412283 - Školská jedáleň pri Základnej škole Gyulu Szabóa v Dunajskej Strede
Detaily
ID zákazky
412283
Názov
Školská jedáleň pri Základnej škole Gyulu Szabóa v Dunajskej Strede
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
19559
Hlavný kód CPV
45214200-2
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
792 369,53
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
19. 2. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:46
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Gastro DS, s.r.o.
IČO
50808478
Mesto
Dunajská Streda
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Zsuzsanna Andrássy PhD.
Kontaktný email
 vo.ppeconsultinggmail.com
Kontaktný telefón
 +421 315518309
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom tejto výzvy je rekonštrukcia jedálne a kuchyne a zabudovanie novej kuchynskej technológie v Základnej škole Gyulu Szabóa v Dunajskej Strede. Cieľom rekonštrukcie školskej jedálne v Základnej škole Gyulu Szabóa je zmodernizovať interiér jedálne a súvisiace technické zariadenie. Komplexnou rekonštrukciou jedálne s kuchyňou sa dosiahne väčší komfort prevádzky kuchyne a moderný vzhľad jedálne. Podrobnosti sú vymedzené v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzačov, ktorí predložili ponuky v lehote na predloženie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača, alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastúpenie.
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 23 000,00,- Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch. 2. Obhliadka staveniska sa uskutoční po prihlásení záujemcov u verejného obstarávateľa na adrese vo.ppeconsulting@gmail.com .Záujem o účasť na obhliadke avizujte do 26.1.2018. Následne bude každému záujemcovi oznámené termín konania obhliadky. 3. K Návrhu zmluvy o dielo žiadame priložiť záväzné potvrdenie banky, že v prípade, že uchádzač bude úspešný vo verejnom obstarávaní poskytne bankovú garanciu vo výške 10 % z celkovej ceny diela bez DPH, a to najneskôr do 14 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo. Banková garancia je určená na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností v zmysle tejto zmluvy, a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa, Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty bankovej garancie. Okrem tejto garancie sa uplatňuje aj inštitút zádržného. ( viď bližšie v súťažných podkladoch v návrhu zmluvy o dielo). 3.Uchádzači môžu predložiť žiadosti o súťažné podklady až do lehoty na predkladanie ponúk , e-mailom, alebo osobne. V písomnej žiadosti záujemca uvedie identifikačné údaje záujemcu, telefonický kontakt, emailovú adresu. 4.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om. 5.Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na :http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 6.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak. 7.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční elektronicky (kontakt na verejného obstarávateľa: vo.ppeconsulting@gmail.com) výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 8.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. V prípade, že úspešný uchádzač ( alebo jeho subdodávateľ) nesplní túto podmienku, nebude s ním uzavretá zmluva o dielo. 9. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 10. Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť toto verejné obstarávanie, v prípade, že ponuka úspešného uchádzača bude vyššia, ako predpokladaná hodnota zákazky
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 792 369,53 EUR Kuchynský nábytok a vybavenie
Položky detailne
[1]
  792 369,53 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Základná škola Gyulu Szabóa, ul. Gyulu Szabóa 936/1, 929 01 Dunajská Streda
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
792 369,53
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
412283
Názov položky
--
Kód CPV
39141000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
4
Názov kritéria
--
CPV kód
Kuchynský nábytok a vybavenie
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 16 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VO skolska jedalen
2018 68 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk VO-školská jedáleň
2018 64 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk Vo-skolska jedalen
2018 171 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania ZŠ.Gyuu Szabóa -školská jedáleň Dodatok č.2
Oznámenia detailne
[VO skolska jedalen] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO skolska jedalen
Dátum zverejnenia vo vestníku
23. 1. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
412283
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
16
[VO-školská jedáleň] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO-školská jedáleň
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 4. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
412283
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
68
[Vo-skolska jedalen] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Vo-skolska jedalen
Dátum zverejnenia vo vestníku
30. 3. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
412283
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
64
[ZŠ.Gyuu Szabóa -školská jedáleň Dodatok č.2] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ZŠ.Gyuu Szabóa -školská jedáleň Dodatok č.2
Dátum zverejnenia vo vestníku
29. 8. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
412283
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
171