411729 - Prístavba budovy MŠ Dvory nad Žitavou a stavebno-technické úpravy areálu
Detaily
ID zákazky
411729
Názov
Prístavba budovy MŠ Dvory nad Žitavou a stavebno-technické úpravy areálu
Referenčné číslo
VO 01/2017
ID obstarávateľa
4450
Hlavný kód CPV
45214100-1
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
182 809,73
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
21. 12. 2017 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:23
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Dvory nad Žitavou
IČO
00308897
Mesto
Dvory nad Žitavou
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Juraj Tkáč
Kontaktný email
 tkaccreatioeu.sk
Kontaktný telefón
 +421 949096444
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zhotovenie diela: "Prístavba budovy MŠ Dvory nad Žitavou a stavebno-technické úpravy areálu", a to najmä rekonštrukcia a prístavba ďalšej piatej triedy v zadnej časti objektu MŠ pri pavilóne Kuchyne a zázemia MŠ v obci Dvory nad Žitavou a úpravy areálu. Stavba bude prebiehať za plnej prevádzky materskej školy, čo je potrebné zohľadniť pri postupe prác. Verejný obstarávateľ požaduje, aby bola zákazka riešená bezbariérovo. Predmetom zákazky sú aj úpravy areálu ako aj dodávka žalúzii tak, ako sú uvedené vo výkaze výmer. Stavebné práce budú uskutočnené v rozsahu výkazu-výmer a za podmienok podľa projektovej dokumentácie: "Rekonštrukcia a prístavba budovy MŠ Dvory nad Žitavou", ktorú spracovala spoločnosť: APK Košnar a Cápa (akt. ARCHIKO, s.r.o.), zák. č. 13/16 (ďalej v texte označovaná aj len ako: projektová dokumentácia alebo projekt) a so zohľadnením vyššie uvedených skutočností, pričom táto projektová dokumentácia tvorí prílohu k súťažným podkladom. Pre určenie ponukovej ceny je potrebné naceniť zákazku tak, ako je uvedené vo výkaze výmer (t.z. pre určenie rozsahu diela je prioritný výkaz-výmer). Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený aj v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Pri otváraní obálok s ponukami bude umožnená účasť všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač sa otvárania môže zúčastniť osobne, prostredníctvom osoby oprávnenej konať za uchádzača v zmysle výpisu z obchodného registra alebo prostredníctvom osoby, ktorú štatutárny zástupca uchádzača písomne splnomocnil na tento úkon.
Doplňujúce informácie
1. Všetky doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť predložené verejnému obstarávateľovi v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia dokumentu (pokiaľ výslovne nie je určené inak). 2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 3. Ďalšie skutočnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. V bode II.2.7) (Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody) je uvedená lehota dodania v dňoch od zadania zákazky. Tento údaj je však potrebné objasniť na tomto mieste, keďže sa to nedá, vzhľadom k prednastaveniu tohto formulára urobiť v bode II.2.7 nasledovne: Odovzdanie a prevzatie staveniska:Najneskôr do 10 pracovných dní po dni, v ktorom nadobudne účinnosť zmluva s úspešným uchádzačom. Začatie prác:V deň odovzdania staveniska. Kompletné ukončenie prác a odovzdanie diela zhotoviteľovi:V lehote do 120 dní po dni odovzdania staveniska. 5. V tomto postupe zadávania zákazky bude verejný obstarávateľ pri komunikácii so záujemcami/uchádzačmi postupovať v súlade s § 187 ods. 8 Zákona o VO. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude uskutočňovaná písomnou formou, tak ako je uvedené v časti A.1 súťažných podkladov.Komunikácia a výmena informácii v tomto verejnom obstarávaní sa teda nebude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO. 6. Pri JEDe: Verejný obstarávateľ uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie. 7. Aplikuje sa zelený opis predmetu zákazky. 8. Verejný obstarávateľ v súlade so Zákonom o VO zverejňuje výzvu na predkladanie ponúk, súťažné podklady a doplňujúce dokumenty a všetky ostatné informácie bez obmedzenia prostredníctvom svojho profilu https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4450. Každý záujemca, ktorý požiada o poskytnutie súťažných podkladov bude presmerovaný na profil verejného obstarávateľa. Iné typy a formáty súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov nebudú poskytované, pričom uvedené sa netýka výkazov výmerov k tejto zákazke, ktoré verejný obstarávateľ poskytne elektronicky (e-mailom) aj vo formáte dokumentu excel každému záujemcovi, ktorý o to požiada zaslaním žiadosti elektronicky prostredníctvom e-mailu na kontaktnú osobu uvedenú v Prílohe A.I) tejto výzvy. 9. Zmluva, ktorá bude výsledkom tohto VO nadobudne účinnosť deň nasledujúci po dni, v ktorom budú splnené obe tieto podmienky: a)táto zmluva bude zverejnená v zmysle § 47a Občianskeho zákonníka, b)Riadiaci orgán vysloví súhlas s uzavretím zmluvy (t.z. objednávateľovi bude doručené písomné schválenie procesu zadávania tejto zákazky zo strany poskytovateľa, t.j. objednávateľovi bude doručená správa z kontroly VO s pozitívnym záverom schválením procesu VO). V prípade, ak zmluva nenadobudne účinnosť v termíne do 30.12.2018, tak zaniká v plnom rozsahu. 10. Verejný obstarávateľ na základe § 114 ods. 9 zákona o VO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk a zároveň verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí (t.z. nie uchádzačmi, ktorí sa umiestnili na 1. až 3. mieste v poradí). 11. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Jednotlivé práce pri zhotovovaní diela na seba úzko nadväzujú a prelínajú sa. Z technologického hľadiska a aj z hľadiska koordinácie jednotlivých úkonov a postupov pri zhotovovaní diela ako aj z dôvodu riadneho zabezpečenia BOZP pri práci a tiež aj pre predchádzanie problémov pri uplatňovaní záruk za kvalitné vykonanie diela nie je vhodné rozdeliť zákazku na časti a umožniť jej získanie viacerým uchádzačom. Práve naopak, pre riadne zhotovenie diela je potrebné, aby bola zákazka pridelená 1 zhotoviteľovi, ktorý bude zabezpečovať koordináciu stavby a zároveň bude niesť aj zodpovednosť voči objednávateľovi.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 182 809,73 EUR Elektroinštalačné práce
Položky detailne
[1]
  182 809,73 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Komenského ul. 1891, 941 31 Dvory nad Žitavou Číslo parcely : č.p. 442/1,2. Podrobnosti sú uvedené v dokumentácii k tejto zákazke.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
182 809,73
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
411729
Názov položky
--
Kód CPV
45310000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Elektroinštalačné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 232 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VO 01/2017
Oznámenia detailne
[VO 01/2017] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO 01/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
24. 11. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
411729
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
232