411656 - „Čistiace a hygienické potreby pre mesto Dunajská Streda“
Detaily
ID zákazky
411656
Názov
„Čistiace a hygienické potreby pre mesto Dunajská Streda“
Referenčné číslo
85/ME/2017
ID obstarávateľa
4179
Hlavný kód CPV
39800000-0
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
62 419,67
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
18. 12. 2017 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:22
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Dunajská Streda
IČO
00305383
Mesto
Dunajská Streda
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Dagmar Melotíková
Kontaktný email
 dagmar.melotikovagmail.com
Kontaktný telefón
 +421 903520052
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka čistiacich a hygienických potrieb uvedených v prílohe č. 1 podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa ( jeho príspevkových a rozpočtových organizácii ) , vrátane súvisiacich služieb spojených s dodaním tovaru na miesto dodania, s vyložením v mieste jeho umiestnenia. Dodávka čistiacich a hygienických potrieb bude realizovaná v súlade s rámcovou dohodou, ktorá bude uzavretá na dobu 24 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti, alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu (maximálnej ceny celkom) uvedeného v rámcovej dohode podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Verejný obstarávateľ požaduje predmet zákazky dodávať na odberné miesta verejného obstarávateľa, ktoré sú uvedené v týchto súťažných podkladoch. Súčasťou dodania tovaru sú súvisiace služby: a)dodanie objednaného tovaru max. do 5 pracovných dní od prevzatia/doručenia písomnej objednávky, ak sa zmluvné strany písomne nedohodnú inak, b)doprava, čím sa rozumie doprava čistiacich a hygienických potrieb na mieste dodania a jeho prepravu do príslušných skladových priestorov verejného obstarávateľa. Požadované balenia jednotlivých tovarov sú verejným obstarávateľom určené z dôvodov možností skladovania, distribúcie a používania v jednotlivých objemoch a veľkostiach balení. Jednotlivé balenia zohľadňujú cieľové použitie a minimalizovanie odpadového a obalového materiálu a efektívnosť používania. Pokiaľ záujemca/uchádzač dodáva konkrétny druh tovaru v inom balení/v inej mernej jednotke, než akú požaduje oceniť verejný obstarávateľ, prepočíta cenu tohto tovaru na balenie/mernú jednotku požadovanú verejným obstarávateľom. Informáciu o ponúkanej mernej jednotke/balení uvedie do poznámky pod tabuľku. Ak sa v súťažných podkladoch uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačom predloženie ponuky s ekvivalentnými výrobkami, ktoré budú mať rovnaké/lepšie požadované zloženie a kvalitatívne vlastnosti ako výrobky uvedené v tabuľke č. 1. Ekvivalentné tovary musia byť predložené v balení vo veľkosti/objeme rovnakom alebo väčšom ako je veľkosť balenia uvedená pri jednotlivých tovaroch. Cena za ekvivalentný tovar bude posudzovaná, ako keby spĺňala požiadavky na veľkosť/objem uvedený v tabuľke č. 1. V prípade, že uchádzač predloží ponuku, v ktorej uvedie ekvivalent k niektorým tovarom uvedeným v tabuľke č. 1, je povinný na to verejného obstarávateľa osobitne upozorniť pri každom jednom ekvivalente a uviesť názov predmetných ekvivalentných tovarov a preukázať parametre a kvalitatívne vlastnosti uvedené pri jednotlivom tovare. Verejný obstarávateľ je oprávnený kedykoľvek odmietnuť ekvivalentný tovar, ak nespĺňa parametre a technické vlastnosti požadovaného tovaru, alebo jeho balenie je neprimerané v porovnaní s požadovaným balením. Uchádzač zodpovedá za to, že ním ponúkaný tovar spĺňa príslušné kvalitatívne a environmentálne parametre podľa platných právnych predpisov a noriem. Uchádzač bude zaviazaný preukázať počas celého obdobia platnosti Rámcovej dohody na požiadanie verejného obstarávateľa, že prísady všetkých dodávaných tovarov spĺňajú podmienky biodegradovateľnosti (biologickej odbúrateľnosti) podľa nariadenia EK č. 648/2004 o detergentoch. Na balení všetkých produktov musia byť jasné inštrukcie vo väzbe na dávkovanie. Primárne časti balení musia byť recyklovateľné alebo vyrobené z recyklovaných materiálov. Všetky dodané tovary musia mať výrobcom tovaru vyznačenú záručnú dobu (dobu použiteľnosti) na obale tovaru. Dodávka čistiacich a hygienických potrieb sa bude realizovať výhradne v pracovné dni podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a jeho príspevkových a rozpočtových organizácii, vrátane súvisiacich služieb spojených s dodaním tovaru na miesto dodania s vyložením a umiestnením tovaru na určené miesto v objektoch verejného obstarávateľa.
Informácie o otváraní ponúk
Komisia verejného obstarávateľa
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Osobitným predpisom, na ktorý § 11 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje, je práve zákon o registri partnerov verejného sektora. Zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o registri partnerov verejného sektora), ktorým sa novelizuje zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), nadobudol účinnosť 1. februára 2017. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní v spojení s § 187 ods. 8 ZVO, t.j. verejný obstarávateľ využíva možnosť do 18.10.2018 uskutočňovať komunikáciu a výmenu informácií písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou, okrem posielania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a informácií podľa tohto zákona na uverejnenie publikačnému úradu a ÚVO a uverejňovanie informácií a dokumentov v profile. Verejný obstarávateľ určuje prostriedky komunikácie tak, aby boli všeobecne dostupné a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky prostredníctvom elektronického komunikačného systému na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v týchto súťažných podkladoch výslovne uvedené inak. Ponuka na účely zadávania tejto zákazky je prejav slobodnej vôle uchádzača, že chce za úhradu poskytnúť verejnému obstarávateľovi určené plnenie pri dodržaní podmienok stanovených verejným obstarávateľom bez určovania si svojich osobitných podmienok. Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala v jednom obale dokumenty a doklady
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 228 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 85/ME/2017
Oznámenia detailne
[85/ME/2017] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
85/ME/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
20. 11. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
411656
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
228