411591 - "Príprava, realizácia a sprístupnenie archeologickej expozície návštevníkom"
Detaily
ID zákazky
411591
Názov
"Príprava, realizácia a sprístupnenie archeologickej expozície návštevníkom"
Referenčné číslo
14112017/AB
ID obstarávateľa
3853
Hlavný kód CPV
45212314-0
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
155 218,15
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
13. 12. 2017 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:22
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Krajské múzeum v Prešove
IČO
37781278
Mesto
Prešov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PhDr. Mária Kotorová, PhD.
Kontaktný email
 krajskemuzeumpostonline.sk
Kontaktný telefón
 +421 910930891
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom projektu: Príprava, realizácia a sprístupnenie archeologickej expozície návštevníkom je dodávka stavebných prác v rozsahu predloženého výkazu výmer a v súlade so spracovanou projektovou dokumentáciou. Bližšie informácie sú uvedené v samostatných prílohách (projektová dokumentácia), ktoré verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.) Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Súťažné podklady v editovateľnej podobe poskytuje verejný obstarávateľ iba elektronicky a to na základe písomnej žiadosti, ktorá bude ako príloha e-mailu podpísaná záujemcom s uvedením základných identifikačných údajov. Kontaktná elektronická adresa na poskytovanie súťažných podkladov je: bernacky.obstaravanie@gmail.com. Verejný obstarávateľ plní všetky povinnosti týkajúce sa zverejňovania dokumentov a informácií o tomto verejnom obstarávaní v profile VO. 2.) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v tomto registri alebo ktorých, subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného prepisu, majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora. 3.) Úspešný uchádzač po podpise zmluvy je povinný preukázať verejnému obstarávateľovi do 10 dní, že má uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu na majetku alebo zdraví tretích osôb počas realizácie diela vo výške ceny diela bez DPH. 4.) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v zmluve uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, podieľajúcich sa na plnení zmluvy v súlade so súťažnými podkladmi. 5.) Ďaľšie postupy, lehoty a informácie týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk a súťažných podkladoch sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a súvisiacimi predpismi účinnými v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania. 6.) Verejný obstarávateľ uplatní ustanovenia § 114 ods. 9 ZVO, t.j. verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO. 7.) V súlade s § 56 ods. 15 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 8, 10 a 11 na viac ako 10 pracovných dní. 8.) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho Žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci Výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a zároveň po splnení odkladacej podmienky, ktorou je schválenie zákazky, ktorá je predmetom tejto zmluvy v rámci kontroly verejného obstarávania, t.j. doručenie správy z kontroly verejného obstarávania objednávateľovi ako prijímateľovi nenávratného finančného príspevku.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 252 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky 20122017/AB
2017 225 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 14112017/AB
Oznámenia detailne
[20122017/AB] Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
20122017/AB
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 12. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IB
ID zákazky
411591
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
252
[14112017/AB] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
14112017/AB
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 11. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
411591
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
225