411471 - Vypracovanie projektových dokumentácií
Detaily
ID zákazky
411471
Názov
Vypracovanie projektových dokumentácií
Referenčné číslo
VS/01/LS/2017
ID obstarávateľa
8698
Hlavný kód CPV
71242000-6
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
2 091 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
11. 12. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:21
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Univerzitná nemocnica Bratislava
IČO
31813861
Mesto
Bratislava-Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Lýdia Šebová
Kontaktný email
 lydia.sebovaunb.sk
Kontaktný telefón
 +421 905298836
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je vypracovanie projektových dokumentácií pre potreby Univerzitnej nemocnice v Bratislave podľa individuálnych požiadaviek verejného obstarávateľa: 1. Vypracovanie štúdií v rozsahu: - zameranie skutkového stavu rekonštruovaných objektov, - návrhu priestorového riešenia rekonštruovaných objektov, - v spolupráci s investorom určenie požadovaného štandardu vybavenia rekonštruovaných objektov a technologických zariadení, - ekonomické vyhodnotenie v rozsahu dokumentácie stavebného zámeru; 2. Zabezpečenie projektovej prípravy stavby pre stavebné konanie v rozsahu: - vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné konanie, - koordinácia projektu s manažérom investora, - prerokovanie projektovej dokumentácie v priebehu prác a v závere prác s príslušnými orgánmi a organizáciami za účelom vydania stavebného povolenia a iných povolení potrebných pre výstavbu, - vypracovanie žiadosti na začatie stavebného konania, - vypracovanie žiadosti na vydanie iných povolení potrebných pre výstavbu
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní časti ponúk Kritériá sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorého ponuka nebola po vyhodnotení časti ponúk Ostatné vylúčená. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača (osobou oprávnenou konať za uchádzača) alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Nakoľko súťažné podklady sú bez obmedzenia prístupné v profile verejného obstarávateľa k predmetnej zákazke https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8698, verejný obstarávateľ ich nebude posielať záujemcom v tlačenej podobe. 2. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si stiahli súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa na www.uvo.gov.sk, aby mu oznámili svoj záujem zúčastniť sa verejného obstarávania, prostredníctvom emailového oznámenia na adresu lydia.sebova@unb.sk. V prípade, že záujemca neoznámi verejnému obstarávateľovi svoj záujem zúčastniť sa verejného obstarávania, verejný obstarávateľ mu nebude vedieť zabezpečiť doručenie vysvetlení a iných informácií potrebných na vypracovanie ponuky k tejto súťaži, záujemca tak koná na vlastnú zodpovednosť a riziko. 3. V zmysle § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní sa komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní do 18. októbra 2018 môže uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 alebo ich kombináciou. Ponuku uchádzači predkladajú v písomnej (tlačenej) podobe. Bližšie informácie týkajúce sa komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace ponuku, požadované v tomto oznámení a v súťažných podkladoch, musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je uvedené inak. Čestné vyhlásenia a doklady musia byť podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. 5. Verejný obstarávateľ vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti zverejní aj v profile verejného obstarávateľa na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8698. Z uvedeného dôvodu odporúča pravidelne sledovať dokumenty a informácie zverejňované k predmetnej zákazke v profile verejného obstarávateľa na vyššie uvedenej adrese. 6. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO. Informácie k jednotnému európskemu dokumentu sú uvedené v časti A.2 Preukazovanie plnenia podmienok účasti uchádzačmi súťažných podkladov.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 2 091 000,00 EUR Dohľad nad projektom a dokumentáciou
Položky detailne
[1]
  2 091 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Univerzitná nemocnica Bratislava, Pažítková 4, 821 01 Bratislava, 837 52 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
2 091 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
411471
Názov položky
--
Kód CPV
71248000-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
36
Názov kritéria
--
CPV kód
Dohľad nad projektom a dokumentáciou
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 221 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) VS/01/LS/2017
Oznámenia detailne
[VS/01/LS/2017] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VS/01/LS/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
9. 11. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
411471
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
221