411583 - Revitalizácia vnútrobloku sídl. Centrum I. Veľké Kapušany
Detaily
ID zákazky
411583
Názov
Revitalizácia vnútrobloku sídl. Centrum I. Veľké Kapušany
Referenčné číslo
BUR000229
ID obstarávateľa
6374
Hlavný kód CPV
77310000-6
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
400 640,49
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
15. 12. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:22
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Veľké Kapušany
IČO
00332038
Mesto
Veľké Kapušany
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Karolína Vavrinčíková
Kontaktný email
 karolina.vavrincikovaultimaratio.sk
Kontaktný telefón
 +421 911561160
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je revitalizácia vnútrobloku sídl. Centrum I. Veľké Kapušany. Predmet zákazky je detailne opísaný v časti C. súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa riadi §113 ZVO. Ďalšie informácie sú uvedené v časti VI.3.
Doplňujúce informácie
1)Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk. 2)Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s §38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa §40 ods. 6 písm. g): Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 3)Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s §11 ZVO v znení účinnom od 1.2.2017. 4)Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a)dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán, a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a b)dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania poskytovateľom pomoci. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 5)Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: i.Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou, ii.Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, iii.Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, iv.Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, v.Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6)V súlade s §56 ods. 12 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zostrany uchádzačov stanovenú v §56 ods. 8, 10 a 11 na viac ako 10 pracovných dní. 7)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 8)Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme. 9)Stránkové hodiny na kontaktnom mieste pre verejné obstarávanie sú v pracovných dňoch od 9:00 do 11:30 a od 12:30 do 16:00. 10) Vzhľadom na predmet zákazky sa zaraďuje toto verejné obstarávanie medzi zelené verejné obstarávanie so zameraním na sociálne aspekty.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 225 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania BUR000229
Oznámenia detailne
[BUR000229] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
BUR000229
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 11. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
411583
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
225