411620 - Zvýšenie energetickéj efektívnosti objektu Dom služieb v meste Nováky formou poskytnutia garantovanej energetickej služby
Detaily
ID zákazky
411620
Názov
Zvýšenie energetickéj efektívnosti objektu Dom služieb v meste Nováky formou poskytnutia garantovanej energetickej služby
Referenčné číslo
VO/10/2017
ID obstarávateľa
5185
Hlavný kód CPV
71314000-2
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
417 170,50
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 1. 2018 11:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:23
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Nováky
IČO
00318361
Mesto
Nováky
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. arch. Miloslav ŠIMÁNEK
Kontaktný email
 munovakynovaky.sk
Kontaktný telefón
 +421 465121511
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je Zvýšenie energetickej efektívnosti objektu Dom služieb v majetku mesta Nováky formou poskytnutia garantovanej energetickej služby [ďalej tiež len predmet zákazky], t. j. prevádzkovanie energetickej sústavy objektu prostredníctvom metódy EPC s možnosťou aplikácie individuálnych požiadaviek nájomcov na vnútornú teplotu pri dodávke energetickej služby z hľadiska zimnej dodávky tepla alebo letného ochladzovania priestorov s využitím potenciálu teploty vonkajšieho vzduchu s individuálnym riadením jednotlivých priestorov podľa požiadaviek nájomcov s cieľom vytvoriť predpoklady na plné využitie kapacity prenájmu budov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné bude v zmysle § 52 ZVO neverejné. Na otváranie časti ponúk označených ako Kritéria majú v súlade s ustanovením § 52 ods. 3 ZVO prístup uchádzači, ktorí predložili v čase a mieste stanovenom v oznámení, a ktorých ponuky neboli vylúčené v súlade s bodom 30.6 alebo bodu 33.3 súťažných podkladov.
Doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady a ich vysvetlenie získa záujemca na základe písomnej žiadosti podpísanej zástupcom záujemcu doručenou poštou na adresu Mestský úrad Nováky, Nám. SNP 349/10, 972 71 Nováky, Slovensko v pracovných dňoch (pondelok až štvrtok v pevnom pracovnom čase od 08:00 do 14:00 a v piatok od 08:00 do 11:00 hod) alebo elektronicky na e-mailovej adrese bmsenergy@centrum.sk. Súťažné podklady je možné si stiahnuť z profile verejného obstarávateľa vedeného Úradom pre verejné obstarávanie alebo z webového sídla verejného obstarávateľa. 2. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. 3. Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky alebo ich kombináciou v súlade s § 187 ods. 8 ZVO. 4. Podmienky uzavretia zmluvy týkajúce sa hospodárskych subjektoch, ktoré majú povinnosť byť zapísané v registri partnerov verejného sektora, sú uvedené v Kapitole D Obchodné podmienky poskytnutia predmetu zákazky v návrhu Zmluvy o garantovanej energetickej službe uzatvorená v zmysle § 17 a 18 a nasl. zákona o energetickej efektívnosti. 5. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 15.500,00 EUR (slovom: pätnásťtisícpäťsto euro). Bližšie informácie o podmienkach zloženia zábezpeky, jej uvoľnenia alebo vrátenia sú uvedené v bode 19 Kapitoly A. Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 6. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky. Podrobné informácie o obhliadke sú uvedené v bode 14 Kapitoly A. Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 7. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní stanovil lehotu na predkladanie ponúk primeranú tomu, aby bolo zabezpečené dodržanie princípov verejného obstarávania a riadnej hospodárskej súťaže. 8. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že na obmedzený počet znakov v Oddiely III: Právne, ekonomické, finančné a technické informácie (podmienky účasti) oznámenia sú podmienky uvedené v skrátenej forme. Podrobné vymedzenie podmienok účasti sú uvedené v Kapitole E. Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 417 170,50 EUR Riadenie energetiky
Položky detailne
[1]
  417 170,50 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Mesto Nováky, objekt Dom služieb, Andreja Hlinku 456, Nováky
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
417 170,50
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
411620
Názov položky
--
Kód CPV
71314200-4
Náklady/cena
Kritéria nákladov
Mena
EUR
Doba trvania
186
Názov kritéria
--
CPV kód
Riadenie energetiky
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 229 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) VO/10/2017
Oznámenia detailne
[VO/10/2017] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO/10/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 11. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
411620
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
229