412166 - Poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov Mesta Martin
Detaily
ID zákazky
412166
Názov
Poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov Mesta Martin
Referenčné číslo
36305/2017
ID obstarávateľa
5089
Hlavný kód CPV
72250000-2
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
199 585,52
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
15. 1. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:27
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Martin
IČO
00316792
Mesto
Martin
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Marta Kohútová
Kontaktný email
 marta.kohutovamartin.sk
Kontaktný telefón
 +421 434204157 / 908740339
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom verejného obstarávania je poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov od spoločnosti CORA GEO, s.r.o. a to informačného systému samosprávy (ďalej CG ISS) a jeho nadstavieb CG options, geografického informačného systému (ďalej len CG GISAM), riešenia pre podporu eGovernmentu (ďalej len CG eGOV), portálového riešenia CG portál ISS a súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie dodaných produktov v období od účinnosti zmluvy až do 31.12.2019 v nasledovnom členení: Údržba licencií dodaného licenčného softvéru Update - údržba licencií dodaného aplikačného softvéru Bezpečnostná politika Upgrade technické zhodnotenie aplikačného softvéru Hotline podpora Riadenie projektu Technická podpora Metodická podpora Školenia/metodické dni Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií tvorí časť B. Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Vyhodnocovanie ponúk komisiou je neverejné. Verejný obstarávateľ na uvedený predmet zákazky použije elektronickú aukciu v zmysle § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Z uvedeného dôvodu sa nepoužije § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
Doplňujúce informácie
1. Vzhľadom k tomu, že verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ostatným informáciám potrebných na vypracovanie ponuky, a to v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO (www.uvo.gov.sk) počas celého procesu verejného obstarávania, týmto odporúča všetkým záujemcom, aby vo vlastnom záujme počas celého procesu verejného obstarávania sledovali profil verejného obstarávateľa na uvedenom webovom sídle. Zároveň verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby svoj záujem zúčastniť sa verejného obstarávania oznámili verejnému obstarávateľovi emailovou komunikáciou, a to z dôvodu vytvorenia komunikačnej linky za účelom poskytnutia informácie o zverejnení vysvetlenia, iných informácií resp. informácií k priebehu elektronickej aukcie a pod. s uvedením údajov: Obchodný názov, kontaktná osoba a kontaktná telefonická a emailová adresa. 2. Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo prístup k dokumentom je stanovená do 15.01.2018 do 09,00 hod. miestneho času. Súťažné podklady možno získať v pracovných dňoch v čase od 07,00 do 13,00 hod. na adrese verejného obstarávateľa uvedenej v bode 1. a osobne si môžu uchádzači súťažné podklady vyzdvihnúť na v kancelárii č. 429, IV. posch. alebo v kancelárii č. 209, II. poschodie v termíne od 28.12.2017 do 15.01.2018 do 09,00 hod. miestneho času. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom alebo uchádzačom, aby si požiadali o poskytnutie Súťažných podkladov z dôvodu, aby im verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky v tejto podlimitnej zákazke. 3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania podlimitnej zákazky z dôvodov uvedených v § 57 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a v bode 31 súťažných podkladov. 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť Servisnú zmluvu v stanovenej lehote viazanosti ponúk s druhým, resp. ďalším uchádzačom v poradí na základe výsledku pôvodnej elektronickej aukcie v prípade: ak fyzická alebo právnická osoba vo fáze zadávania zákazky pred uzavretím zmluvy - úspešný uchádzač, odstúpi od svojej ponuky ( odmietne podpísať zmluvu), resp. ponuka úspešného uchádzača (s použitím e-aukcie) bola opäť vyhodnocovaná alebo prebiehala konzultácia na základe predloženej najnižšej ceny, resp. s ktorou uzavrie Servisnú zmluvu a stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť si zmluvný záväzok v lehote viazanosti ponúk. Verejný obstarávateľ v tomto istom postupe zadávania zákazky vyberie nového úspešného uchádzača v lehote viazanosti ponúk a výsledok oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali. 5..Predpokladaný termín začatia elektronickej aukcie: 18.01.2018 o 09,00 hod. Predpokladaný termín ukončenia elektronickej aukcie: 18.01.2018 o 09,30 hod. (v prípade posúvania času predpokladaný) Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov alebo uchádzačov, že je potrebné sa zaregistrovať do aukčného systému mesta Martin, pokiaľ už nie sú v aukčnom systéme registrovaní. 6. Formulár jednotného európskeho dokumentu je dostupný na webovom sídle Európskej únie a Úradu pre verejné obstarávanie https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre verejneobstaravanie-553.htm
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 199 585,52 EUR Systémové poradenstvo
Položky detailne
[1]
  199 585,52 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Mesto Martin, Námestie S. H. Vajanského 1, 036 49 Martin - katastrálne územie mesta Martin
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
199 585,52
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
412166
Názov položky
--
Kód CPV
72246000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
23
Názov kritéria
--
CPV kód
Systémové poradenstvo
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 252 Výzvy na predkladanie ponúk výzva na predkladanie ponúk (tovary) VO/1/2017
Oznámenia detailne
[VO/1/2017] výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO/1/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 12. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
ID zákazky
412166
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
252