411813 - Vybudovanie zberného dvora v meste Piešťany - tovary
Detaily
ID zákazky
411813
Názov
Vybudovanie zberného dvora v meste Piešťany - tovary
Referenčné číslo
PN - 2017/PZ - T
ID obstarávateľa
6581
Hlavný kód CPV
42990000-2
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
122 083,34
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
12. 2. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:47
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Piešťany
IČO
00612031
Mesto
Piešťany
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Katarína Šebová
Kontaktný email
 ictusconsultingictus.sk
Kontaktný telefón
 +421 905346087
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka strojno-technologického vybavenia zberného dvora . Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je verejné v nadväznosti na ustanovenie § 52 ods. 6 zákona. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta. Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla. 2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED). Z predmetného dokumentu predloženého uchádzačom musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tejto Výzvy. V súlade s § 39 ods. 6 zákona môže verejný obstarávateľ na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu požiadať uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. 3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla ÚVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu JED je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Uchádzači/záujemcovia môžu použiť elektronický formulár JED zverejnený na: https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sk. JED musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. 4. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 5. Verejný obstarávateľ bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá. Vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. 6. Uchádzač predkladá ponuku v písomnej forme v uzavretom obale. Okrem písomnej formy predloží uchádzač ponuku aj v elektronickej podobe na samostatnom CD/DVD nosič/nosiče alebo iné vhodné médium/médiá, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Všetky súbory na CD/DVD nosič/nosiče alebo iné vhodné médium/médiá musia byť vo formáte pdf. alebo obdobnom formáte. 7.Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť doklady a dokumenty podľa bodu III.1 tejto Výzvy ako originály alebo úradne overené kópie. 8. Uchádzač predloží ponuku osobne alebo poštou na adresu kontaktného miesta - ICTUS CONSULTING s.r.o.. 10. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 11. Zadaním zákazky sa rozumie uzavretie príslušnej zmluvy. Uzavretím Zmluvy sa rozumie nadobudnutie jej účinnosti. 12. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 13. Osobitné podmienky plnenia zmluvy: 13.1. Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Traktor s príslušenstvom 121 586,67 EUR Traktory/ťahače
Položky detailne
[1] Traktor s príslušenstvom
  121 586,67 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Piešťany
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
121 586,67
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
411813
Názov položky
Traktor s príslušenstvom
Kód CPV
16700000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
3
Názov kritéria
--
CPV kód
Traktory/ťahače
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 21 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk PN - 2017/PZ - T
Oznámenia detailne
[PN - 2017/PZ - T] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
PN - 2017/PZ - T
Dátum zverejnenia vo vestníku
30. 1. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
411813
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
21