412305 - Integrovaný systém pre automatický výdaj liekov, spotrebného materiálu a predmetov dennej spotreby vrátane 24 mesačnej záruky a technickej podpory
Detaily
ID zákazky
412305
Názov
Integrovaný systém pre automatický výdaj liekov, spotrebného materiálu a predmetov dennej spotreby vrátane 24 mesačnej záruky a technickej podpory
Referenčné číslo
FNTN-PZ-1-2018-IS
ID obstarávateľa
1359
Hlavný kód CPV
42965110-2
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
170 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
24. 1. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:44
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Fakultná nemocnica Trenčín
IČO
00610470
Mesto
Trenčín
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Michal Plesník
Kontaktný email
 michal.plesnikfntn.sk
Kontaktný telefón
 +421 326566838
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie troch kusov zariadení integrovaného systému pre automatický výdaj liekov, spotrebného materiálu a predmetov dennej spotreby vrátane 24 mesačnej záruky a technickej podpory. Predmetom zákazky je systém umožňujúci bezpečné skladovania liekov, dokumentácie, spotrebného materiálu a predmetov dennej spotreby v uzavretom zariadení bez možnosti prístupu neautorizovaných osôb, v teplotne stabilizovanom prostredí umožňujúcom dosiahnutie teploty nižšej ako je teplota okolitého prostredia. Zariadenie, ktoré je súčasťou systému musí svojou konštrukciou umožňovať samostatné, ale aj viac-násobné uloženie predmetov v definovaných poliach. Pri procese výdaja uložených predmetov nesmie zariadenie umožniť prístup do iných ako sprístupnených polí s cieľom zamedziť neoprávnenej manipulácii s uschovanými predmetmi. Systém musí automaticky vykonať výdaj uskladnených predmetov na základe požiadavky generovanej informačným systémom Objednávateľa, či požiadavky oprávnených osôb, pričom spracovanie požiadaviek nesmie byť obmedzené výlučne na spracovanie na osobnom počítači. Vnútorné členenie, ktoré definuje aj kapacitu zariadenia musí byť flexibilné a umožniť kedykoľvek reagovať na zmenu požiadaviek Objednávateľa na veľkosť, počet či rozmiestnenie skladovaných predmetov. Riadiaci systém zariadenia musí rovnako umožňovať variabilné usporiadanie ukladacích polí a ich zmenu počas prevádzky systému, pričom za každých okolností musí systém obsahovať presnú identifikáciu a priradenie ukladacieho poľa k uloženému predmetu. Každé ukladacie pole musí byť vybavené jednoznačnou a elektronicky spracovateľnou identifikáciou. Okrem položkovitého vyskladňovania musí systém umožňovať aj hromadné naskladnenie predmetov s elektronickým zadávaním identifikácie úložiska.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača (osobou oprávnenou konať za uchádzača) alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Doplňujúce informácie
Súťažné podklady budú sprístupnené všetkým záujemcom na profile verejného obstarávateľa odo dňa zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo VVO. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si stiahli súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa na www.uvo.gov.sk, aby mu oznámili svoj záujem zúčastniť sa verejného obstarávania, prostredníctvom emailového oznámenia na adresu michal.plesnik@fntn.sk alebo prostredníctvom pošty, resp. iného doručovateľa. V prípade, že záujemca neoznámi verejnému obstarávateľovi svoj záujem zúčastniť sa verejného obstarávania, verejný obstarávateľ mu nebude vedieť zabezpečiť doručenie vysvetlení a iných informácií potrebných na vypracovanie ponuky k tejto súťaži, záujemca tak koná na vlastnú zodpovednosť a riziko. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok ani zálohy. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 5.100,- EUR. Podmienky a spôsob zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. V súlade s § 114 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní sa verejný obstarávateľ rozhodol, že najprv vyhodnotí doručené ponuky z pohľadu splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní a v zmysle kritérií na vyhodnotenie ponúk uvedených v časti A.3 Kritéria na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia súťažných podkladov a určí poradie uchádzačov od prvého miesta po x té miesto. Následne vyhodnotí splnenie podmienok účasti úspešného uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk, v zmysle prvej vety, umiestnil na prvom mieste v poradí. Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača (osobou oprávnenou konať za uchádzača) alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 6 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania FNTN-PZ-1-2018-IS
Oznámenia detailne
[FNTN-PZ-1-2018-IS] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
FNTN-PZ-1-2018-IS
Dátum zverejnenia vo vestníku
9. 1. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
412305
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
6