412268 - Zabezpečenie audítorských služieb pre Program spolupráce INTERACT III 2014-2020
Detaily
ID zákazky
412268
Názov
Zabezpečenie audítorských služieb pre Program spolupráce INTERACT III 2014-2020
Referenčné číslo
VO-160/2017
ID obstarávateľa
237
Hlavný kód CPV
79212000-3
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
165 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
23. 3. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:50
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
IČO
00151742
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Janka Miltáková
Kontaktný email
 janka.miltakovamfsr.sk
Kontaktný telefón
 +421 259582014
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytnutie audítorských služieb pre Ministerstvo financií SR ako orgán auditu pre Program spolupráce INTERACT III 2014 2020 vykonávaných v rámci uvedeného programu. Požadované audítorské služby súvisia s overovaním vzorky operácií na základe vykázaných výdavkov u prijímateľov mimo územia Slovenskej republiky a budú vykonávané ako audit operácií. Audítorské služby pri zabezpečovaní auditu operácií bude úspešný uchádzač poskytovať prostredníctvom overovania vybraných žiadostí o platbu u prijímateľov - INTERACT kancelárie mimo územia Slovenskej republiky. INTERACT kancelárie Programu spolupráce INTERACT III 2014 2020 majú sídlo v nasledovných členských štátoch EÚ: Rakúsko (Viedeň), Španielsko (Valencia), Dánsko (Viborg) a Fínsko (Turku). Predmet zákazky sa bude plniť prostredníctvom zadávania čiastkových zákaziek formou písomných objednávok na základe Rámcovej dohody na zabezpečenie externých audítorských služieb v rámci Programu spolupráce INTERACT III 2014 2020.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou poverenou na jeho zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Na zabezpečenie viazanosti ponuky sa vyžaduje zábezpeka vo výške 8 000 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v bode 11 súťažných podkladov. 2.Komunikácia a výmena informácií sa uskutočňuje písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo ich kombináciou v súlade s § 187 ods. 8 zákona a bodom 21 súťažných podkladov. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazyku. 3.Súťažné podklady budú doručené na základe žiadostí záujemcov prednostne elektronicky na mailovú adresu uvedenú v žiadosti. 4.V prípade rovnosti cenových ponúk predložených od uchádzačov v rámci návrhu na plnenie kritérií, bude ich poradie určené na základe sociálneho kritéria, uvedeného v bode 27.4 súťažných podkladov. 5.Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty sa predkladajú v slovenskom alebo českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štát. jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. 6.Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch. 7.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predlož. ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám, a najmä finančným predpokladom verejn. obstarávateľa alebo sú neregulárne alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky. 8.Verejný obstarávateľ v zmysle § 66 ods. 7 zákona rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona. 9.Úspešný uchádzač sa zaväzuje pred podpisom Rámcovej dohody predložiť v lehote do 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy nasledovné dokumenty: - Doklad o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri vykonávaní jeho podnikateľskej činnosti s minimálnou poistnou sumou vo výške 1 000 000,- EUR. - Písomné vyhlásenie, ktorým sa zaviaže dodržiavať splnenie podmienky funkčnej nezávislosti poskytovateľa, resp. subdodávateľa a expertov od auditovaných osôb a oblastí, a to najmä od jednotlivých INTERACT kancelárií ako prijímateľov so sídlom v Rakúsku, Dánsku, Fínsku a Španielsku a od všetkých orgánov zapojených do implementácie Programu spolupráce INTERACT III 2014 2020 (najmä riadiaci orgán a certifikačný orgán) počas celého obdobia realizácie Rámcovej dohody. - Zoznam subdodávateľov úspešného uchádzača s ich identifikačnými údajmi. - V prípade skupiny dodávateľov, zmluvu preukazujúcu vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov podľa bodu 16.1 súťažných podkladov. - Čestné vyhlásenie za experta/expertov, ktorým uchádzač preukáže disponibilitu experta/expertov na potrebu plnenia Rámcovej dohody so znalosťou relevantnej národnej legislatívy za príslušný členský štát EÚ (Rakúsko, Dánsko, Fínsko, Španielsko), týkajúcej sa právnych predpisov, ktoré je potrebné dodržiavať pri poskytovaní a použití príspevku z fondov EÚ. - Čestné vyhlásenie jednotlivých expertov, ktorým experti potvrdia na potrebu plnenia Rámcovej dohody znalosť medzinárodne uznávaných audítorských štandardov a príslušných právnych predpisov EÚ v predmetnej oblasti EÚ fondov (najmä nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 966/2012, nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 1303/2013, vykonávacie nariadenie Komisie (EÚ) č. 1011/2014, delegované nariadenie Komisie (EÚ) č. 480/2014, vykonávacie nariadenie Komisie (EÚ) č. 2015/207). - V prípade uplatnenia sociálneho kritéria pre potrebu vyhodnotenia ponúk predloží úspešný uchádzač menný zoznam zamestnancov rozčlenený podľa jednotlivých skupín zamestnancov v súlade s bodom 27.4 súťažných podkladov. 10.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 165 000,00 EUR Audítorské služby
Položky detailne
[1]
  165 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Štefanovičova 5, Bratislava, sídlo uchádzača a sídla prijímateľov mimo územia SR - INTERACT kancelárie so sídlom v Rakúsku (Viedeň)/ Španielsku (Valencia)/ Dánsku (Viborg)/ Fínsku (Turku).
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
165 000,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
412268
Názov položky
--
Kód CPV
79212000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Audítorské služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 36 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) MF/018570/2017-27
2018 205 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VO-160/2017
2019 74 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania MF/006506/2018-27
2020 6 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží MF/015536/2017-27
2020 227 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania MF/006506/2018-27
2022 221 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky výsledky verejných súťaží VO-160/2017
Oznámenia detailne
[MF/018570/2017-27] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/018570/2017-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
20. 2. 2018
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
412268
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
36
[VO-160/2017] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO-160/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 10. 2018
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
412268
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
205
[MF/006506/2018-27] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/006506/2018-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 4. 2019
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
412268
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
74
[MF/015536/2017-27] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/015536/2017-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 1. 2020
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
412268
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
6
[MF/006506/2018-27] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/006506/2018-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
29. 10. 2020
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
412268
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
227
[VO-160/2017] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO-160/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 10. 2022
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
412268
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
221