet zákazky zadávať v rámci jedného postupu zadávania zákazky, ak jednotlivé požadované predmety plnenia svojimi charakteristikami a povahou nevyhnutne spolu súvisia. Predmet zákazky je jeden kompaktný celok, na ktorý sa požaduje jedna záruka. 10. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 299 853,33 EUR Traktory/ťahače
Položky detailne
[1]
  299 853,33 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
obec Trhovište
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
299 853,33
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
411356
Názov položky
--
Kód CPV
16700000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Traktory/ťahače
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 37 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 1/2018/EU
Oznámenia detailne
[1/2018/EU] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/2018/EU
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 2. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
411356
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
37